Oepsquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:49 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Juist, ik ga punten uitdelen. Als iemand nog achter lwow en poznan komt, be my guest
sig000 +2
Stand deel 920
Wickedangel 1
ElizabethR 2
PhysicsRules 2
sig000 2
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oeps
Ik dacht dat je al weg wasExcuses.
Ik besef me nu dat ik weinig tot niets weet van de Duitse geschiedenis van de afgelopen eeuwquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:52 schreef sig000 het volgende:
Dubbel.ff vraag verzinnen.
Deze wist ik de 1e net niet en de 2e wel door mijn afkomst.
![]()
Mijn voorouders stammen ergens uit 't oude Oost-Pruisen en ik ben ook liefhebber van paarden uit die regio.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik besef me nu dat ik weinig tot niets weet van de Duitse geschiedenis van de afgelopen eeuw
Ja dat had je al eens verteld. Fascinerend hoor, zo'n achtergrond!! Welk ras paarden ook weer precies? Je had al eens een linkje gepost, maar ik ben het vergetenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn voorouders stammen ergens uit 't oude Oost-Pruisen en ik ben ook liefhebber van paarden uit die regio.![]()
Shagya Arabieren en Appaloosa.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 02:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja dat had je al eens verteld. Fascinerend hoor, zo'n achtergrond!! Welk ras paarden ook weer precies? Je had al eens een linkje gepost, maar ik ben het vergeten
Ik ga die paarden nog eens opzoekenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 02:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Shagya Arabieren en Appaloosa.
Nog een hint voor de vraag, het ligt in Zuid-Frankrijk.![]()
Saintes-Maries-de-la-Mer is helemaal goed.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 02:13 schreef ElizabethR het volgende:
En verder ken ik in Zuid Frankrijk alleen een bedevaartplaats die zoiets heet als St. Marie-de-la-Mer
Serieus?? Ik ben daar een keer geweest, op trektocht langs de Cote D'Azur.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 02:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Saintes-Maries-de-la-Mer is helemaal goed.![]()
+2
Ze gaan daar met zijn allen de zee in.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 02:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Serieus?? Ik ben daar een keer geweest, op trektocht langs de Cote D'Azur.
Nou, hierzo leven ook op diverse plekken Roma zigeuners, en ze zijn er hier ook helemaal niet blij mee. Ik heb er nog niet mee te maken gehad, dus ik kan geen oordeel vellen. Maar ze zetten ze hier gewoon het land uit als ze ze tgenkomen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 02:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ze gaan daar met zijn allen de zee in.Niet ver genoeg voor de meeste Fokkers.
![]()
Kip?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 02:23 schreef ElizabethR het volgende:
Laatste vraag voor ik ga slapen, en als ie niet wordt beantwoord, dan staat ie wel lekker tot morgen vroeg
Hieronder plaats ik een aantal rasnamen van een bepaalde diersoort. Welke diersoort???
Bassette
Groninger Meeuw
Kraaikop
Rhode Island Red
New Hampshire
Dat is dan zeker een gekloond Przwalskipaard?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 02:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft nu deze:
[afbeelding]
![]()
![]()
Kippen??quote:Op dinsdag 31 juli 2007 02:23 schreef ElizabethR het volgende:
Laatste vraag voor ik ga slapen, en als ie niet wordt beantwoord, dan staat ie wel lekker tot morgen vroeg
Hieronder plaats ik een aantal rasnamen van een bepaalde diersoort. Welke diersoort???
Bassette
Groninger Meeuw
Kraaikop
Rhode Island Red
New Hampshire
3/4 Arabier.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 02:35 schreef bof het volgende:
[..]
Dat is dan zeker een gekloond Przwalskipaard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |