SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5 / imdb 7.4 .. Puur en alleen omdat ik me mateloos irriteer als aangegeven in de spoiler.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Ja, die is helemaal goed. Ik zag hem echt jaren terug op tv, maar ga hem binnenkort nog maar eens kijken nav jouw postquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:49 schreef pascalheister het volgende:
Thelma & Louise (Ridley Scott, 1991) :: 8.0
[afbeelding]
Een prima roadmovie, Sarandon en Davis die elkaar goed aanvoelen. De film verveelt geen moment omdat er continue wat gebeurt, goede sfeer en dito muziekkeuze, einde is abrupt maar wel mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond dit een goede, vermakelijke film met goede, flauwe humor. Vooral de woordgrappen, verwarrende sketches en de ballen die overal tegen aan vliegen waren zeker te waarderen. Ben Stiller speelde zijn rol erg goed, maar waren aan de kant van de zgn. Peter LaFleur wel wat kritiekpuntjes te zien, bijvoorbeeld dat het niet altijd natuurlijk was wat hij liet zien.
Beoordeling:
Moviemeter: 3 *
Mijn beoordeling: 4*
ach zeur nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:56 schreef cwk het volgende:
Ik vond Kate and Leopold wel wat leuker.
Ik kan er niet bij dat iedereen het een geslaagde moderne remake van Rear Window vindt. Ik vond het een slap, spanningsloze film. En de buurman als badguy totaal niet geloofwaardig.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:07 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Disturbia (2007, VS, D.J. Caruso)
Natuurlijk snapt iedereen met iets meer kennis van filmgeschiedenis dan de gemiddelde puber, dat dit een remake is van Rear Window. Maar D.J. Caruso slaagt met vlag en wimpel in het moderniseren en verjongen van Hitchcock's klassieker. Shia LaBeouf verdient met deze film en Transformer nu al de breaktrough van het jaar award.
cijfer: 7.5
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:46 schreef Lambiekje het volgende:
Sunshine (2007)
De sun is op uitsterven er is een missie op pad gestuurd om in de zon een bom te laten ontploffen. Natuurlijk is de eerste missie mislukt. 7 Jaar later wordt er een 2 missie gestart. Ook nu weer het doel een bom laten ontploffen in de zon om zo de mensheid te redden. Gaande weg spotten ze de Icarus I, de eerste missie en koppelen zich aan dat schip
dan onstaan er wat problemen ...Ja, erg bizar en best slecht inderdaad. Wat ik me ook afvraag: dit is de laatste kans om de mensheid te redden. Waarom stuur je dan twee scheepjes, met een paar jaar tussenpoze? Waarom niet gewoon tien? Of honderd? Of duizend? Of honderdduizend? Zijn er grenzen als het gaat om het redden van de mensheid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5 / imdb 7.4 .. Puur en alleen omdat ik me mateloos irriteer als aangegeven in de spoiler.Ten percent faster with a sturdier frame
Het probleem was dat er maar genoeg nucleair materiaal was voor 2 bommen. Je kunt dan 100 schepen sturen maar ze hadden nog maar 1 bom over. Hoewel je dan wel de kans hebt dat er veel mensen zijn die het overleven en je niet afhankelijk bent van een paar personen...dat is ook weer zo.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, erg bizar en best slecht inderdaad. Wat ik me ook afvraag: dit is de laatste kans om de mensheid te redden. Waarom stuur je dan twee scheepjes, met een paar jaar tussenpoze? Waarom niet gewoon tien? Of honderd? Of duizend? Of honderdduizend? Zijn er grenzen als het gaat om het redden van de mensheid?
Supporting rol. En terecht overigens, erg goed geacteerd.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:19 schreef Lambiekje het volgende:
Ordinairy People (1980)
4 oscars waaronder beste hoofdrol voor Timothy Hutton. Hij is overtuigend als gozer met psychische problemen.
cijfer 8 / imdb 7,8
Oh, dat heb ik gemist.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:08 schreef Mike het volgende:
[..]
Het probleem was dat er maar genoeg nucleair materiaal was voor 2 bommen. Je kunt dan 100 schepen sturen maar ze hadden nog maar 1 bom over. Hoewel je dan wel de kans hebt dat er veel mensen zijn die het overleven en je niet afhankelijk bent van een paar personen...dat is ook weer zo.
Kennelijk konden ze geen genoeg volunteers vinden. Het is best wel heel erg tricky om z'n missie af te laten hangen van maar een schip. Zo te zien zit er heel wat miljoenen in om het te bouwen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, erg bizar en best slecht inderdaad. Wat ik me ook afvraag: dit is de laatste kans om de mensheid te redden. Waarom stuur je dan twee scheepjes, met een paar jaar tussenpoze? Waarom niet gewoon tien? Of honderd? Of duizend? Of honderdduizend? Zijn er grenzen als het gaat om het redden van de mensheid?
Wat een onzin zeg. Zowel jouw politieke mening, als jouw argumenten tegen mij. Als de mensheid op het spel staat, zijn er denk ik meer dan genoeg vrijwilligers.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Kennelijk konden ze geen genoeg volunteers vinden. Het is best wel heel erg tricky om z'n missie af te laten hangen van maar een schip. Zo te zien zit er heel wat miljoenen in om het te bouwen.
Om het aan de realiteit te toetsen. Huidige overheden hebben schijt aan de mensheid als ze hun eigen zakken maar kunnen vullen. Ons besodemieteren uit naam van milieu, veiligheid , gezondheid en wat allemaal niet meer zij. Volgens my kan het hun verrekken wat er gebeurd. Ze denken op de zeer zeer korte termijn. Hun eigen hachie binnen het ambtstermijn te redden. En misschien nog wel korter om zo ook nog oprotpremies op te strijken. In die zin is de film nog wel geloofwaardig dat ze een/twee schepen op pad hebben gestuurd. Ze doen het ook allen maar voor de goede orde om de schijn op te houden.
mmm best wel erg dat ik er zo overdenk eigenlijk als ik het hier nu zo uit de losse pols neer plemp. Maar wat er gebeurd om ons heen. Irak, 911, politiestaat, gezondheid geknoei kan ik er niets anders van maken dan dat ze het geen een malle moer kan schelen dat gehele moslim wereld in opstand komt, dat afrikanen maar lekker de kolere kunnen krijgen. Zolang de diamanten in de grond zitten en wapenhandel floreert vind men allemaal maar best.
edit:
Zelfs op eigen terrein kun de grootmacht het niet eens laten om de mens te laten verrotten in hun eigen sop.
Katrina met New Orleans, WHO die lucht goedkeurt week na 911, kapotte brug en blijkt nu dus dat 150k + bruggen ondeugdelijk zijn.
Nee het is voor mij wel duidelijk dat ze het echt kan verrotten wat er gebeurd.
Politiek zit ik er niet vernaast ben ik bang en het is best wel belachelijk dat ik dat vind. Maar zo komt het wel over wat er allemaal speelt wereldwijd politiek gezien. Dat ze het geen moer kan schelen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Zowel jouw politieke mening, als jouw argumenten tegen mij. Als de mensheid op het spel staat, zijn er denk ik meer dan genoeg vrijwilligers.
Zo denkt de meerderheid van de mensheid. Maar als ook maar 1% van de mensheid niet zo denkt (wat me nog vrij weinig lijkt), dan zijn er genoeg vrijwilligers.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Politiek zit ik er niet vernaast ben ik bang en het is best wel belachelijk dat ik dat vind. Maar zo komt het wel over wat er allemaal speelt wereldwijd politiek gezien. Dat ze het geen moer kan schelen.
Van volunteers. Het zal tegen vallen minstens 20 jaar van je leven. Zonder enig contact met je eigen gezin. De eerst week zal het cool zijn om de ruimte te zijn. Maar ik ben bang dat je het spuug en spuug zat ben na maand of 2. En bovendien wil je de last op je dragen om de gehele mensheid te redden. Het is nog al wat. ... mmm misschien vandaar ook dat de klojo van schip I zo aan het doordraaien was.
USA, UK zijn al politiestaten. En Nederland is zeer hard onderweg.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Zowel jouw politieke mening, als jouw argumenten tegen mij. Als de mensheid op het spel staat, zijn er denk ik meer dan genoeg vrijwilligers.
Sowieso, 'de moslimlanden die in opstand komen'. Alsof zij ook maar enigszins voor rede vatbaar zijn. En je noemt de VS een politiestaat? Que? En wat heeft Irak te maken met jouw betoog? Als je een (bizarre) mening hebt, leer hem onderbouwen.
Ja het dwaalt af ..quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:10 schreef HostiMeister het volgende:
ga ff weg uit dit filmtopic asjeblieft, Lambiekje. Ten eerste heb je niet op zitten letten tijdens Sunshine, en ten tweede hoor jij in BNW of TRU thuis, jouw politiek heeft in dit geval ff helemaal niets met films te maken.
Dat meen je niet? Ik vond het een vreselijk clichématige en slappe film. Jammer dat Jackman zich hier voor uitleent, ik begon steeds meer respect voor het te krijgen. Vooral Meg Ryan is weer irritant, die kan ook echt maar één en dezelfde huilerige rol spelen. Oh nee, dat kan ze eigenlijk niet eens. Ik werd gek van haar snoezige gezichtje met haar irritante karakter. En dan nog een shitload aan hopeloos matige bijrollen. Dat tijdrijzen en een fin de siècle karakter had op zich best leuk uitgewerkt kunnen worden, maar hollywood laat zien hoe wispelturig ze kan zijn in haar kwaliteit, originaliteit en creativiteit. Totaal overbodige film. Een 4.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:45 schreef Qwea het volgende:
Leopold and KateGoddamn wat een toffe film
Hugh Jackman speelt gewoon keer op keer sterk. Ik heb zitten zwijmelen
Woei. 9.5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |