Ik hoor ineens de Kubatzjes weer praten op de familiedag meen ik, over de hollanders en het stomme hollandse systeem en de stomme hollandse cultuur etc etc. Ging over uitkeringen en terug naar eigen land en nog meer van die uitspraken. Maar verder niks over Nederlanders hoor, neuh zij zijn goed en anderen zijn altijd slecht.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:18 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wat heb ik een hekel aan mensen die iemand een racist noemen als diegene wat kritisch is over een ander rasStigmatiseren zijn ze in ieder geval wel heel goed in.
Zit er lijn in dan? Ik hoor alleen maar Huub/Lieke.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ben geen fan van Brian, maar ik kan hem aardig volgen. Ik denk de de lijn van wat hij verteld wel eens juist zou kunnen zijn.
Hoe kun je nou kritisch zijn over een ras. Zeggen dat ze rare spleetogen hebben, of een veel te bruine huid? Volgens mij ga je al de fout in als je 'een beetje kritisch' bent over een bevolkingsgroep of alle inwoners van een land.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:18 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wat heb ik een hekel aan mensen die iemand een racist noemen als diegene wat kritisch is over een ander ras![]()
Dit is echt te laag iddquote:Op maandag 30 juli 2007 23:24 schreef mootie het volgende:
Die jongens zijn echt om op te kotsen......... en dan nog over respect voor vrouwen praten.![]()
Dat is toch niet normaal, om daar over te gaan praten en giebelen, als 2 volwassen kerels zijnde?quote:Op maandag 30 juli 2007 23:25 schreef petraa het volgende:
B: Huub vindt het lekker om te sexen met een meisje
D: Ja
B: Ja vooral lekker om te sexen met een meisje als ze in haar rooie periode zit.
D: Heb je dat bed gezien en die handdoek en dat speeltje helemaal onder bloed
ik wou even mee komen lezen.. maar ben weer wegquote:Op maandag 30 juli 2007 23:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is toch niet normaal, om daar over te gaan praten en giebelen, als 2 volwassen kerels zijnde?![]()
moooooi, laat ze mekaar maar lekker opfokken.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:17 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Gaat niet goed bij Brian en Dennix, ze vreten zichzelf helemaal op over Huub::))
Ach ik zie Brian iedere nacht konijnen, dus hij neukt Amanda ook in haar rode periodequote:Op maandag 30 juli 2007 23:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is toch niet normaal, om daar over te gaan praten en giebelen, als 2 volwassen kerels zijnde?![]()
Ja dat gat heeft hij niet nodig. (om maar zo oneerbiedig mee te praten...)quote:Op maandag 30 juli 2007 23:27 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ach ik zie Brian iedere nacht konijnen, dus hij neukt Amanda ook in haar rode periode
Brian is flexibel, hij is niet voor één gat te vangenquote:Op maandag 30 juli 2007 23:29 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja dat gat heeft hij niet nodig. (om maar zo oneerbiedig mee te praten...)
Huub dus ook niet en daarom moest hij laatst huilen in de tuin omdat Dennis Lieke zowat wurgde. Hij wilde wel maar de regels hielden hem tegen. Hij zat daar erg mee.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:37 schreef petraa het volgende:
B: Als ik morgen op straat ben en ik zie een vrouw worden aangevallen door een fucking vent, dan kan ik er niet voor weglopen.
D: hahahahahahahah
Een vriendje van Hans Hondekopquote:Op maandag 30 juli 2007 23:40 schreef Disana het volgende:
Wie is Melvin Manhoef nou weer. Die komt morgen met iemand mee (Carlos of die nog grotere engerd).
Hij wilde net al zijn glas bijna in de vijver gooien toen hij er weer aan dacht, onze para.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:38 schreef Disana het volgende:
Voor iemand 'in control' gaan zijn ogen wel veel op en neer en heeft hij toch rare trekjes in zijn gezicht.
[afbeelding]
Zo te horen weer een of andere (kick)bokser.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:40 schreef Disana het volgende:
Wie is Melvin Manhoef nou weer. Die komt morgen met iemand mee (Carlos of die nog grotere engerd).
quote:Op maandag 30 juli 2007 23:38 schreef Disana het volgende:
Voor iemand 'in control' gaan zijn ogen wel veel op en neer en heeft hij toch rare trekjes in zijn gezicht.
[afbeelding]
Hans Nijman, enne het is lachen wat Hans is ook............ nee dat kan ik niet zeggen.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:40 schreef Disana het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |