Hij geeft geen fluit om Nadia, daarom is het volgens mij, voor Dennis makkelijk om relaxed te zijn in hun "relaasie".quote:Op maandag 30 juli 2007 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind het wel een kracht van Dennis dat hij tegenover bijvoorbeeld Nadia zo rustig en relaxed blijft als ze hem aanvalt. Hij zit volgens mij toch wel aardig goed in z'n vel en maakt zich niet zo druk over dat soort zaken. In tegenstelling tot het spel, daar is hij wel wat hyper over
quote:Op maandag 30 juli 2007 23:09 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dennis heeft het over het gebrek aan actie van Huub.
Hij suggereert dat Huub buiten de kooi vaak in elkaar is geslagen.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:15 schreef Darklight het volgende:
Het gaat nog steeds over H&L![]()
Hoe weet Brain nou hoe H&L buiten de Kooi zijn?
Dat is ook zo, heeft Huub weleens verteldquote:Op maandag 30 juli 2007 23:16 schreef Meganog het volgende:
[..]
Hij suggereert dat Huub buiten de kooi vaak in elkaar is geslagen.
Wat heb ik een hekel aan mensen die iemand een racist noemen als diegene wat kritisch is over een ander rasquote:Op maandag 30 juli 2007 23:15 schreef petraa het volgende:
B: Huub is ook een klootzak buiten de kooi, Huub is een racist buiten de kooi
Ik ook, hij weet volgens mij nog niet eens hoe hij het woord racist moet spellen Brian dan he.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:18 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wat heb ik een hekel aan mensen die iemand een racist noemen als diegene wat kritisch is over een ander ras![]()
Stigmatiseren zijn ze in ieder geval wel heel goed in.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ook, hij weet volgens mij nog niet eens hoe hij het woord racist moet spellen Brian dan he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |