Dat hebben ze al bewezen hoor, maar heb ze al een tijd niet meer gezienquote:Op maandag 30 juli 2007 20:59 schreef ericahysterica het volgende:
ik snap het even niet meer kan iemand mij uitleggen
wat een redactie voor invloed op een tv programma heeft en
als iemand hier onder de naam dgk redactie schrijft kunnen de mensen die die post dan lezen er vanuit gaan dat zij ook daadwerkelijk in de redactie zitten?
Dat ze daar zaten hebben ze toen ze zich net aangemeld hadden meer dan duidelijk gemaakt, je kunt er voor kiezen om het (nog steeds) niet te geloven, maar je kunt er ook voor kiezen om de mensen die er toen bij waren (2 december) COS #56 Sinterklaas komt binnenkort langs in DGK te geloven...quote:Op maandag 30 juli 2007 20:59 schreef ericahysterica het volgende:
ik snap het even niet meer kan iemand mij uitleggen wat een redactie voor invloed op een tv programma heeft en als iemand hier onder de naam dgk redactie schrijft kunnen de mensen die die post dan lezen er vanuit gaan dat zij ook daadwerkelijk in de redactie zitten?
klopt maar gedeeltelijk geloof ik, zonder aan de integriteit van day te willen knabbelen...quote:Op maandag 30 juli 2007 21:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook lange tijd, maar Day heeft het weerlegd. Ze heeft de persoon gesproken en hij/zij is wel internetredacteur. Ik geloof Day in deze.
Het is wel waar dat ze in het begin 2 personen waren.
On Topic graag. Er zijn mensen hier die geen streams kunnen betalen, zoals ik.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ze daar zaten hebben ze toen ze zich net aangemeld hadden meer dan duidelijk gemaakt, je kunt er voor kiezen om het (nog steeds) niet te geloven, maar je kunt er ook voor kiezen om de mensen die er toen bij waren (2 december) COS #56 Sinterklaas komt binnenkort langs in DGK te geloven...
Ze waren wel degelijk echt.
ja iddquote:Op maandag 30 juli 2007 21:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ze daar zaten hebben ze toen ze zich net aangemeld hadden meer dan duidelijk gemaakt, je kunt er voor kiezen om het (nog steeds) niet te geloven, maar je kunt er ook voor kiezen om de mensen die er toen bij waren (2 december) COS #56 Sinterklaas komt binnenkort langs in DGK te geloven...
Wat de invloed was die deze personen al dan niet hadden is nooit duidelijk geworden, ze hadden iig de mogelijkheid hun "echtheid" aan ons te bewijzen door vantevoren te melden wat er op welke stream zou komen (inzoomen op tatoo van Brian die op de zonnebank lag)
TS beaamt dat dat idd in "zijn topic" plaatsvondquote:Op maandag 30 juli 2007 21:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat de invloed was die deze personen al dan niet hadden is nooit duidelijk geworden, ze hadden iig de mogelijkheid hun "echtheid" aan ons te bewijzen door vantevoren te melden wat er op welke stream zou komen (inzoomen op tatoo van Brian die op de zonnebank lag)
Als het je niet bevalt....... Ben je afhankelijk ....quote:Op maandag 30 juli 2007 21:08 schreef FdW het volgende:
[..]
On Topic graag. Er zijn mensen hier die geen streams kunnen betalen, zoals ik.![]()
Ach gut.. Zal ik het voor je overmaken?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:08 schreef FdW het volgende:
[..]
On Topic graag. Er zijn mensen hier die geen streams kunnen betalen, zoals ik.![]()
Wat zei ze ?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:09 schreef Maria44 het volgende:
Vier mandjes boodschappen voor de deur en Amanda pakt er twee flesen wodka uit en loopt naar binnen. Lieke maakt terecht een opmerking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |