Idd, daar leer je tenminste een vak.quote:
Laat me raden: jij doet universiteit?quote:Op maandag 30 juli 2007 19:49 schreef FictionalFenna het volgende:
HBO= nooit een boek lezen, nooit leren en gewoon hoge cijfers halen.
Uni= heel veel lezen en je moet wel in je boek kijken anders mag je lekker achter de feiten aan zitten en je her doen.
Dat herken ik ook bij veel luiquote:
mbo was misschien ook een idee geweest..quote:Op maandag 30 juli 2007 19:45 schreef TubewayDigital het volgende:
Was ik maar gewoon lekker naar de HBO gegaan.
yeah sure nooit een boek lezen....quote:Op maandag 30 juli 2007 19:49 schreef FictionalFenna het volgende:
Uni= heel veel lezen en je moet wel in je boek kijken anders mag je lekker achter de feiten aan zitten en je her doen.
Ik merkte het al aan het elitaire toontje.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:51 schreef FictionalFenna het volgende:
yep
Dat hangt denk ik heel erg af van de studie die je kiest. Ik weet wel zeker dat technische HBO-opleidingen equivalent zijn aan een iets onder gemiddelde studie aan de universiteit.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:49 schreef FictionalFenna het volgende:
Het ligt niet aan je studiekeuze maar aan je contactgestoordheidquote:Op maandag 30 juli 2007 19:45 schreef TubewayDigital het volgende:
Was ik maar gewoon lekker naar de HBO gegaan. Lekker bij mijn ouders blijven wonen. Lekker blijven sporten bij mijn lokale sportclub.
Maar nee hoor. Ik moest naar de universiteit. Naar een andere stad. Een stad waar geen fuck aan is. In een kleine kutstudentenkamer gaan wonen. Sporten met medestudentenLeuk hoor student zijn.
Was ik maar HBO gaan doen.HBO
Of stomme mede-studenten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:32 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Het ligt niet aan je studiekeuze maar aan je contactgestoordheid![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |