abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51967971
Was ik maar gewoon lekker naar de HBO gegaan. Lekker bij mijn ouders blijven wonen. Lekker blijven sporten bij mijn lokale sportclub.

Maar nee hoor. Ik moest naar de universiteit. Naar een andere stad. Een stad waar geen fuck aan is. In een kleine kutstudentenkamer gaan wonen. Sporten met medestudenten
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Leuk hoor student zijn.

Was ik maar HBO gaan doen.

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
HBO
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  maandag 30 juli 2007 @ 19:46:15 #2
17864 Ablaze
Is niet meer te houwe!
pi_51967995
Zeik niet, dit is KLB niet
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ga doorrrrrr!
  maandag 30 juli 2007 @ 19:46:49 #3
184614 Olep
Semper Fi.
pi_51968011
quote:
Op maandag 30 juli 2007 19:46 schreef Ablaze het volgende:
Zeik niet, dit is KLB niet
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Fuck today, it's tomorrow.
  maandag 30 juli 2007 @ 19:46:53 #4
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_51968018
quote:
Op maandag 30 juli 2007 19:45 schreef TubewayDigital het volgende:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
HBO
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Idd, daar leer je tenminste een vak.
Daar leer je tenminste dingen zeker te weten.

(maar je moet wel reflectieverslagen typen, in projectgroepjes werken, PGO'en etc, da's dan weer minder
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
)
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_51968100
HBO= nooit een boek lezen, nooit leren en gewoon hoge cijfers halen.
Uni= heel veel lezen en je moet wel in je boek kijken anders mag je lekker achter de feiten aan zitten en je her doen.
I HATE MUSIC
pi_51968141
quote:
Op maandag 30 juli 2007 19:49 schreef FictionalFenna het volgende:
Uni= heel veel lezen en je moet wel in je boek kijken anders mag je lekker achter de feiten aan zitten en je her doen.
Laat me raden: jij doet universiteit?
pi_51968172
yep
I HATE MUSIC
pi_51968201
haha liev. Moederskindje
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_51968214
haha als je zo denkt verdien je het inderdaad niet om op een UNI te zitten.
noob
pi_51968292
TubewayDigital, in welk jaar zit jij eigenlijk? Als je eerstejaars bent, en aankomend tweedejaars, dan heb je mss nog wat tijd nodig om te wennen. Het HBO romantiseren is mss niet reeel.
I HATE MUSIC
pi_51968320
Maar ik ga niet ontkennen dat het HBO geen pluspunten kent
I HATE MUSIC
pi_51968363
ik ben bijna afgestudeerd.
pi_51968399
Heb precies hetzelfde gehad en ben lekker HBO gaan doen. Wat me ook stoorde aan de universiteit is al die lulletjes die denken dat ze heel wat zijn omdat ze de universiteit doen.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_51968458
Ooh...Dan heb je die gewenning niet meer nodig
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
I HATE MUSIC
pi_51968525
Heb precies hetzelfde gehad en ben lekker HBO gaan doen. Wat me ook stoorde aan de universiteit is al die lulletjes die denken dat ze heel wat zijn omdat ze de universiteit doen.
quote:
Dat herken ik ook bij veel lui
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
I HATE MUSIC
pi_51968581
Welke stad dan?
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  maandag 30 juli 2007 @ 20:39:50 #17
184572 philana
i'm an oxymoron
pi_51969861
quote:
Op maandag 30 juli 2007 19:45 schreef TubewayDigital het volgende:
Was ik maar gewoon lekker naar de HBO gegaan.
mbo was misschien ook een idee geweest..
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

verkapt kijk-mij-uni-student-zijn-topic?
  maandag 30 juli 2007 @ 20:50:27 #18
84328 Lllaura
painting pictures
pi_51970228
DE Hoger Beroepsonderwijs?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_51971398
HBO.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Alles lekker voorgekauwd krijgen en dan nog sneller dan WO'ers een baan krijgen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
(bij economische en technische studies en bepaalde sociale studies dan)
pi_51971423
quote:
yeah sure nooit een boek lezen....
Kom maar eens bij mij in de klas
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_51975187
Wat doe je dan? Toen ik HBO deed, hoefde ik echt nooit een boek te pakken. Nu is het wel anders...
Ik wil trouwens daarmee niet zeggen dat alle HBO-studies "easy" zijn en dat je dus geen boek hoeft te lezen wil je je studie halen. HBO-studies verschillen onderling erg veel.
I HATE MUSIC
  dinsdag 31 juli 2007 @ 00:52:15 #22
67670 Skv
Cynist.
pi_51977625
"De HBO" komt overeen met "de onderwijs".
Leer eerst maar eens Nederlands, anders kan je beter direct aan het MBO beginnen.

Oh, iemand anders zeek er ook al over.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_51978995
quote:
Op maandag 30 juli 2007 19:51 schreef FictionalFenna het volgende:
yep
Ik merkte het al aan het elitaire toontje.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_51979029
Ik ga volgend jaar zowel HBO als Uni tegelijk volgen, technische natuurkunde en economie.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_51979051
quote:
Dat hangt denk ik heel erg af van de studie die je kiest. Ik weet wel zeker dat technische HBO-opleidingen equivalent zijn aan een iets onder gemiddelde studie aan de universiteit.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop