Ursel?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zojuist de bevestiging binnen gekregen en ik mag naar Barcelona in November![]()
![]()
Iedereen heeft zijn prijsquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Ursel?
Volgende keer beter overleggen in de groep hoor
Hij mag op je kater passen als je weg bent?quote:
Tot nog toe is de poll toch echt negatief voor je uitgevallen..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zojuist de bevestiging binnen gekregen en ik mag naar Barcelona in November![]()
![]()
Die zou ik kunnen droppen tijdens de lan, maar ik heb nog niks gehoordquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:24 schreef ursel het volgende:
[..]Voor 2 kratten pils krijg je van mij toestemming..
Probeer de lichtwaarde zo laag mogelijk te houden. En ja dan worden ze al snel duur. Ik hoef op zich ook niet echt veel zoom te hebben, al is dat wel heel leuk voor wildlifequote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:22 schreef FJD het volgende:
Ik ben stiekem toch ook aan t zoeken naar een goede lens maar tis wel duur![]()
Heb je nog een goede tip (IJs of Jorrit)? Gaat dan denk ik toch vooral om iets van 18-55 of die richting. Met echt zoomwerk wordt de kwaliteit toch al snel wat minder dus dan blijf ik nog wel even met m'n sigma kloten. Misschien sowieso wel handig om een goede lens aan te schaffen ivm vakantie naar Afrika van straks
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Die zou ik kunnen droppen tijdens de lan, maar ik heb nog niks gehoord![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 21:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Die gaat door natuurlijk.![]()
Ga morgen wel alles op rolletjes zetten, maar even nog ter info weer.:
Datum: Weekend 20 september
Prijs : Zal voor locatie kosten zo rond de ¤20 liggen.
Onlangs te horen gekregen dat ze eind augustus wal-spanning krijgen, wat inhoud dat ze 3x 50A zullen hebben. Voor de lan-parties op het clubgebouw leenden wij altijd van de buren 3x 35A waarmee we zonder moeite 30 pc's draaiende hadden. Dus voor stroom zit het wel snor en de prijs zou niet boven de prijs van de aggregaat uit komen, welke berekend was op +/- ¤340,- Water was ¤32 voor het weekend, dus dat komt er op neer dat de locatie kosten max ¤372.- zijn. Deel dat door het aantal deelnemers en je hebt de locatie kosten. Zal morgen nog even brainstormen voor eten en dergelijken.
Deze is mooi, maar niet goedkoop (wel de goedkoopste canon die ik kon vinden met goede lichtwaarde)quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:22 schreef FJD het volgende:
Ik ben stiekem toch ook aan t zoeken naar een goede lens maar tis wel duur![]()
Heb je nog een goede tip (IJs of Jorrit)? Gaat dan denk ik toch vooral om iets van 18-55 of die richting. Met echt zoomwerk wordt de kwaliteit toch al snel wat minder dus dan blijf ik nog wel even met m'n sigma kloten. Misschien sowieso wel handig om een goede lens aan te schaffen ivm vakantie naar Afrika van straks
Zoiets? Lage F waarde hebben we het over toch? Blijft irritant dat je dan de lichtwaarde laag noemt terwijl t diafragma het verst open staatquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Probeer de lichtwaarde zo laag mogelijk te houden. En ja dan worden ze al snel duur. Ik hoef op zich ook niet echt veel zoom te hebben, al is dat wel heel leuk voor wildlife
Tja, dat weten we nu wel, maar we moeten concreet worden, zodat iedereen kan gaan betalenquote:
Ik ben ook maar een n00b op camera gebiedquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:32 schreef FJD het volgende:
Boeiend allemaal, toch maar eens inlezen strakkies.
La maar, ik zie al wat ie kostquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:38 schreef FJD het volgende:
Kun je dat linkje nog een keer goed geven? Als ik klik zie ik niets
Overigens is het ook geen enorme noodzaak. Dan leen ik af en toe wel een lensje van m'n pa
1 |
quote:
Dan zul je niks beters vinden, althans niet met dat bereik.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:07 schreef FJD het volgende:
Naja zolang er voor ergens rond de 300,- geen lenzen zijn die significant veel beter zijn van m'n huidige Sigma F3.5-6.5 18-200mm dan hoef je iig geen lenzen voor me te zoeken. Andere vragen zijn wel leuk om te weten
ok, vanavond dan de andere vragen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:07 schreef FJD het volgende:
Naja zolang er voor ergens rond de 300,- geen lenzen zijn die significant veel beter zijn van m'n huidige Sigma F3.5-6.5 18-200mm dan hoef je iig geen lenzen voor me te zoeken. Andere vragen zijn wel leuk om te weten
Laat ik nu net naar hetzelfde op zoek zijn:quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:15 schreef FJD het volgende:
Bereik ben ik bereid voor een groot deel op te geven iets van 18-55mm zou wel fijn zijn. De goede zoomlenzen liggen toch voorlopig absoluut niet in mijn bereik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |