De transferrechten van een speler uit de MLS liggen volgens mij bij de MLS zelf, niet bij de clubs.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:18 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik snap niet dat die Amerikanen maar 1,5 miljoen voor zo'n speler willen. Bijna alle clubs in Europa zitten achter die jongen aan en willen hem allemaal wel hebben voor 1,5 miljoen.
Precies, onze ijsjesverkoper zou dat toch ook moeten wetenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:33 schreef Madine het volgende:
Freddy Adu zou ik meteen halen, al is vanwege de shirt-omzet in de V.S.
Heb je beckham niet gezien in Amerikaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:07 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij valt de merchandise omzet van voetbal nog wel mee in de VS.......
Wel, ene Fonteinquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:00 schreef Aanvoerder het volgende:
We hebben geen ijsjesverkoper in het stadion.
En Adu genereert net zoveel aandacht?quote:
Natuurlijk valt dat wel mee, maar van de 300 miljoen mensen zullen er misschien best een paar duizend een shirtje kopen en/of op een andere manier Ajax-merchandising gaan aanschaffen. Daarmee haal je op z'n minst die anderhalf miljoen er wel uit. En als Adu echt zo geweldig is, kan dat binnen 3 jaar nog wel een hoop meer opleveren.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:07 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij valt de merchandise omzet van voetbal nog wel mee in de VS.......
ik ben bang dat je het overschat, aangezien Nike hem in de VS vooral promoot vanuit het nationale team wat ook nike is..... en amerikanen zijn nogal chauvinistisch.....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:12 schreef Chivu het volgende:
[..]
Natuurlijk valt dat wel mee, maar van de 300 miljoen mensen zullen er misschien best een paar duizend een shirtje kopen en/of op een andere manier Ajax-merchandising gaan aanschaffen. Daarmee haal je op z'n minst die anderhalf miljoen er wel uit. En als Adu echt zo geweldig is, kan dat binnen 3 jaar nog wel een hoop meer opleveren.
Tegen Willem II of RKC.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:23 schreef Madine het volgende:
Een Duitser, altijd goed voor goals in de slotfase..
Vraag dat maar over een jaarquote:Op dinsdag 31 juli 2007 02:28 schreef M0NTANA het volgende:
Zijn we al kampioen?
quote:Op maandag 30 juli 2007 20:00 schreef TheJanitor het volgende:
Ze moeten Freddy Adu als linksvoor halen![]()
En dat is raar. Veel is er niet verandert ten aanzien van vorig jaar in de selectie. Perez en Babel en een geblesseerde Davids. Ok, wel 3 belangrijke spelers.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:06 schreef HeatWave het volgende:
Ik kan me wel vinden in de mening van De Boer eigenlijk.
Dit Ajax gaat geen potten breken zo....
Vorig jaar hadden we op een gegeven moment ook een straatlengte achterstand op PSV en alleen omdat PSV zelf liep te kloten hadden we nog een kans op het kampioenschap.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:21 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
En dat is raar. Veel is er niet verandert ten aanzien van vorig jaar in de selectie. Perez en Babel en een geblesseerde Davids. Ok, wel 3 belangrijke spelers.
ja en Stam zal ook niet elke wedstrijd fit zijn.... als we pech hebben.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:21 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
En dat is raar. Veel is er niet verandert ten aanzien van vorig jaar in de selectie. Perez en Babel en een geblesseerde Davids. Ok, wel 3 belangrijke spelers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |