Dat weet ik ook wel. Maar voor ons supporters is het wel frustrerend. Wat is er nu mooier dan verhalen op het internet of krant lezen dat Van Geel en, bijvoorbeeld, Boussouffa en zijn zaakwaarnemer een etentje hebben gehad.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:38 schreef Blight het volgende:
[..]
Het feit dat de namen niet in de media rond circuleren is alleen maar gunstig voor Ajax. Hoe discreter er gehandeld wordt, hoe minder kapers er op de kust komen en hoe minder externe partijen hier bij betrokken kunnen worden. Ajax doet prima zaken. Die linkerspits met kwaliteit komt er écht wel.
En wat betreft dat gezeik over Colin en Delorge ga ik écht niet meer zeggen dan het volgende: breedte.
Ja, want de selectie was zó breed. Dat bleek wel vorig jaar uit bij Bremen.quote:
Ik wil wel weer eens iets op sport.be zetten hoorquote:Op maandag 30 juli 2007 20:47 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Maar voor ons supporters is het wel frustrerend. Wat is er nu mooier dan verhalen op het internet of krant lezen dat Van Geel en, bijvoorbeeld, Boussouffa en zijn zaakwaarnemer een etentje hebben gehad.![]()
Ja, geruchten zijn wel leuk, maar al met al ben ik juist wel blij met het feit dat Ajax eindelijk eens discreet te werk gaat. Waar ik echter wél ontzettend moe van word zijn die opportunistische lui hier die constant lopen te miepen over Colin, Delorge en Rommedahl en ondertussen verwachten dat de websites bomvol staan met geruchten over Kaka en Ronaldinho naar Ajax.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:47 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Maar voor ons supporters is het wel frustrerend. Wat is er nu mooier dan verhalen op het internet of krant lezen dat Van Geel en, bijvoorbeeld, Boussouffa en zijn zaakwaarnemer een etentje hebben gehad.![]()
Delorge en Colin zijn prima breedte aankopen alleen de spelers van naam ontbreken nog. De spelers waar mensen voor naar het stadion komen.
Dik Heesenquote:
En dit team moet zeker die voorronde al kunnen overleven. Meespelen in de CL is een ander verhaal, daar moet nog wel versterking voor gevonden worden.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:59 schreef BonJovi het volgende:
ja precies maar iedereen doet alsof we al verloren hebben, maar een aankoop zou wel fijn zijn. Maar we hebben nog steeds een top team hoor als het draait
Loot je een Fenerbahce of Spartak Moskou dan wordt het al een stuk moeilijker...quote:Op maandag 30 juli 2007 21:14 schreef Suijk het volgende:
[..]
En dit team moet zeker die voorronde al kunnen overleven. Meespelen in de CL is een ander verhaal, daar moet nog wel versterking voor gevonden worden.
Ik zeg ook niet makkelijk, maar met 'de aankoop' worden die echt niet makkelijker. Maar dan nog moeten we kunnen winnen.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:19 schreef Chivu het volgende:
[..]
Loot je een Fenerbahce of Spartak Moskou dan wordt het al een stuk moeilijker...
Ach, met een Quincy erbij zou ik me over de linker flank minder gerust maken. Geen topaankoop, maar een gevalletje Rommedahl.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:21 schreef jna het volgende:
Zal je zien dat ze dalijk met Quincy Owusu Abeyie aan komen zetten omdat Ten Cate zo goed met zulke jongens kan opschieten
Als ik zie wat HtC heeft gedaan met Babel zou ik het niet eens heel erg vinden als ie kwam.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:21 schreef jna het volgende:
Zal je zien dat ze dalijk met Quincy Owusu Abeyie aan komen zetten omdat Ten Cate zo goed met zulke jongens kan opschieten
Take cover..................quote:Op maandag 30 juli 2007 21:34 schreef Doezelhaar het volgende:
Quincy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |