Huntelaar kwam voor 9 en die was toen al vele malen beter dan Suarezquote:Op maandag 30 juli 2007 19:14 schreef venomsnake het volgende:
Stel gierige jeuden.. Niet eens 9.5 miljoen over voor Suarez.![]()
Als Ajax daadwerkelijk interesse zou hebben in Modric kan Ajax die jongen net zo fijn op waarde schatten als dat ze dat met Suarez kunnen. Ik denk dat de scouts bij Ajax iets meer wedstrijden zien dan jij en ik, maatje.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:31 schreef andre347 het volgende:
[..]
Denk niet dat van Geel dat doet. Suarez hebben we vaak zien spelen, dus dan kunnen we ongeveer bepalen wat hij moet gaan kosten. Luka Modric niet, ook al is het een groot talent, dan gaat Van Geel denk ik niet veel geld voor hem neerleggen
Maar dan nog steeds, 18 miljoen euro voor een jonge speler die zich nog niet heeft bewezen, voor een nederlandse club die niet zo kapitaal krachtig is als de europese club.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:37 schreef Blight het volgende:
[..]
Als Ajax daadwerkelijk interesse zou hebben in Modric kan Ajax die jongen net zo fijn op waarde schatten als dat ze dat met Suarez kunnen. Ik denk dat de scouts bij Ajax iets meer wedstrijden zien dan jij en ik, maatje..
Dat is inderdaad een erg grote gok die ze dan gaan makenquote:Op maandag 30 juli 2007 19:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar dan nog steeds, 18 miljoen euro voor een jonge speler die zich nog niet heeft bewezen, voor een nederlandse club die niet zo kapitaal krachtig is als de europese club.
Ik beweer ook niet dat Ajax hem zal halen. Integendeel. Ik geef alleen aan dat het nergens op slaat om te beweren dat Ajax de waarde van Modric slechter zou inschatten dan die van Suarez. De neus (whehehe) van Ajax is wel langer dan de Nederlandse competitie alleen.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar dan nog steeds, 18 miljoen euro voor een jonge speler die zich nog niet heeft bewezen, voor een nederlandse club die niet zo kapitaal krachtig is als de europese club.
Ach, het is wikipedia. Ik heb daar ooit een artikel over het bestaan van Kapitein Ortega van de snorkels geplaatst wat zelfs bleef staan.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:45 schreef Chivu het volgende:
Een contract tot 2015? Dat mag toch helemaal niet?
Dus je gaat onderhandelen met een speler, en dan zeg je, maar als Suarez wil komen, dan hebben we nu voor niets met je gesproken. Lijkt me niet dat je die speler op die manier echt motiveert.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:14 schreef Chivu het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van op 1 paard wedden dan? Voor mij is dat bovenstaand. Wanneer Ajax toen dat gelazer van Suarez begon al had gaan onderhandelen met overige spelers hadden ze wellicht al lang iemand vast gelegd en niet op Suarez gewacht, of hadden we morgen een aankondiging kunnen verwachten.
Die vind ik wel zo over het paard getiltquote:Op maandag 30 juli 2007 20:00 schreef TheJanitor het volgende:
Ze moeten Freddy Adu als linksvoor halen![]()
Maar wel voor 1,5 miljoen te halen.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die vind ik wel zo over het paard getilt
Jij hebt aandelen in die jongen he?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:11 schreef Sethje het volgende:
Martin Femin van FC Teplice.........hopelijk leest Martin mee
Geef 'm wat info over deze speler dan. Vooralsnog laten de goedverdienende scouts van Ajax ook geen reet zien.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:11 schreef Sethje het volgende:
Martin Femin van FC Teplice.........hopelijk leest Martin mee
Motta op linksvoor?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:15 schreef MaxC het volgende:
Jammer dat Suarez niet komt. Heeft Motta al een nieuwe club?
Nogmaals: er wordt gewoon geen info gelekt. Wees blij.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:26 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Geef 'm wat info over deze speler dan. Vooralsnog laten de goedverdienende scouts van Ajax ook geen reet zien.
Ik ben helemaal niet blij.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:32 schreef Blight het volgende:
[..]
Nogmaals: er wordt gewoon geen info gelekt. Wees blij.
Nou ik vind Colin echt een topaankoopquote:Op maandag 30 juli 2007 20:35 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet blij.
Ik wil verdomme dat allemaal grote namen over het internet dwalen die naar Ajax gaan en dat er daadwerkelijk ook één komt. Nu trekken we ons af bij die grote namen en komen we met Delorge en Colin aanzetten.![]()
Kampioenen verdomme!
Het feit dat de namen niet in de media rond circuleren is alleen maar gunstig voor Ajax. Hoe discreter er gehandeld wordt, hoe minder kapers er op de kust komen en hoe minder externe partijen hier bij betrokken kunnen worden. Ajax doet prima zaken. Die linkerspits met kwaliteit komt er écht wel.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:35 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet blij.
Ik wil verdomme dat allemaal grote namen over het internet dwalen die naar Ajax gaan en dat er daadwerkelijk ook één komt. Nu trekken we ons af bij die grote namen en komen we met Delorge en Colin aanzetten.![]()
Kampioenen verdomme!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |