quote:Randjesfietsen
Van Wikipedia
Ga naar: navigatie, zoek
Randjesfietsen is een seksuele techniek om de intensiteit van het orgasme van de vrouw (en in mindere mate ook dat van de man) te verhogen. Door de genitale prikkelingen net aan het begin van een hoogtepunt te stoppen, wordt het lichaam gedwongen op het randje van een orgasme te balanceren. Hierdoor is het mogelijk meerdere keren na elkaar een (gedeeltelijk) seksueel hoogtepunt te beleven zonder de refractaire periode te doorlopen.
Vrouwen die zwanger willen worden, gebruiken deze techniek om de baarmoedermond in het plasje sperma te laten dippen. Biologen geloven dat door dit 'zuig-effect' er makkelijker een bevruchting tot stand kan komen.
Ik vind het eigenlijk maar een stomme benaming ookquote:Op maandag 30 juli 2007 18:39 schreef Brighteyes het volgende:
Pfew... ben blij dat ik toch niet de enige ben die er nog nooit van gehoord had!
nah dat dekt de (ont)lading (quote:
Duh tuurlijk dekt het de ontlading nietquote:Op maandag 30 juli 2007 18:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nah dat dekt de (ont)lading (_! ) niet, is veul heftiger dan een btje teasen
![]()
Kom je woensdag ook naar de bbq btw?
Eeen paar berichten boven je in het Delft-topic. Woensdag bij BB en M-Kayquote:Op maandag 30 juli 2007 18:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Duh tuurlijk dekt het de ontlading niet
BBQ? wie wat waar hoelaat? ik weet nog niets?
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:05 schreef zoeloehoeloeking het volgende:
Volgens shockdoc laatst, "het perfecte orgasme":
Als je net terugtrekt voor de ejaculatie, wordt de energie door je lichaam gespoten, en dit was dan je eerste orgasme zonder te spuiten dus
Héél irritantquote:Op maandag 30 juli 2007 22:15 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik kende die term trouwens nog van een ouder topic, alleen daar had het een negatieve betekenis, dat je niet over dat randje heen kon komen. Heel irritant trouwens
Ik denk als je de vrouw in kwestie niet op de hoogte stelt van het experiment welquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:49 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Is de kans daar niet groot op als je hiermee gaat experimenteren?
Waarom speciaal dan? Is die kans kleiner als ze er wel van op de hoogte is?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:47 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik denk als je de vrouw in kwestie niet op de hoogte stelt van het experiment wel![]()
Krijg je toch nog wat warms in je buik...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als je timing verkeerd is gaat alles mis
ja stel je voor dat je van het schaamliprandje afdondertquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Aha, nu snap ik Skippybal's hobby wat beterquote:Op maandag 30 juli 2007 18:29 schreef remlof het volgende:
Biking on the edge.
Ja duuh. Als je weet dat je vriend er mee gaat experimenteren weet je dat het deel van de opbouw is en kun je het geil vinden.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:53 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Waarom speciaal dan? Is die kans kleiner als ze er wel van op de hoogte is?
Beetje een duhquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:08 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja duuh. Als je weet dat je vriend er mee gaat experimenteren weet je dat het deel van de opbouw is en kun je het geil vinden.
Als hij je vingert zoals anders en je zegt ik kom bijna en hij stopt en je weet niet dat ie daarna weer door zal gaan ga je helemaal![]()
![]()
natuurlijk.
Ach ja soms moet je ouds een nieuwe naam geven om het weer populair te maken.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:40 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk maar een stomme benaming ook![]()
Hoezo geen antwoord op je vraag? Lijkt mij een prima antwoord.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 07:46 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Beetje een duh
Maar geen antwoord op mijn vraag.
Ze volgt het geloof ik niet helemaal.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:07 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Hoezo geen antwoord op je vraag? Lijkt mij een prima antwoord.
Zal ik 't dan maar zeggen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 07:46 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Beetje een duh
Maar geen antwoord op mijn vraag.
samen gevat de posts dus.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:26 schreef Bright het volgende:
[..]
Zal ik 't dan maar zeggen?
Als je stopt zonder dat ze het verwacht, dan wordt ze boos en komt ze i.i.g. niet over het randje.
Als je stopt terwijl ze het weet, blijft ze beter op de rand en is er meer kans dat ze na een paar keren alsnog over de rand kukelt.
Klopt... niets vervelender dan net over het randje gaan als er gestopt wordt. Da's een anticlimaxquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
restecp!quote:Op maandag 30 juli 2007 19:48 schreef insanergy het volgende:
http://zurevla.nl/2006/12/21/op-de-fiets-2/![]()
![]()
gek hè soms kom je er achter dat het een naampje hebtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:02 schreef -SL- het volgende:
Ik wist niet dat het zo heette, maar doe dat wel regelmatig
moet je na gaan dat sommige dingen zelfs dubbele namen hebben xDquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:36 schreef carolien4fun het volgende:
[..]
gek hè soms kom je er achter dat het een naampje hebt
Idem!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:02 schreef -SL- het volgende:
Ik wist niet dat het zo heette
Nope, doe het al jaren en jaren dat randjesfietsen en het is elke keer weer feest.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:21 schreef xRiku het volgende:
Randjes fietsen geeft zelfde effect denk ik btw als join's.. op een gegeven moment moet je steeds meer voor het zelfde effect..
Dat ja.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
Nooit van gehoord, maar de techniek zelf is me niet vreemd.
Soms wel, soms niet.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:17 schreef Brighteyes het volgende:
Wie o wie doet het?
Geen idee, maar IK was het iig niet. Stupide naam ook.quote:Wie wist uberhaupt wat het was zonder het op te zoeken?
Waar is je FOBO!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 30 juli 2007 18:41 schreef SeaOfLove het volgende:
Kunnen we er niet een ander woord voor verzinnen?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |