Inderdaad. Nigel...had ik kunnen weten. En die kale, wist niet dat zijn naam zo gek geschreven wordt.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:33 schreef ChrisJX het volgende:
En je bedoelde Nigel Barker (lange kale) en Nole Marin (korte dikke), gok ik zo
Neleos +1quote:Op maandag 30 juli 2007 21:42 schreef Neleos het volgende:
Miami Sound Machine
Dat is fonetisch goed. Als er niemand met wat beters komt reken ik dit goed.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:57 schreef wyccie het volgende:
Thierraud of zoiets.
Ik zou dit gewoon goed rekenen. Als iemand met iets beters komt is het toch een gok, wyccie wist tenminste uit haarzelf wat het ongeveer moest zijn.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:59 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat is fonetisch goed. Als er niemand met wat beters komt reken ik dit goed.
quote:Op maandag 30 juli 2007 22:07 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Paul Burrell
Neuh, doe maar een nieuwe.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:13 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
oeps... nieuwe vraag of jij een punt?
Good evening my lady.quote:
Dito, jaren geleden.quote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 22:28 schreef ElizabethR het volgende:
De Nachtwachtzaal???
Ik weet het niet, ergens anders lees ik weer dat het "Het korporaalschap van Frans Banning Cocq en luitenant Willem Ruytenburgh maakt zich gereed" heet. Dus nu weet ik het ook niet meer.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:29 schreef ElizabethR het volgende:
Tsk niet eens een korporaalZelfs dat heb ik niet onthouden
Geen wonder dat het schilderij dan zo groot is. Anders had de titel er nooit onder gepast!quote:Op maandag 30 juli 2007 22:34 schreef Neleos het volgende:
"De compagnie van kapitein Frans Banning Cocq en luitenant Willem van Ruytenburgh maakt zich gereed om uit te marcheren."
Dit is de langste naam die ik kan vinden, dat zal hem wel zijn dan.
Er is een stuk vanaf gesneden, hè. Daarom is de titel soms ook iets korter.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:35 schreef Cobra4 het volgende:
Geen wonder dat het schilderij dan zo groot is. Anders had de titel er nooit onder gepast!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |