Juistquote:Op maandag 30 juli 2007 20:03 schreef Farenji het volgende:
Dave Brubeck?
http://de.wikipedia.org/wiki/Lidlquote:Op maandag 30 juli 2007 19:25 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Oprichter van Lidl heet Lidl van zijn achternaam.
quote:1973 eröffnete Josefs Sohn Dieter Schwarz seinen ersten Discountermarkt in Ludwigshafen. Um nicht Schwarz-Markt (bzw. phonetisch: Schwarzmarkt) über die Ladentür schreiben zu müssen, kaufte Dieter Schwarz dem pensionierten Berufsschullehrer Ludwig Lidl für 1.000 DM die Namensrechte ab und sicherte sich so die Nutzung für seinen Supermarkt.
Hij speelde wel hetzelfde instrument.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:25 schreef Neleos het volgende:
John Coltrane?
Dat was Satchmo en die speelde trompet.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:52 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
louis armstrong?
Misschien die van Ken Burns? Zo niet, dan moet je die documentaires echt kijkenquote:Op maandag 30 juli 2007 21:12 schreef Neleos het volgende:
Ik ken hem eigenlijk helemaal niet. Ik denk dat ik die naam wel eens gehoord heb in een documentaire over oude jazz ofzo.
Die waarschijnlijk ja. Die heb ik gezien, een paar jaar geleden was er elke zondag een aflevering op tv. Daardoor ben ik liefhebber geworden van jazz. Geweldige documentaire ja.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:14 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Misschien die van Ken Burns? Zo niet, dan moet je die documentaires echt kijken
ChrisJX + 1quote:Op maandag 30 juli 2007 21:18 schreef ChrisJX het volgende:
Djengis Kahn
quote:Op maandag 30 juli 2007 21:22 schreef ChrisJX het volgende:
Noem vier juryleden uit America's Next Top Model
Alle seizoenen zijn toegestaan, gastjuryleden uitgesloten.
Oh, kijk jij echt?!?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:32 schreef EricusMaximus het volgende:
zat er niet een bruce bij?
quote:
Nee, da's Batmanquote:Op maandag 30 juli 2007 21:32 schreef EricusMaximus het volgende:
zat er niet een bruce bij?
Ik bedoelde Nigel. En nee, natuurlijk kijk ik nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |