Er zijn ook miljoenen Fransen die het Engelse niveau van Nederlanders zwaar overschatten!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:54 schreef Prego het volgende:
[..]
dat dus!
om nou miljoenen mensen over één kam te scheren...
ik vind eerlijk gezegd dat er best veel Nederlanders zijn die hun Engels zwaar overschatten maar goed ..![]()
Ja, is het zover? Feli's!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:15 schreef Lyrebird het volgende:
Ik zit de komende 1 a 2 jaar in Japan. Heb net een lease getekend voor 2 jaar.
Veel plezier daar!quote:Op maandag 4 mei 2009 18:55 schreef thabit het volgende:
Wel mensen, vanaf vandaag woon ik in Essen, Duitsland (voor een jaar).
Waar in Japan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:15 schreef Lyrebird het volgende:
Ik zit de komende 1 a 2 jaar in Japan. Heb net een lease getekend voor 2 jaar.
Tochigi..quote:
Niet onaardigquote:Op maandag 11 mei 2009 11:18 schreef Holloestereicher het volgende:
Wij wonen nu in Oostenrijk, Haitzendorf om precies te zijn in Niederösterreich, ongeveer op 40 min. rijden van Wenen.
Hier een paar foto's van ons optrekje:
http://www.facebook.com/album.php?aid=47833&id=530765875&l=f82ce9e055
Dank je wel. We zijn zelf dan ook op en top tevreden over ons huisje. Voldoet prima aan onze wensen.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niet onaardigEn vloerverwarming overal is
Da's een behoorlijk programma inderdaad!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:37 schreef snowboardchick het volgende:
Paros eilandje van Griekenland tot November dan Frankijk halfjaartje dan Dubai halfjaartje en daarna Canada!!
**love my work**
Lol wat voor werk doe je daar danquote:Op maandag 4 mei 2009 12:50 schreef Walvisje het volgende:
Sinds 6 week in Fes Marokko. Prachtig is het hier, ga hier echt nooit meer weg. Nee, niet de liefde achterna, maar inmiddels wel een liefde tegen het lijf gelopen.
Oja, je bent kok! Gaaf om op die manier de gelegenheid om rond te kunnen reizen!quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:37 schreef Rhodiaan het volgende:
Rhodos, Griekenland, misschien van de wionter paar maanden frankrijk, volgend jaar zeker weer Rhodos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |