Hoe dan? Of heb ik over de instructies heen gelezen?quote:Op donderdag 20 september 2007 17:38 schreef popolon het volgende:
Vergeet niet dat je jezelf ook kunt aanmelden op die kaart.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:47 schreef popolon het volgende:
Ik heb de auto van binnen uitgemest, een echt unicum! En met plaatjes van de 'omgeving'.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:54 schreef popolon het volgende:
Ben je mal: Biertje er bij, lekker buiten lopen klooien. Heerlijk
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 03:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Biertje en radio aan !
Huhu.
en nu foto's compier.
Is het een beetje veilig zo in Zimbabwe met al die rijkdomquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:15 schreef Casparovvv het volgende:
* Casparovvv woont inmiddels 1,5 week in Harare.
Ik zal hier de komende 9 maanden vertoeven in een aardig huis met zwembad en tennisbaan.
Zoiets vraagt om foto's natuurlijk.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:15 schreef Casparovvv het volgende:
* Casparovvv woont inmiddels 1,5 week in Harare.
Ik zal hier de komende 9 maanden vertoeven in een aardig huis met zwembad en tennisbaan.
Stuk goedkoper dan hier in Londen hoor! Ik betaal ¤1500 voor een soortgelijk hok, 40 minuten van het centrum...quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:33 schreef SeLang het volgende:
UK, ergens in het zuiden.
¤1000/ maand betaal je hier voor zo'n kippehok met 2 slaapkamers
Ik volg jequote:Op dinsdag 18 september 2007 00:12 schreef Biene het volgende:
Staat nog niet op de lijst...
Slowakije. Biene op nummer 1 graag.![]()
Ging snel hequote:Op donderdag 3 april 2008 11:22 schreef Fogel het volgende:
Hee, het aantal fokkers in Noorwegen is nu verdubbeld!
Dat zeg ik liever niet op een openbaar forum, zoals je vast begrijptquote:Op donderdag 3 april 2008 13:49 schreef Fogel het volgende:
Ik ken maar twee bedrijven die hun hoofdkantoor in Sandefjord hebben die ook een vestiging in Nederland hebben... werk je bij een bedrijf dat met K of met een S begint?
Je wordt heel binnenkort aan de lijst toegevoegd.quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:38 schreef Rokossovski het volgende:
Papenburg, Niedersachsen Deutschland dus...
Hoe ontzettend gaaf. Mag ik vragen wat je daar doet (qua werk)? Ben erg benieuwd.quote:Op zondag 6 april 2008 21:49 schreef breaky het volgende:
Ik woon alweer sinds 7 maanden in Luang Prabang, Laos, het meeste relaxte stadje op deze aardbol!
Ja hoor. Ik ben hotel manager en sinds kort eigenaar van een cafe/restaurantquote:Op maandag 7 april 2008 20:51 schreef MK9 het volgende:
[..]
Hoe ontzettend gaaf. Mag ik vragen wat je daar doet (qua werk)? Ben erg benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |