Bedankt voor de herinnering dat ik mijn fokmailadres nog moet wijzigen ivm overstappen op een andere providerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Op dat adres krijg ik mailtjes als er in m'n fobo is gereageerd, en dat is dus zelden.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Graag gedaan hoor. Ik dacht, laat ik eens lief zijn voor psm.
Jup, hele dag niets te doen gehad tot er nog een klant kwam om 5 voor 6 waar hals over kop van alles voor geregeld moest worden. Morgen hele dag, en de woensdag is altijd kut. Moet er enorm veel gebeuren.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:42 schreef Peterselieman het volgende:
Vandaag weer gewerkt DaD?
Ik ook, maar dat is zeker niet saaiquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bij jou gebeurt er tenminste nog iets, Viking. Ik zit hier tussen de weilanden..
Ik vind het doodeng, zeker gezien wat dingen die hier vroeger gebeurd zijn. Maar goed, dat weten zij niet, hehe.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:06 schreef Viking84 het volgende:
In je eentje thuis? Ocherm.
Ik zou het maar griezelig vinden om op het grote huis van mijn ouders te passen.
Je maakt me nieuwsgierig?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind het doodeng, zeker gezien wat dingen die hier vroeger gebeurd zijn. Maar goed, dat weten zij niet, hehe.
Ik wil één keer raden welke broer dat was.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zoals m'n broer, als kind, ooit aan mn moeder vroeg:
'Mamma, in waailanden, waait het daar altijd?'
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, die!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik wil één keer raden welke broer dat was..
Zo'n vraag zou hier in Friesland niet gesteld wordenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
Schizofrene oom die met mes voor raam stond en zo. Verleden tijd, maar de herinnering is er nog wel. Oh well, ik kijk gewoon niet meer naar de ramen zodra het donker is en als ik op bed moet ga ik rennend, hehe.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je maakt me nieuwsgierig?
Mijn ouders wonen op in een hoekhuis waar altijd veel fietsers, wandelaars enzo langskomen. En als je dan 's avonds met de gordijnen open zit en je hebt de lampen aan in huis kan iedereen jou zien en jij hen niet.
Dat is eng.
Dus ik trek altijd vroeg de gordijnen dicht en ik slaap beneden op het bed van m'n ouders. Boven is het al helemįįl eng, haha.
Klinkt nogal heftig.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Schizofrene oom die met mes voor raam stond en zo. Verleden tijd, maar de herinnering is er nog wel. Oh well, ik kijk gewoon niet meer naar de ramen zodra het donker is en als ik op bed moet ga ik rennend, hehe.
Oh, dat heb ik ook gedacht!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar goed, ik dacht op mijn beurt, als kind, dat de wolken in de fabrieken werden gemaakt.
Wie niet?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar goed, ik dacht op mijn beurt, als kind, dat de wolken in de fabrieken werden gemaakt.
Zoiets dacht ik vroeger ook ja. Toch leuk?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:14 schreef Viking84 het volgende:
Ik dacht (of hoopte, nog steeds wel eigenlijk) dat er nog een land daar boven in de wolken was
. Te vaak naar de tekenfilmserie Peter Pan gekeken
.
Je maakt me nieuwsgierigquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Daar heb ik nog een paar leuke van gehad, ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |