Festival in Budapest waar ik volgende week heen ga.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je wat kaartje, maok?
Tel jij ook altijd je uren slaap G.? Dat als je midden in de nacht wakker wordt je uit gaat rekenen hoelang je nog kunt slapen, hehe.
tof! daar had ik ook wel heen gewild.. maarja.. dat trek ik financieel niet helemaal.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:38 schreef maok het volgende:
Goedemorgen, net wakker geworden van de deurbel, dat was de postbode met mijn Sziget kaartje![]()
't kost mij bijna niets, ik krijg het kaartje omdat ik wat promo dingen doe en het vliegticket heb ik al in januari geboekt, was maar ¤70,77, ik moet nog wel naar brussel (vlieg va daar). Reis, kaartje met camping en wat ik daar denk uit te geven zal het zo op ¤300 - ¤350 uitkomen en dan zit er meer dan een week.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:00 schreef Crack_david het volgende:
[..]
tof! daar had ik ook wel heen gewild.. maarja.. dat trek ik financieel niet helemaal.
Nou als ik daarna niet meer kan slapen....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je wat kaartje, maok?
Tel jij ook altijd je uren slaap G.? Dat als je midden in de nacht wakker wordt je uit gaat rekenen hoelang je nog kunt slapen, hehe.
Oh, het ziet er niet altijd zo rommelig uit bij jullie?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:11 schreef teigan het volgende:
Hier is de hele computerkamer ondertussen omgebouwd, het lijkt nu allemaal heel netjes te worden, ben benieuwd hoelang dat zo blijft..
Had je kunnen weten toch?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik had vandaag een mooi ritje naar Drachten, moest wat zut gecoat worden. Kom ik bij het coatingbedrijf, zijn ze dicht ivm de bouwvakantie
Ik kreeg de opdracht om die betreffende dingen even daar af te geven. Overhet algemeen als ik de opdracht krijg dingen af te geven, weet de persoon aan wie ik ze moet geven er van af, omdat mn chef dat even heeft aangekondigd.. Maar mn chef dacht dat iemand anders had gebeld. Maar niet dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |