Wat hij zei.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:05 schreef Rekkie het volgende:
Eensch
Van Persie wisselvalligquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:44 schreef Doezelhaar het volgende:
Helaas is die wat wisselvallig maar dat doet niets af aan de schoonheid van dit doelpunt.
Vind ik wel, hij moet constanter wordan dan die nu is. Hij is overigens wel Nederlands beste aanvallende speler, als het al niet de beste Nederlandse speler is.quote:
Dus omdat de keeper niet goed staat en Van Persie daar gebruik van maakt is de goal niet geweldig?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou zo geweldig is die goal niet. Actie is netjes, maar de korte hoek moet natuurlijk altijd voor de keeper zijn.. Zeker vanuit die hoek.
Overigens niet in het seizoen 07/08.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:17 schreef keeper het volgende:
Die goal van Maradona tegen Engeland was ook slecht verdedigd.
Er zijn echt mensen die dat serieus bewerenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:17 schreef keeper het volgende:
Die goal van Maradona tegen Engeland was ook slecht verdedigd.
Uh ja, hij had daar namelijk nooit gebruik van mogen kunnen maken.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dus omdat de keeper niet goed staat en Van Persie daar gebruik van maakt is de goal niet geweldig?
Rare redenatie
Inderdaad, alsof de bal minder goed ingeschoten is met z'n slechte been omdat Toldo ietwat verkeerd staat.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:50 schreef keeper het volgende:
Maar goed, is in een geniale schijnbeweging van iemand trappen dan een verdedigende fout? Zo kan je alles wel relativeren natuurlijk.
Inderdaad. Zo kun je ieder wel afdoen als een fout van de ander(verdediger), kijk juist naar wat degene die het doelpunt maakt goed doet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:21 schreef Doezelhaar het volgende:
Om goals te kunnen scoren moeten er fouten gemaakt worden anders zouden er nooit goals gemaakt worden.
Vind van Nistelrooij toch nog iets beter, maar van Persie komt er weer aan in ieder geval. Zullen hem ook weer nodig zijn want we krijgen Luxemburg en Slovenië allebei nog een keer geloof ik.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:08 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Vind ik wel, hij moet constanter wordan dan die nu is. Hij is overigens wel Nederlands beste aanvallende speler, als het al niet de beste Nederlandse speler is.
Lijkt me het makkelijkst te organiseren zo ja. Evt alleen om de twee weken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:26 schreef RayMania het volgende:
Misschien een ideetje om elke week een verkiezing te houden tussen alle genomineerde mooiste doelpunten van de week die hier genoemd worden. Zou dan leuk zijn om er gifjes van te maken en samen te stemmen.
En alle weekwinnaars doen dan mee met het mooiste doelpunt van het jaar verkiezing in juli 2008 of zoiets. Doen of niet doen?
weinig speciale goalquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:39 schreef Urquhart het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=yJNYGI1GKno
De voorzet van Rommedahl
Als die zelfs genoemd wordt mag de goal van Sneijder van gisteravond ook wel.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:39 schreef Urquhart het volgende:
De voorzet van Rommedahl
Die mag er zeker tussen, jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:06 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Als die zelfs genoemd wordt mag de goal van Sneijder van gisteravond ook wel.
http://www.youtube.com/watch?v=zzdNkAAQXdM
Die crosspass op Rommedahl was wel mooi. Maar verder weinig speciaals idd.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:39 schreef Urquhart het volgende:
De voorzet van Rommedahl
Was geen blunderquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:22 schreef Solstice het volgende:
Die goal van Sneijder was gewoon een blunder van die keeper, de bal gaat gewoon recht door het midden. Dan liever die goal van Gabri, die dwingen ze echt zelf af.
Als je 1.91 bent, je springt en de bal gaat alsnog over je heen, is het dan een blunder?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:32 schreef Solstice het volgende:
Als zo'n bal recht op je afkomt en je hebt hem niet mag je gerust van een blunder spreken.
Misschien dat die bal aan het zwabberen was, en net onder de lat een duik naar beneden maakt? Ik vond het in ieder geval een hele mooie goal. En het is te makkelijk om te spreken van een blunder van de keeper.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:03 schreef Solstice het volgende:
Nee, dan hebben ze de goal met een halve meter verhoogd.
Klopt. Kijk de beelden maar na, de bal valt op precies het juiste moment.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:05 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Misschien dat die bal aan het zwabberen was, en net onder de lat een duik naar beneden maakt? Ik vond het in ieder geval een hele mooie goal. En het is te makkelijk om te spreken van een blunder van de keeper.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:00 schreef valek het volgende:
Ik vond het ook eerder een blunder van de keeper dan kunst van Sneijder.
Ja, het gaat ook om de positie die je kiest, je timing etc.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als je 1.91 bent, je springt en de bal gaat alsnog over je heen, is het dan een blunder?
De positie was niet slecht gekozen, timing vind ik in dit geval moeilijk te beoordelen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja, het gaat ook om de positie die je kiest, je timing etc.
Dit was gewoon matig gekeept, menig keeper had zo'n bal gewoon over getikt. Maar wel een aardig schot though.
Dat is een gewaagde uitspraak, die pakt namelijk onmogelijke ballen, dus wie weet had hij deze ook wel gehad.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:35 schreef BonJovi het volgende:
precies Gomes ofzo had die ook niet gehouden hoor
Mooi doelpunt ja.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:04 schreef DeX090 het volgende:
Deze hoort er natuurlijk ook bij. De lat wordt hoog gelegd door wereldvoetballer Steven Gerrard:
http://www.youtube.com/watch?v=w_pe5p3J9No
Heerlijk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:04 schreef DeX090 het volgende:
Deze hoort er natuurlijk ook bij. De lat wordt hoog gelegd door wereldvoetballer Steven Gerrard:
http://www.youtube.com/watch?v=w_pe5p3J9No
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:35 schreef BonJovi het volgende:
precies Gomes ofzo had die ook niet gehouden hoor
Hij vrij ver van zijn lijn, bijna op de 5 meter. Iets voor het moment van schieten doet hij zelfs nog een stap naar voren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De positie was niet slecht gekozen, timing vind ik in dit geval moeilijk te beoordelen.
En zo slecht is Abiatti ook weer niet. Het is natuurlijk geen wereldtop, maar gewoon een redelijke keeper.
Sjesus wat een goalquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nou dan post ik hem maar
Aissati 1-0 vs Real Madrid
[afbeelding]
Veel mooier gaan ze niet wordenquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nou dan post ik hem maar
[afbeelding]
Nee, want het gaat niet om de mooistequote:
Ik weet, daarom die "quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nee, want het gaat niet om de mooiste
Daar kan Sneijder met zijn "lucky" goal nog een puntje aan zuigenquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nou dan post ik hem maar
[afbeelding]
Hij doet het niet bij mijquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nou dan post ik hem maar
[afbeelding]
Wat TerroRobbie zei over dat eerste stukje. En over dat tweede stukje, de beste keepers maken fouten. We zeggen ook helemaal niet dat hij een slechte keeper is, maar dat dat slecht gekeept was.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De positie was niet slecht gekozen, timing vind ik in dit geval moeilijk te beoordelen.
En zo slecht is Abiatti ook weer niet. Het is natuurlijk geen wereldtop, maar gewoon een redelijke keeper.
Moet iemand ze wel opgenomen hebben en willen uploaden. Gaat niet vanzelf.quote:
Ajuus Aissatiquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:25 schreef RayMania het volgende:
Het doelpunt van Gerrard (1-2) tegen Aston Villa.
Voor mij dus echt niet.quote:
http://nl.youtube.com/watch?v=W3cFMxjNyTsquote:Op zondag 12 augustus 2007 10:05 schreef DeVinger het volgende:
Hoezo aissati dudes?
Wow, je zou trouwens bijna denken dat die commentator zijn vader is ofzo.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=W3cFMxjNyTs
Aissati schiet in de loop een keer, daar moet je ook een beetje geluk bij hebben dat ie er in vliegt. Bij zo'n vrije trap mik je op de kruising en dan vind ik het knapper als dat dan ook echt lukt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 08:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
Voor mij wel, hier komt de keeper nog aan.
Link doet het niet meer, hier een werkende link.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:25 schreef RayMania het volgende:
Het doelpunt van Gerrard (1-2) tegen Aston Villa.
[offtopic]Dan moet je deze horenquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:28 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Wow, je zou trouwens bijna denken dat die commentator zijn vader is ofzo.
http://www.dailymotion.co(...)lham-0-1-healy_sportquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:32 schreef Heerlijkheid het volgende:
Het zal wel niet de mooiste goal zijn van het seizoen, maar heeft iemand beelden van die blunder van Lehman van vandaag?
had deze nog niet gezien..maar is inderdaad een lekkertje !quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nou dan post ik hem maar
[afbeelding]
Zijn laatste voor Ajaxquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:42 schreef RayMania het volgende:
Voor de liefhebber, voor in de collectie.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |