Hij vrij ver van zijn lijn, bijna op de 5 meter. Iets voor het moment van schieten doet hij zelfs nog een stap naar voren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De positie was niet slecht gekozen, timing vind ik in dit geval moeilijk te beoordelen.
En zo slecht is Abiatti ook weer niet. Het is natuurlijk geen wereldtop, maar gewoon een redelijke keeper.
Sjesus wat een goalquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nou dan post ik hem maar
Aissati 1-0 vs Real Madrid
[afbeelding]
Veel mooier gaan ze niet wordenquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nou dan post ik hem maar
[afbeelding]
Nee, want het gaat niet om de mooistequote:
Ik weet, daarom die "quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nee, want het gaat niet om de mooiste
Daar kan Sneijder met zijn "lucky" goal nog een puntje aan zuigenquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nou dan post ik hem maar
[afbeelding]
Hij doet het niet bij mijquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nou dan post ik hem maar
[afbeelding]
Wat TerroRobbie zei over dat eerste stukje. En over dat tweede stukje, de beste keepers maken fouten. We zeggen ook helemaal niet dat hij een slechte keeper is, maar dat dat slecht gekeept was.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De positie was niet slecht gekozen, timing vind ik in dit geval moeilijk te beoordelen.
En zo slecht is Abiatti ook weer niet. Het is natuurlijk geen wereldtop, maar gewoon een redelijke keeper.
Moet iemand ze wel opgenomen hebben en willen uploaden. Gaat niet vanzelf.quote:
Ajuus Aissatiquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:25 schreef RayMania het volgende:
Het doelpunt van Gerrard (1-2) tegen Aston Villa.
Voor mij dus echt niet.quote:
http://nl.youtube.com/watch?v=W3cFMxjNyTsquote:Op zondag 12 augustus 2007 10:05 schreef DeVinger het volgende:
Hoezo aissati dudes?
Wow, je zou trouwens bijna denken dat die commentator zijn vader is ofzo.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=W3cFMxjNyTs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |