abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71349232
Ik moet zaterdag kiezen tussen het NK atletiek in Amsterdam en ASWH in Ambacht. Ligt een beetje aan wie waarheen gaat en wat voor vervoersopties ik heb. Neem aan dat ze dit jaar wel weer op het hoofdveld spelen?

Lopes wil gewoon een mooi avontuur in z'n carrière en dat moet ie ook zeker doen. Misschien kunnen we hem dan in de winterstop weer als versterking halen, of volgend jaar. Wel goed dat Putter blijft, hopelijk kan hij met Zeefuik een aardig duo worden. Geen idee of die jongen naast z'n schoenen gaat lopen. Als je dat doet als basisspeler van FC Dordrecht is er toch iets mis met je wereldbeeld......

Gisteren 2-0 in een matige wedstrijd, maar goed, over twee weken gaat het pas echt ergens om.
pi_71368676
Is wel de bedoeling dat we op het hoofdveld gaan spelen inderdaad, zal ook wel gebeuren.

We zijn in vorm, want Jong Feyenoord hebben we verslagen.

Maar goed, volgens het patroon is het dit jaar weer tijd voor een "ruimere" nederlaag. In 2004 en 2006 kleine nederlagen, 2005 en 2007 ruimer, 2008 zelfs gelijkspel, dus dan zou je zeggen weer iets ruimer.

Maar goed, weer wat nieuwe ex-Dordt-spelers bij ons in de gelederen, ook altijd leuk. En mogelijk de hele voetballende familie Brard binnen de lijnen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 27 juli 2009 @ 16:21:18 #278
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_71368713
quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:20 schreef methodmich het volgende:
We zijn in vorm, want Jong Feyenoord hebben we verslagen.
Je doelt op het B-team van Jong Feyenoord.
pi_71369041
quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:21 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Je doelt op het B-team van Jong Feyenoord.
Valt ook wel mee, dit team gaat als Jong Feyenoord de competitie in. Ze missen een stuk of vijf, zes jongens die er normaal bij zouden zijn en nu bij Excelsior spelen, maar er liep ook een peperdure Braziliaan met een niet-EU-salaris in te ballen.
www.thuisuiteten.nl
pi_71461779
Dordrecht legt Shew-Atjon vast en test Doedee

De ervaren verdediger is binnen dus.

Of Doedee nou de oplossing is? Net zo weinig ervaring als Nick van der Ploeg, minder zelfs nog.
www.thuisuiteten.nl
pi_71463009
Kom ook wel even langs bij ASWH, geinig potje is dat elk jaar toch wel weer.

Is er al meer duidelijkheid over onze vriend Cecilio?
"de dordtse schapenkoppen, door niemand meer te stoppen"
pi_71463274
Nou, niet over zijn nieuwe club, maar wel dat ie Dordt gaat verlaten. Zal wel buitenland worden gok ik of ADO Den Haag. Als hij binnen de JL transfereert, maakt ie zich niet zo geloofwaardig.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 donderdag 30 juli 2009 @ 19:40:25 #283
7889 tong80
Spleenheup
pi_71467753
Sprak gisteren de vader van Tim de Laat. Speelt straks als spits in de A. Vorig jaar topscorer in de B-jeugd.

Iemand die Tim kent of hem heeft zien voetballen ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_71493652
Ken hem niet, B1 van Dordt is mij niet zo bekend. Zag op de site van vorig jaar dat ie ontbrak tijdens het maken van de selectiefoto.

Overigens, DRD, als je wilt komen morgen, kaartjes zijn 7 euro als ik het wel heb. Tenminste, dat staat er op, maar kan ook zomaar zo zijn dat ze straks toch 5 vragen, zoals de site zegt. Lijkt me echter sterk.
www.thuisuiteten.nl
pi_71519340
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 16:33 schreef methodmich het volgende:
Overigens, DRD, als je wilt komen morgen, kaartjes zijn 7 euro als ik het wel heb. Tenminste, dat staat er op, maar kan ook zomaar zo zijn dat ze straks toch 5 vragen, zoals de site zegt. Lijkt me echter sterk.
5 euro betaald, en de hele wedstrijd boven bij de kantine gestaan omdat je geen alcohol rondom het veld mag drinken. Hele saaie wedstrijd, Dordt wel de iets betere kansen, maar al met al toch behoorlijk teleurstellend. Ik vrees het ergste voor het seizoen als we de kansen die we krijgen, niet weten af te maken.
pi_71522004
Dordt kreeg inderdaad de betere kansen, maar was verre van indrukwekkend vond ik. Wij kwamen er aanvallend niet echt aan, op enkele uitbraken voor rust via Silvino Soares na, maar gaven ook weer niet al te veel weg. Verhoek kreeg zijn kansen vooral na vrije trappen, alleen Van der Sloot en Plat kwamen een paar keer gevaarlijk door, waarbij onze goalies paraat waren.

Kruys maakte zich in de rust woedend op de scheidsrechter, ging echt heel heftig tekeer tegen hem. Binnen de lijnen was de irritatie bij Dordt ook merkbaar. Van der Sloot vertelde aan de verslaggever van Rijnmond dat ze niet goed speelden en dat ASWH veel beter in de duels zat.

Die Braziliaanse Duitser die op proef is voor twee dagen gaat het niet worden vermoedelijk, viel ook niet echt op. De nieuwe goalie Doedee viel niet echt te beoordelen. Jordy van de Corput baalde, die is bang dat ie derde man wordt en dat zal ook wel zo zijn.

Voorts was Guy Ramos nog niet fit... Lekker, zo kort voor de start.
www.thuisuiteten.nl
pi_71522159
Deel je mening volledig. Wij waren niet echt beter. Tweede jaar op rij dat het 0-0 is geworden en dat is niet verkeerd voor de hoofdklasse ploeg. Wasl niet onder de indruk van het spel,. van beide kanten.

Als Kruys boos was op de scheidsrechter, snap ik niet waarom. Vond ASWH sportief en eerlijk spelen, eigenlijk zoals ieder jaar. Was ook niet echt onder de indruk van jullie. De keeper in de tweede helft had wel wat aardige reddingen, maar misschien viel hij alleen erg op door z'n kapsel
pi_71522278
Wij speelden ook niet heel sterk inderdaad, maar we zijn dan ook pas twee weken bezig. Sommige jongens zijn conditioneel nog niet waar ze moeten zijn en na rust wisselden we het hele team. Insteek van ons was ook om rustig te spelen, mede gezien de temperatuur. Als er kansen zouden komen, uiteraard proberen te benutten, maar verder vooral proberen om het Dordt lastig te maken en een goed resultaat te boeken.

De spelers die bij Dordt hebben gespeeld, ik geloof zo'n 8 man, vonden het ook wel leuk om bekenden te ontmoeten. Met name de materiaalverzorger en de verzorger natuurlijk, goede kerels!

Overigens zegt het ook niet altijd wat, want ik sluit niet uit dat Dordt gewoon van FC Oss gaat winnen vrijdag.

Kruys had een strafschop gewild bij het blok van Van Dalen op Zeefuik en twee keer kregen wij een achterbal waar Kruys een corner zag.
www.thuisuiteten.nl
pi_71522665
Met de materiaalman en de verzoger doel je op Jan van Zedelhoff en Ronals van Est? Gouden mensen inderdaad. Zij laten toch wel zien hoe een betaald voetbal organisatie toch nog heel erg "een voetbalvereniging" kan zijn.

Ik weet dat ASWH pas net in training is en wij aan de vooravond staan van een nieuw seizoen. Daarom had ik meer verwacht en is 0-0 gewoon een knappe prestatie.

Ben over het algemeen het meest teleur gesteld in het totale niveau. Geen van de twee ploegen was echt gretig en wilde er iets leuks van maken vandaag. Het was "gewoon een oefenwedstrijd", en dat is toch jammer dat er niets is gebeurd waardoor ik deze wedstrijd over een jaar nog kan herinneren.....
pi_71522753
Dat is wel waar inderdaad, het was voor de neutrale fan al helemaal niks en voor Dordt-supporters ook niet. Voor ons was het dan nog van "nou ja, knap resultaat", al was het kijkspel op enkele momenten na - poortje van Soares tegen Shewie - niet echt boeiend.

Jan en Ronald inderdaad, prima mensen! Ronald zei vooraf al tegen me: "Het is veel te warm hoor, let maar op." En dat speelde ook wel mee natuurlijk, werd deels zomeravond voetbal op de middag.

Wat Dordt betreft vond ik het achterin het beste deel eigenlijk, voorhoede oogde toch wat licht. Het is te hopen dat Putter snel mee gaat doen.
www.thuisuiteten.nl
pi_71561556
Doedee, zou hij dan eindelijk eens een club vinden waar hij aan de bak komt?
pi_71597559
Pinas blijft bij Dordt, blijven Putter onzeker

Ze zijn dus nog altijd niet aan zeventien, want Pinas is er wel bij, alleen is Putter nu weer onzeker...
www.thuisuiteten.nl
pi_71685860
FC Dordrecht ziet af van Putter

Geen Putter dus.... Om de soap mooier te maken: Cecilio Lopes zou inmiddels weer meetrainen....

Vanavond tegen FC Oss hoogstwaarschijnlijk beginnen met:

Nick van der Ploeg; Bartje van Muyen, Reinhard Breinburg, Johan Versluis, Etienne Shew-Atjon; Sven Delanoy, Nito Sequeira, Marcel van der Sloot (c), Moussa Kalisse; John Verhoek en Género Zeefuik
www.thuisuiteten.nl
pi_71687470
Snap helemaal niks van dat Putter verhaal... zien ze er nu definitief vanaf? In dat interview in AD De Dordtenaar was Bogers ook nogal vaag. Het leek net alsof ie wel bereid was te wachten tot ie weer van z'n blessure af was?
pi_71687494
Overigens wel Nick vd Ploeg in de basis
pi_71687563
Het gaat te lang duren om te wachten. Dordt moet van de KNVB nog spelers halen, maar het is zonde om een speler te contracteren waar je voorlopig niks mee kan. Dat kan een club als Dordrecht zich financieel gewoon niet veroorloven. Wel zonde hoor.
www.thuisuiteten.nl
pi_71687619
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 17:27 schreef methodmich het volgende:
Het gaat te lang duren om te wachten. Dordt moet van de KNVB nog spelers halen, maar het is zonde om een speler te contracteren waar je voorlopig niks mee kan. Dat kan een club als Dordrecht zich financieel gewoon niet veroorloven. Wel zonde hoor.
Kwam er maar eens een rijke pipo die z'n centjes kwijt wil!!
pi_71710363
Lopes schijnt nu toch ook weer in de picture te staan.............we gaan het wel zien voor 31 augustus.

Gisteren bij TOP FC Oss was het allemaal nog niet sprankelend. Weinig grote kansen, één doelpunt en goed voor drie punten. Volgende week gaat het nog lastig worden tegen AGOVV.......
pi_71714840
Als Moussa Kalisse de beste man is, dan zegt dat wel wat ja... Geen slechte speler, maar niet zo constant natuurlijk.

Lopes is al vanaf halverwege afgelopen week in training inderdaad. Zou wat zijn, een rentree.

Bijna deel 3 trouwens. Maak jij een mooie OP DRD of zal ik iets in elkaar knutselen?
www.thuisuiteten.nl
pi_71732814
Overigens bijna 'n exacte replica van de vrije trap van vd Sloot...

En de laatste kans van Moussa mocht er ook wel in!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')