Je doelt op het B-team van Jong Feyenoord.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:20 schreef methodmich het volgende:
We zijn in vorm, want Jong Feyenoord hebben we verslagen.
Valt ook wel mee, dit team gaat als Jong Feyenoord de competitie in. Ze missen een stuk of vijf, zes jongens die er normaal bij zouden zijn en nu bij Excelsior spelen, maar er liep ook een peperdure Braziliaan met een niet-EU-salaris in te ballen.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:21 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Je doelt op het B-team van Jong Feyenoord.
5 euro betaald, en de hele wedstrijd boven bij de kantine gestaan omdat je geen alcohol rondom het veld mag drinken. Hele saaie wedstrijd, Dordt wel de iets betere kansen, maar al met al toch behoorlijk teleurstellend. Ik vrees het ergste voor het seizoen als we de kansen die we krijgen, niet weten af te maken.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:33 schreef methodmich het volgende:
Overigens, DRD, als je wilt komen morgen, kaartjes zijn 7 euro als ik het wel heb. Tenminste, dat staat er op, maar kan ook zomaar zo zijn dat ze straks toch 5 vragen, zoals de site zegt. Lijkt me echter sterk.
Kwam er maar eens een rijke pipo die z'n centjes kwijt wil!!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:27 schreef methodmich het volgende:
Het gaat te lang duren om te wachten. Dordt moet van de KNVB nog spelers halen, maar het is zonde om een speler te contracteren waar je voorlopig niks mee kan. Dat kan een club als Dordrecht zich financieel gewoon niet veroorloven. Wel zonde hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |