abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 mei 2009 @ 10:41:35 #226
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69181483
Hup Dordrecht, al zie ik het niet gebeuren.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 15:09:55 #227
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_69190343
Veel succes tegen Roda JC. Trap die Limburgers de eredivisie uit en laat die nep-belgen Jupiler drinken in de daarvoor bestemde league.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_69192596
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 15:09 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
Veel succes tegen Roda JC. Trap die Limburgers de eredivisie uit en laat die nep-belgen Jupiler drinken in de daarvoor bestemde league.
Nou, ik zou een moord doen om weer Jupiler terug te krijgen in het NAC stadion.
- NAC Breda -
pi_69192944
Ik heb zihiiiin, dat word een leuk sfeertje.

En van Veldhoven is er niet bij, jammer, dat scheelt weer wat theater, zoals z'n mooie aftocht tegen Feyenoord
"de dordtse schapenkoppen, door niemand meer te stoppen"
pi_69195879
Hup Dordt!
- NAC Breda -
  woensdag 20 mei 2009 @ 09:01:32 #231
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_69215440
Een gelijkspel gestolen!

Bussen kwamen niet opdagen, een deel bij de WSU in de bus. Men heeft ergens nog één bus vandaan weten te halen, een aantal lui stonden en er mochten een paar auto's achteraan. Rond 18:15 vertrokken en rond 19:59 bij het stadion in Dordt aangekomen...

Op naar vrijdag, hopen dat die lamzakken van ons het dan wel afmaken!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_69231706
Dordt niet onverdienstelijk gespeeld dus.
quote:
FC Dordrecht met gelijkspel tegen Roda JC karig beloond

FC Dordrecht verdiende gisteravond in het eerste duel van de tweede play-offronde tegen Roda JC meer dan een gelijkspel. Het elftal van Gert Kruys domineerde en kreeg de beste kansen, maar moest in het kostelijke treffen uiteindelijk blij zijn met de late 1-1. Drie minuten voor tijd zette Moussa Kalisse de Krommedijk op stelten.

ANDRÉ VALK

DORDRECHT

Door de afwezigheid van de geblesseerde Eddy Putter had Kruys voorin Moussa Kalisse aan de andere spits, aanvoerder Cecilio Lopes, gekoppeld. Ook in de defensie was er een opvallende wijziging. De fantastische Bart van Muyen, doorgaans linksback, speelde in de mandekking op de door menig club begeerde Sekou Cissé. Hierdoor moesten Didi Longuet (op rechts) en Nick Coster (links) wat meer de zone bewaken.

In de eerste helft was er slechts één ploeg die aanspraak mocht maken op een voorsprong: FC Dordrecht. Roda JC speculeerde op slechts één diepe aanvaller, Cissé, met Anouar Hadouir nog het dichtst bij de Ivoriaan in de buurt. Maar door een zeer matige passing en een grotere duelkracht bij FC Dordrecht, stichtten de gasten niet eenmaal gevaar voor het doel van Tristan Peersman. Aan de overzijde zocht FC Dordrecht, dat bij vlagen uitstekend combineerde, geduldig naar een opening.

Rond het half uur werd die tot tweemaal toe gevonden, maar pech stond een Dordtse openingsgoal in de weg. Eerst gaf Marcel van der Sloot een prima steekpass op Kalisse, die voorlangs schoot, waarop Lopes de bal over de gapende doelmond gleed. Niet veel later eindigde een prima aanval via Lopes en Kalisse bij Van der Sloot, die Roda JC-keeper Bram Castro met een weergaloos lobje verschalkte. Tot ontzetting van vrijwel heel het afgeladen stadion rolde de bal via de binnenkant van de paal in het veld terug.

Na de pauze werd FC Dordrecht al snel met een tegenslag geconfronteerd. Longuet kon niet verder en moest worden vervangen door Reinhard Breinburg, die zeker niet slecht inviel maar aanvallend toch iets minder in zijn mars heeft. Roda JC, waar trainer Harm van Veldhoven geschorst op de tribune zat en René Trost de coaching voor zijn rekening nam, hield nu wel iets langer balbezit. FC Dordrecht had in deel één veel energie verspeeld en moest even op adem komen. Via Laurent Delorge (over) kreeg Roda JC zowaar een kans, maar daarna namen de gastheren de regie toch weer over. Én kenden de Limburgers wederom alle geluk van de wereld dat de 1-0 uitbleef. Juanito Sequeira brak door over rechts en vanaf twee meter schoot Lopes op de benen van Castro, die zelf niet eens wist wat voor redding hij had verricht. En in de aanval daarop geselde de uitstekende spelende Van der Sloot de buitenkant van de paal.

Waarna een oude voetbalwet in werking trad: waar de ene ploeg de kansen laat liggen, slaat de andere toe. Uit niet eens een kans, een hoekschop van Marcel de Jong, peurde Roda JC een treffer. De volledig vrijstaande Davy de Fauw kopte in en Pa-Modou Kah werkte de bal over de lijn. Voor Kruys het sein om alles op de aanval te zetten. De aanvallers Rihairo Meulens en John Verhoek verschenen binnen de lijnen, terwijl Johan Versluis en Ruud Kras zich ook aan het front meldden. Drie minuten voor het einde volgde de terechte beloning. Van der Sloot bracht de bal in en na onvoldoende wegwerken haalde Kalisse succesvol uit: 1-1. Het publiek in het kolkende stadion ging er nóg meer achter staan, maar de winnende goal was FC Dordrecht niet gegeven. Sterker, in blessuretijd schoot De Fauw namens Roda JC net naast.

Komende vrijdag staat FC Dordrecht voor de loodzware taak om ook in Kerkrade overeind te blijven. Maar afgaande op gisteravond hoeven de volgelingen van Kruys absoluut niet met overdreven veel ontzag naar Limburg af te reizen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_69289755
Vanavond gaat het gebeuren. Moussa is scherp als een mes

Het word zelfs live uitgezonden. Wat een coverage voor Dordt
"de dordtse schapenkoppen, door niemand meer te stoppen"
  vrijdag 22 mei 2009 @ 15:07:59 #234
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_69293008
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 13:30 schreef Tommy2K het volgende:
Vanavond gaat het gebeuren. Moussa is scherp als een mes

Het word zelfs live uitgezonden. Wat een coverage voor Dordt
ow waar wordt het uitgezonden???

edit: ah, zie het al, bij rtl
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_69293242
Over een kwartiertje maar alvast naar het stadion vertrekken. Liever daar dan hier zenuwachtig doen. Hopelijk wordt het een mooi avondje!
pi_69293609
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 15:16 schreef DRD het volgende:
Over een kwartiertje maar alvast naar het stadion vertrekken. Liever daar dan hier zenuwachtig doen. Hopelijk wordt het een mooi avondje!
Have fun!
- NAC Breda -
pi_69297691
Zou een stunt van jewelste zijn. In elk geval hebben de spelers er vertrouwen in, getuige alle stukjes in de Dordtenaar. Marcel van der Sloot is nog onzeker, maar ik ga er vanuit dat die gewoon zal starten.
www.thuisuiteten.nl
  Moderator zaterdag 23 mei 2009 @ 02:06:32 #238
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69316009
Kutzooi

Toch respect voor Dordt. Wat had ik graag gezien dat ze zouden winnen
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 23 mei 2009 @ 09:02:07 #239
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_69318304
Dinsdag zo aanvallend, en gister, tot aan de 1-0, met 10 man achter de bal... Denk dat jullie met het spel van afgelopen dinsdag gister meer kans hadden gehad!

Maargoed, ik heb donderdag verlof, op naar Cambuur/Zwolle.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_69321571
Misschien kwam het verdedigende ook wel doordat Roda zich nu niet liet afbluffen. Instelling en mentaliteit blijven basisingredienten. In de slotfase met 5 aanvallers en ik had zo graag die 1-1 gestolen........

Het is vooral zo jammer omdat het voor je gevoel nog niet over hoeft te zijn. Roda was, zeker over twee wedstrijden, te pakken.

Minutenlang applaus na afloop. Nog spierpijn van in m'n armen. Opeens kijk je naar die spelers en loop je af te strepen wie er misschien wel weggaan. En wat gaat Kruys doen? Pfff, voorlopig is het gewoon verslagnheid, hopelijk owrdt dat later in de week omgezet in trots.
pi_69331185
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 12:22 schreef DRD het volgende:
Opeens kijk je naar die spelers en loop je af te strepen wie er misschien wel weggaan. .
Vooralsnog lijkt dat alleen maar Lopes toch, van de jongens die gisteren vanaf het begin speelden. En Kras natuurlijk, maar dat was al bekend. Voor Meulens wordt misschien nog een potje gevonden, al weet ik niet of je dat moet doen.

Overigens zou men dus ook inventariseren of er op een bepaalde manier met Feyenoord samengewerkt kan gaan worden.....

Wel erg jammer gisteren hoor. Gestreden en op het eind nog gegokt en bijna goed ook, als die bal van Putter erin rolt.

Wel mooi hoe Guy Ramos zich niet liet provoceren door de irritante Hadouir.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 23 mei 2009 @ 21:01:17 #242
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_69334343
volgens mij hebben ze nog niet al te veel volgend seizoen, maar ik kan het mis hebben

Sven Delanoy 30-6-11
Moussa Kalisse 30-6-11
Didi Longuet 30-6-11
Bart van Muyen 30-6-11
John Verhoek 30-6-10
Johan Versluis 30-6-11

Aflopende contracten:
Mohamed Auassar
Sander Barragan
Reinhard Breinburg
Nick Coster
Kevin de Kok
Jeffry Fortes
Mohamed Houdoe
Jurrick Juliana
Tristan Peersman
Brian Pinas
Eddy Putter
Guy Ramos
Rasham Sardar
Juanito Sequeira
Nick van der Ploeg
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  zondag 24 mei 2009 @ 15:59:29 #243
17328 methodmich
Nummer 10
pi_69353019
Coster, Ramos en Van der Ploeg hebben verlengd, Sequeira en Putter zijn ze mee bezig volgens mij.

Auassar, Houdoe, Barragan en De Kok spelen in Jong Dordrecht, waarvan Barragan naar ASWH vertrekt. De anderen weet ik niet wat ze daarmee zullen doen. Jeffry Fortes zal mogen blijven, zie het eerdere bericht over de spelers uit het tweede en A1 die bij de selectie komen.

Peersman zie ik wel blijven ook.

Juliana, Pinas heb je niet veel meer aan, Sardar lang weggeweest en zal ook wel niet blijven. Breinburg speelt op amateurbasis (eigen fout). Altijd afwachten wat daarmee zal gebeuren.

Van der Sloot blijft in principe als De Graafschap niet degradeert.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 24 mei 2009 @ 20:45:37 #244
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_69361827
hoe lang zijn die verlengd?

Coster is een leuke speler, maar gewoon niet goed genoeg voor de Eredivisie (ADO)
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_69387752
Ramos tot 2010, Coster moet nog een profcontract ondertekenen blijkt.

Ook Juanito Sequeira inmiddels verlengd en nieuweling Nick Kuipers komt van Utrecht.

FC Dordrecht haalt Kuipers, Sequeira blijft
www.thuisuiteten.nl
pi_69428433
Wel leuk, hoorde gisteravond van iemand dat Boogers hem eerder die dag had gezegd dat Coster bijna rond was.

En zie: Coster blijft bij FC Dordrecht

Boogers had ook aangegeven alle vertrouwen te hebben in John Verhoek en volgend seizoen verwacht hij dan toch diens doorbraak.
www.thuisuiteten.nl
pi_70035274
Laatste FC Dordrecht-nieuws:

Eddy Putter ondanks een nieuwe aanbieding op stage bij Wellington Phoenix FC, een Nieuw-Zeelandse club in de Australische competitie

Doelman Tristan Peersman vertrekt naar Bergen.

Dit betekent dat Dordt officieel 13 contractspelers heeft voor komend seizoen op moment.
www.thuisuiteten.nl
pi_70051037
Lopes, Putter, vd Sloot, Kras, Peersman. Toch de kern van je team die weg lijkt te gaan.

Meulens naar Roda. Daar ben ik dan minder rouwig om.
pi_70069749
Meulens mis je weinig aan.

Nieuwe doelman erbij in de persoon van Jordy van de Corput en een aanvaller extra in de persoon van Johan Plat. De selectie wordt dus groter, hoewel beiden op amateurbasis komen.

Twee nieuwelingen voor FC Dordrecht
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 16 juni 2009 @ 21:03:15 #250
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_70073529
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 09:28 schreef DRD het volgende:
Lopes, Putter, vd Sloot, Kras, Peersman. Toch de kern van je team die weg lijkt te gaan.

Meulens naar Roda. Daar ben ik dan minder rouwig om.
Bij AGOVV was Meulens altijd zo'n wildebras. Volgens mij kan ie het niveau in de eredivisie helemaal niet aan. Maarja Roda heeft niet zoveel te kiezen dit jaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')