Ohwquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:28 schreef Pheno het volgende:
mijn dagtaak zo lang rekken tot het een week duurt. Nu heb ik het in een dag gedaan
Fregglesquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:28 schreef Kuukske het volgende:
Doet me denken aan de Fraggle Rock.
Theequote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:23 schreef Pheno het volgende:
Zullen we dit topic dan maar volgooien met koffie en thee?
Inderdaadquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:29 schreef Pheno het volgende:
Youtube is cool om al die oude series weer eens te zoeken
Ik heb zin om te gaan sporten, ik heb 3 uur geslapen en voel me zo brak als de tyfusquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:30 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb zin om te fitnessen. Ik mag pas maandag weer.
/nutteloze mededeling.
Voor de rest zuigt het stiereballen, maar voor de oude intros is hhet wel grappig. Al die semi grappige home videos moeten ze afschietenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Inderdaad. Ware het niet dat ik verder een schijthekel heb aan YouTube
.
En al die potentiële kindsterretjes die er rondwaren.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:31 schreef Pheno het volgende:
Voor de rest zuigt het stiereballen, maar voor de oude intros is hhet wel grappig. Al die semi grappige home videos moeten ze afschieten
Nekschot is een mooi gebaarquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En al die potentiële kindsterretjes die er rondwaren.
Hoofdletter J en Jodekoeken geloof ik.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:32 schreef Pheno het volgende:
is het nu jodekoeken of jodenkoeken. Of met hoofdletter J?
Dankquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hoofdletter J en Jodekoeken geloof ik.
Mag ik een klinker kopen?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:32 schreef Pheno het volgende:
is het nu jodekoeken of jodenkoeken. Of met hoofdletter J?
Leuk en gezond en goed voor je. Maar goed, maandag ga ik weer beginnen.. Rustig mijn fitness programmatje weer opbouwenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:33 schreef covie het volgende:
Ik heb maar even gerookt![]()
Heb ook zin om te sporten, maar ga morgen al.
Body step [afbeelding]
Maarja toch best leuk stiekem.![]()
Als je Leontine meeneemtquote:
quote:Onlinewoordenboek
U hebt online gezocht in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Hiermee kunt u van alle trefwoorden uit dit woordenboek de spelling, grammaticale informatie en omschrijvingen opvragen. Wilt u ook de trefwoordvarianten, meervoudsvormen, voorbeeldzinnen, verbogen werkwoordsvormen, spreekwoorden en gezegden, etc. etc. zien? Bestel dan het woordenboek zelf of de cd-rom, of kies voor de zeer uitgebreide driedelige Grote Van Dale.
U hebt gezocht op jodenkoek:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
joˇdenˇkoek
Ik ben bang dat je Hans er dan ook bij krijgtquote:
Dat vind ik nou echt één van de minst betrouwbare websites.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:35 schreef covie het volgende:
Jodenkoeken volgens wikipedia
Handig dat internetquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:35 schreef covie het volgende:
Jodenkoeken volgens wikipedia
Leeft die nog?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:36 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je Hans er dan ook bij krijgt
Mijn gevoel is van slag.quote:
reiswebsite?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:35 schreef Pheno het volgende:
En nu eens bedenken hoe ik mijn reiswebsite in elkaar ga zetten.
Ik heb straks een maand geen ruk te doen.
Voor mezelf, ik heb geen opdrachtgeversquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:37 schreef covie het volgende:
[..]
reiswebsite?
Voor jezelf of voor een opdracht?
Haaaaaaaaai!quote:
Whehehe. Met een punt taart erbij is de koffie nķg lekkerderquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:41 schreef Aarti het volgende:
Haaaaaaaaai!![]()
Koffie drinken die gezet is door een leuke meneer smaakt toch stukken beter![]()
die had ie nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Whehehe. Met een punt taart erbij is de koffie nķg lekkerder.
Nope, de wereld vergaat etcquote:
Oh lekkerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:43 schreef Aarti het volgende:
die had ie niet
maar wel een lekker broodje kip die ik nu lunch![]()
preciesquote:
Maar om een antwoord te geven: ik slaap de laatste tijd bar slecht.quote:
Enig idee waarom?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar om een antwoord te geven: ik slaap de laatste tijd bar slecht.
Ach ja als dat alles is... daar lig ik niet wakker van hoor, daar hebben we toch allemaal last van dan.quote:
oh bah. lig je te piekeren, of zo? Heb je de standaard dingen als wandelingetjes, kop warme melk en zo voor het slapen gaan al geprobeerD?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar om een antwoord te geven: ik slaap de laatste tijd bar slecht.
Nee, ik heb alleen quick reply aan van fok en gebruik altijd PIquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:47 schreef OA het volgende:
Ph, heb jij je standaard PI op [afbeelding] staan?
Als de kat van huis is..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:47 schreef OA het volgende:
Hé, ik zit 'even' 10 minuten aan de telefoon en meteen is het druk![]()
Krijg ik daar een baan mee die nog fatsoenlijk is qua reistijdquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:48 schreef Aarti het volgende:
[..]
oh bah. lig je te piekeren, of zo? Heb je de standaard dingen als wandelingetjes, kop warme melk en zo voor het slapen gaan al geprobeerD?
Nee, maar nachten wakkerliggen helpt je daar ook niet aan, vrees ik?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Krijg ik daar een baan mee die nog fatsoenlijk is qua reistijd
Ik gebruik ook immer een PIquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen quick reply aan van fok en gebruik altijd PI
Idd.quote:
Bedenk alles wat slecht is...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:08 schreef Kuukske het volgende:
Dat kan ik me dan weer niet herinneren.
Bedrijven vinden het hip om niets meer van zich te laten horenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:53 schreef Aarti het volgende:
[..]
Nee, maar nachten wakkerliggen helpt je daar ook niet aan, vrees ik?
Ik ben even een paar weken weggeweest, maar ik meen me te herinneren dat je wel wat sollicitaties had lopen? is daar niks uit gekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |