En al die potentiële kindsterretjes die er rondwaren.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:31 schreef Pheno het volgende:
Voor de rest zuigt het stiereballen, maar voor de oude intros is hhet wel grappig. Al die semi grappige home videos moeten ze afschieten
Nekschot is een mooi gebaarquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En al die potentiële kindsterretjes die er rondwaren.
Hoofdletter J en Jodekoeken geloof ik.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:32 schreef Pheno het volgende:
is het nu jodekoeken of jodenkoeken. Of met hoofdletter J?
Dankquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hoofdletter J en Jodekoeken geloof ik.
Mag ik een klinker kopen?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:32 schreef Pheno het volgende:
is het nu jodekoeken of jodenkoeken. Of met hoofdletter J?
Leuk en gezond en goed voor je. Maar goed, maandag ga ik weer beginnen.. Rustig mijn fitness programmatje weer opbouwenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:33 schreef covie het volgende:
Ik heb maar even gerookt![]()
Heb ook zin om te sporten, maar ga morgen al.
Body step [afbeelding]
Maarja toch best leuk stiekem.![]()
Als je Leontine meeneemtquote:
quote:Onlinewoordenboek
U hebt online gezocht in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Hiermee kunt u van alle trefwoorden uit dit woordenboek de spelling, grammaticale informatie en omschrijvingen opvragen. Wilt u ook de trefwoordvarianten, meervoudsvormen, voorbeeldzinnen, verbogen werkwoordsvormen, spreekwoorden en gezegden, etc. etc. zien? Bestel dan het woordenboek zelf of de cd-rom, of kies voor de zeer uitgebreide driedelige Grote Van Dale.
U hebt gezocht op jodenkoek:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
jo·den·koek
Ik ben bang dat je Hans er dan ook bij krijgtquote:
Dat vind ik nou echt één van de minst betrouwbare websites.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:35 schreef covie het volgende:
Jodenkoeken volgens wikipedia
Handig dat internetquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:35 schreef covie het volgende:
Jodenkoeken volgens wikipedia
Leeft die nog?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:36 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je Hans er dan ook bij krijgt
Mijn gevoel is van slag.quote:
reiswebsite?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:35 schreef Pheno het volgende:
En nu eens bedenken hoe ik mijn reiswebsite in elkaar ga zetten.
Ik heb straks een maand geen ruk te doen.
Voor mezelf, ik heb geen opdrachtgeversquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:37 schreef covie het volgende:
[..]
reiswebsite?
Voor jezelf of voor een opdracht?
Haaaaaaaaai!quote:
Whehehe. Met een punt taart erbij is de koffie nóg lekkerderquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:41 schreef Aarti het volgende:
Haaaaaaaaai!![]()
Koffie drinken die gezet is door een leuke meneer smaakt toch stukken beter![]()
die had ie nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Whehehe. Met een punt taart erbij is de koffie nóg lekkerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |