maar rijd ik dan voor die 1000 euro een jaar probleemloos (tuurlijk kan altijd wel iets mis gaan maar geen grote dingen) of rijd ik voor die 1000 euro een jaar lang elke dag naar de garage toe met een hoop gezeik?quote:Op maandag 30 juli 2007 16:19 schreef vannelle het volgende:
Als je het echt graag wilt en het gld er voor hebt en er voor over hebt moet je het gewoon doen.
1000 euro klinkt al wat beter dan 2500, dus als je dat er voor over hebt: gewoon doen.
Betrouwbaar? Echt wel. Net zo betrouwbaar als een Audi/VW
Hij rijdt echt wel als een echte Porsche, heb je er zelf wel eens in gereden?quote:Op maandag 30 juli 2007 15:41 schreef vannelle het volgende:
een 924 voor 2500 euro zou ik niet doen, het is het gewoon niet waard.
Je zegt het zelf al: het is in principe een Audi en zo rijdt het ook.
Het is geen pk monster, heeft geen luxe of wat dan ook.
Okee, je kunt dan zeggen dat je Porsche rijdt, net als veel mensen kunnen zeggen dat ze een Chevrolet hebben wat tot voor kort nog gewoon een Deawoo was.....
Ja, ik heb er zelf wel eens in gereden.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:42 schreef FunnyName het volgende:
[..]
Hij rijdt echt wel als een echte Porsche, heb je er zelf wel eens in gereden?
Ik rij in een Porsche met de motor voorin, dus ja ik weet waar ik het over heb ..quote:Op maandag 30 juli 2007 16:50 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ja, ik heb er zelf wel eens in gereden.
Viel me smerig tegen.
En hoe kan het rijden als een echte Porsche als de motor voorin ligt ipv achterin?
Heb JIJ er wel eens in gereden?
Een 924 zeker, vandaar dat je zo fel bent tegen mijn mening.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:01 schreef FunnyName het volgende:
[..]
Ik rij in een Porsche met de motor voorin, dus ja ik weet waar ik het over heb ..
En ja ook deze rijdt als een echte Porsche.
Weleens in een 928 gereden? Die gaat harder de bocht om dan een 911.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:14 schreef vannelle het volgende:
Maar kom op nou, zeg nou zelf: een Porsche met de motor voorin kan dan wel in naam een Porsche zijn, maar het rijdt als een Audi/VW.
Spannend zo een Sirocco, zeker een proto danquote:Op maandag 30 juli 2007 17:16 schreef vannelle het volgende:
Kleine aanvulling: Ik vergelijk em met de Volkswagen Sirocco, rijdt best goed.
Maar ook dat is geen Porsche.
Zeg nou zelf, ooit een achterwielaangedreven Audi of VW gezien?quote:Op maandag 30 juli 2007 17:14 schreef vannelle het volgende:
[..]
Een 924 zeker, vandaar dat je zo fel bent tegen mijn mening.
Maar kom op nou, zeg nou zelf: een Porsche met de motor voorin kan dan wel in naam een Porsche zijn, maar het rijdt als een Audi/VW.
Begrijpend lezen blijft lastig he?quote:Op maandag 30 juli 2007 18:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, ooit een achterwielaangedreven Audi of VW gezien?
De Cayman en Boxster zijn zeker ook geen echte Porsche omdat de motor voor de achterwielen ligt
De trolls worden met de dag slechter...
Ooit gehoord van een Kever? Een T1?quote:Op maandag 30 juli 2007 18:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, ooit een achterwielaangedreven Audi of VW gezien?
Zeg vannelle, de 924 is vanaf de grond door Porsche ontworpen, alleen heeft men in de onderdelenbak van VW gegrabbeld om de kosten te drukken. Maar bij een Ferrari Testarossa miept niemand om de onderdelen van een Fiat Pinda, dus waarom hier wel?quote:Op maandag 30 juli 2007 18:15 schreef vannelle het volgende:
De 924 is gewoon Audi/VW, google er maar eens op.
quote:Op maandag 30 juli 2007 18:33 schreef vannelle het volgende:
DS4, ik weet dat jij zelf Porsche rijdt en er dus meer van weet dan ik.
Maar ook al IS die 924 een echte Porsche (en dat is ook zo blijkbaar), het RIJDT als een Audi/VW.
Men kan het met mee eens zijn of niet, zo denk ik er gewoon over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |