ik ben een man gebruik geen make upquote:Op maandag 30 juli 2007 14:32 schreef HassieBassie het volgende:
Ach god, had je nu niet genoeg tijd voor je make up?
Wat Dutch N zegt, en dan doe ik het ook nog zonder mobielquote:
Je vergeet pillen in je boxer verstoppen!quote:Op maandag 30 juli 2007 14:34 schreef Dutch_Nelson het volgende:
geld in je broek, mobieltje en sleutels in je jas,
en GAAN.![]()
Als je je niet binnen en half uur klaar kan maken ben je niet man waardigquote:
ik heb langer haarquote:Op maandag 30 juli 2007 14:48 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Als je je niet binnen en half uur klaar kan maken ben je niet man waardig![]()
Douchen is 10 min max, kleren uitzoeken en aantrekken max 5 min dan heb je nog een kwartier overquote:Op maandag 30 juli 2007 14:53 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ik heb langer haaren ik had mutsje op maar ik moet nog douchen kleren uitzoeken enzo kost ook tijd
wijfquote:Op maandag 30 juli 2007 14:56 schreef BonJovi het volgende:
dat denk jij, moet bijpassende kleren zoeken en eventueel nog strijken beetje kijken in de spiegel hoe ik eruit zie
Je staat gewoon een half uur in je string voor de spiegel te dansen, jong vuilakquote:Op maandag 30 juli 2007 14:56 schreef BonJovi het volgende:
dat denk jij, moet bijpassende kleren zoeken en eventueel nog strijken beetje kijken in de spiegel hoe ik eruit zie
DAT VERKLAART ALLES !!!quote:Op maandag 30 juli 2007 14:53 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ik heb langer haaren ik had mutsJE op maar ik moet nog douchen kleren uitzoeken enzo kost ook tijd
Dan moetje nog:quote:Op maandag 30 juli 2007 14:55 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Douchen is 10 min max, kleren uitzoeken en aantrekken max 5 min dan heb je nog een kwartier over
Tanden poetsen kan onder de douche, scheren is dan misschien 5 min extra en haren kan makkelijk in 10 minutenquote:Op maandag 30 juli 2007 16:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dan moetje nog:
1. Je haren doen
2. Scheren
3. tanden poetsen
Dan ben je al snel een kwartier kwijt
WHAHAHAHquote:Op maandag 30 juli 2007 16:56 schreef BonJovi het volgende:
OMg omdat ik mutsje zei is dat gelijk gay domme doos
die gasten lachen hier wel maar ik krijg meer vrouwen dan hun
quote:Op maandag 30 juli 2007 17:24 schreef colourAgga het volgende:
Douchen, kleren aandoen, 3x voor een ander t-shirt kiezen, misschien een trui aan. Haar hoef ik niet te doen is toch gemillimeterd, scheren, tanden poetsen, luchtje op, deo doen, schoenen uitzoeken duurt meestal het langst
Dat allemaal doe ik binnen 10 minuten, en dan heb ik ook nog op mn gemak gescheten en 3 pilsjes naar binnen gemiktquote:Op maandag 30 juli 2007 17:24 schreef colourAgga het volgende:
Douchen, kleren aandoen, 3x voor een ander t-shirt kiezen, misschien een trui aan. Haar hoef ik niet te doen is toch gemillimeterd, scheren, tanden poetsen, luchtje op, deo doen, schoenen uitzoeken duurt meestal het langst
Alleen over schijten doe ik al 10 minquote:Op maandag 30 juli 2007 17:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat allemaal doe ik binnen 10 minuten, en dan heb ik ook nog op mn gemak gescheten en 3 pilsjes naar binnen gemikt
Lekker in je onderbroek of pyjama in de auto zitten en ook nog zo op een festival te verschijnen. Jij weet hoe het moet!quote:Op maandag 30 juli 2007 17:41 schreef aaipod het volgende:
Metrosexuelen
Een echte vent springt zo uit zijn bed de auto in.
preciesquote:Op maandag 30 juli 2007 18:03 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Lekker in je onderbroek of pyjama in de auto zitten en ook nog zo op een festival te verschijnen. Jij weet hoe het moet!![]()
Pyamasquote:Op maandag 30 juli 2007 18:03 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Lekker in je onderbroek of pyjama in de auto zitten en ook nog zo op een festival te verschijnen. Jij weet hoe het moet!![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 17:41 schreef aaipod het volgende:
Metrosexuelen
Een echte vent springt zo uit zijn bed de auto in.
Boh gek, er moet toch iemand nuchter blijven om naar huis te kunnen rijden.quote:
Nou inderdaad, viespeuk.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:46 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Ik ook, volgens mij ben ik oversekst.![]()
ik ben ook oversekst.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:46 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Ik ook, volgens mij ben ik oversekst.![]()
omgquote:Op maandag 30 juli 2007 22:59 schreef Spacehamster het volgende:
Ik ben een vrouw en ik ben nog geen half uur nodig.
Gewoon schone strakke toffe kleren aan, wat lijntjes om de ogen en me haar door de war gooien....klaar!
De TS is een groter wijf dan ik.
BREEZAHquote:Op maandag 30 juli 2007 22:59 schreef Spacehamster het volgende:
Ik ben een vrouw en ik ben nog geen half uur nodig.
Gewoon schone strakke toffe kleren aan, wat lijntjes om de ogen en me haar door de war gooien....klaar!
De TS is een groter wijf dan ik.
YES daar zat ik echt op te wcahten op FOKquote:Op maandag 30 juli 2007 23:42 schreef Ici-Paris het volgende:
Echte mooie mensen hoeven niet zo lang voor de spiegel te staan. Dus Ts is waarschijnlijk lelijk!
quote:Op maandag 30 juli 2007 23:42 schreef Ici-Paris het volgende:
Echte mooie mensen hoeven niet zo lang voor de spiegel te staan. Dus Ts is waarschijnlijk lelijk!
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]als je jezelf verwaarloosd kk erg word je vanzelf wel lelijk
Als ik breezer was dan zou ik meer makeup gebruiken dan wat lijntjes en iedere dag een nieuwe fles parfum nodig hebben. Dat duurt allemal langer dan een half uur.quote:
Nee hij ging waarschijnijk naar een of ander gay-parade.quote:
and i'm fucking herquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:54 schreef jors het volgende:
life's a bitch
quote:Op maandag 30 juli 2007 23:02 schreef Elixabete het volgende:
[..]
ik ben ook oversekst.
Zullen we dan samen seksen![]()
Jaloers op strakke kleding?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:00 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Als ik breezer was dan zou ik meer makeup gebruiken dan wat lijntjes en iedere dag een nieuwe fles parfum nodig hebben. Dat duurt allemal langer dan een half uur.
Als ik emo was dan zou ik eerst mijn polsen beide decoratief onderkrassen en dat kost ook allemaal tijd.
Sommige mensen zien er goed uit in strakke kleren en sommige niet.
Als je er wel goed uitziet in strakke kleren dan is het heel makkelijk er goed uit te zien.
Beetje jaloers?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |