vanaf het begin vond ik haar al een verwaande irritante kraaloogquote:Op maandag 30 juli 2007 13:12 schreef MahirBurekovic het volgende:
Wat een vervelende kutteef. Irritante kutstem en dan zo bijdehand. Wat moet de tv kijker hier nou van vinden? Moet men er gecharmeerd van raken? Misschien van:
"Die ooogen!"
Ja, mooi man. Een lelijk wijf met blauwe ogen. Echt fantastisch. Een feest om naar te kijken.
Die teef is gewoon nog vervelender dan Howard Komproe.
ben je ziek ofzeauquote:Op maandag 30 juli 2007 13:21 schreef Robin__ het volgende:
Ze is leuker dan 'fatima van de rabobank' trouwens
Post eens een foto van jouw vriendin dan? HAHAHAHAHAHHAHAHA LOLquote:Op maandag 30 juli 2007 13:12 schreef MahirBurekovic het volgende:
Wat een vervelende kutteef. Irritante kutstem en dan zo bijdehand. Wat moet de tv kijker hier nou van vinden? Moet men er gecharmeerd van raken? Misschien van:
"Die ooogen!"
Ja, mooi man. Een lelijk wijf met blauwe ogen. Echt fantastisch. Een feest om naar te kijken.
Die teef is gewoon nog vervelender dan Howard Komproe.
quote:
okéquote:Op maandag 30 juli 2007 13:26 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Post eens een foto van jouw vriendin dan? HAHAHAHAHAHHAHAHA LOL![]()
Wat is er mis met bijdehand?quote:Irritante kutstem en dan zo bijdehand.
quote:Op maandag 30 juli 2007 13:34 schreef bijdehand het volgende:
En waarom heet die Nederlanse snol van de Rabobank Fatima? Willen ze politiek correct overkomen?![]()
Die heet al jaren zo, drolquote:Op maandag 30 juli 2007 13:34 schreef bijdehand het volgende:
En waarom heet die Nederlanse snol van de Rabobank Fatima? Willen ze politiek correct overkomen?![]()
ik dacht dat ie homo wasquote:Op maandag 30 juli 2007 13:35 schreef harrie1 het volgende:
MahirBurekovic jou vriendin ziet er lekker uit
[afbeelding]
Misschien Marokkaanse vader of moeder ofzo?quote:Op maandag 30 juli 2007 13:34 schreef bijdehand het volgende:
Op de MAVO kom je nou eenmaal weinig volk met inhoud tegenquote:Op maandag 30 juli 2007 13:43 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Oh, dus ze heet ook nog Ellen? Een irritante kutnaam voor een irritant kutwijf.
Iedere Ellen die ik gekend heb is op één of andere manier vervelend. Meestal zijn het arrogante, luid kletsende, inhoudloze domme koeien.
Haar vader is Portugees.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:44 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Misschien Marokkaanse vader of moeder ofzo?
HAVO in mijn geval.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:44 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Op de MAVO kom je nou eenmaal weinig volk met inhoud tegen
quote:Op maandag 30 juli 2007 13:44 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Misschien Marokkaanse vader of moeder ofzo?
Je bent dus achterlijk als je geen TV reclames kijkt, is dat wat je probeert te zeggen?quote:Op maandag 30 juli 2007 13:46 schreef MahirBurekovic het volgende:
Als je Fatima niet kent ben je best achterlijk, ook al is het een kutwijf.
ja want ze is alleen bekend van die reclames...quote:Op maandag 30 juli 2007 13:49 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Je bent dus achterlijk als je geen TV reclames kijkt, is dat wat je probeert te zeggen?
Interessant.
Oh, je dacht dat het een reclame-meisje was?quote:Op maandag 30 juli 2007 13:49 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Je bent dus achterlijk als je geen TV reclames kijkt, is dat wat je probeert te zeggen?
Interessant.
Van de Rabobank, zei iemand.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:52 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Oh, je dacht dat het een reclame-meisje was?
Oh ja ik ken dr dan toevallig wat beter ik ruk me er 1x per week op ongeveerquote:Op maandag 30 juli 2007 13:52 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Van de Rabobank, zei iemand.
Nou kijk ik sowieso weinig TV.
Zeker op die trieste foto's met die gele slang.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:55 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Oh ja ik ken dr dan toevallig wat beter ik ruk me er 1x per week op ongeveer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |