wrs was je kast idd nu nog heel en van betere kwaliteit dan bij de formidon'tquote:Op maandag 30 juli 2007 13:23 schreef simplemouse het volgende:
lkkr dan
heb je het niet op papier staan dat er iemand is langs geweest en dat het zou passen
en ik weet niet hoe erg die kast is beschadigt maar ik zou ze zeker een nieuwe laten sturen
BTW die bezorgers hadden moeten zeggen dat ze hem niet naar beven zouden tillen
is hun fout volgens mij (lees hun als bedrijf(opzichter, winkel, bezorgers))
suc6 verder
en anders toch maar naar de IKEA?
Als dat overal zou kunnen was het een optie ja.quote:
Dat is ook nog niet gebeurd.quote:
Zeker. Dat staat op de offerte/aankoopbon.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:23 schreef simplemouse het volgende:
lkkr dan
heb je het niet op papier staan dat er iemand is langs geweest en dat het zou passen
Ik vind ook zeker dat het hun fout is.quote:en ik weet niet hoe erg die kast is beschadigt maar ik zou ze zeker een nieuwe laten sturen
BTW die bezorgers hadden moeten zeggen dat ze hem niet naar beven zouden tillen
is hun fout volgens mij (lees hun als bedrijf(opzichter, winkel, bezorgers))
suc6 verder
en anders toch maar naar de IKEA?
Met een verhuisliftje via de achterkant zo het balkon op.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:26 schreef Dipkip het volgende:
En hoe moet die kast de tweede keer je huis dan in? Als ze m weer de trap op willen rossen erkennen ze toch dat het niet aan jouw huis ligt maar aan de onkunde van de bezorgers...
Dat past er heus wel door hoor!quote:Op maandag 30 juli 2007 13:26 schreef schoonOA het volgende:
Niet te geloven! Iedereen kan toch zo zien dat dat trapgat bij jullie zo klein is dat je er met geen mogelijkheid een kast doorheen krijgt? Weet je nog met verhuizen, hoeveel moeite het ons had gekost de bank boven te krijgen? Die 'deskundige' van lik-mijn-vestje had wel eens even beter mogen kijken daar bij jullie. Ik zou het er niet bij laten zitten en kostenloos een nieuwe kast eisen, maar dan een die je WEL naar boven krijgt.
nieuwe dusquote:Op maandag 30 juli 2007 13:32 schreef OA het volgende:
[..]
Dat is ook nog niet gebeurd.![]()
Wel een kleine aanbetaling a ¤50,-
[..]
Zeker. Dat staat op de offerte/aankoopbon.![]()
Daarom betaal ik ook geen cent extra én wil ik een nieuwe hebben en geen gerepareerde!
[..]
Ik vind ook zeker dat het hun fout is.
Er is een stukje uit de kast en een van de poten staat ietwat scheef.
Die is hier al genoemd: Formido.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:35 schreef DeStedebouwer het volgende:
Bij welke zaak moeten wij nu nooit kasten gaan kopen?
Vind ik trouwens toch knap dat je weet waar ik de kast heb gekocht, terwijl ik dat niet heb verteld...quote:
Ik denk dat je dat beter meteen kunt laten doen jongen.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:34 schreef OA het volgende:
[..]
Met een verhuisliftje via de achterkant zo het balkon op.
Staat zelfs op papier dat dat evt ook een optie is als het toch niet past na een positief advies van de "deskundige"![]()
Ik kijk trouwens nu even goed naar je naam en avatar....quote:Op maandag 30 juli 2007 13:38 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat beter meteen kunt laten doen jongen.
Ik heb zelf ook nare ervaringen met die luiquote:Op maandag 30 juli 2007 13:37 schreef OA het volgende:
[..]
Die is hier al genoemd: Formido.![]()
[..]
Vind ik trouwens toch knap dat je weet waar ik de kast heb gekocht, terwijl ik dat niet heb verteld...![]()
Dat kan ook nog ja.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:35 schreef OA het volgende:
[..]
Dat past er heus wel door hoor!
De fout die zij maakten, m.i. was dat ze de kast te hoog optilden en niet vlak boven de traptreden hielden....
Als ik zie hoe die lui met die busjes rijden, verbaas ik me nergens meer over...quote:Op maandag 30 juli 2007 13:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook nare ervaringen met die lui
Ze zouden laminaat de trap op sjouwen bij ons, maar hebben wel de lamp in het trapgat vernield![]()
Clown? Nee hoor. Ik werk gewoon op kantoor. In de chemie. Maar dat weet jij best jongen. Hou je niet van de domme. Of schaam jij je dat je schoonvader ook op dit internetforum komt?quote:Op maandag 30 juli 2007 13:39 schreef OA het volgende:
[..]
Ik kijk trouwens nu even goed naar je naam en avatar....![]()
Is dit bedoeld als grappige kloon? [afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |