Ach ja, dat mag je vinden.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik vind Lieke een vreselijke trol. Onderdanige stelletjes slet![]()
Een te politiek correcte hokey hoer![]()
Jij bent meer een Nadia type?quote:Op maandag 30 juli 2007 13:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
nee maar het personeel mag hun wel slaan.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:36 schreef burtbeej het volgende:
Die Palmamogen ze personeel geen klap geven?
Volgens mij ziet ie Jaap als vriend als Jaap-zelf, niet in het spel. Hij kan dat scheiden, waar anderen daar soms moeite mee hebben. Brian kan het ook, trouwens. De mutsjes Niks, Naat en Man kunnen het niet.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:56 schreef Clank het volgende:
Huub ziet Jaap nog steeds als een soort 'vriend' in het spel... moeilijk te begrijpen soms.
Het zit diep, he? Heel diep...quote:Op maandag 30 juli 2007 13:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
pppppffffffff dat weten we nu wel zeg,quote:Op maandag 30 juli 2007 13:38 schreef riri het volgende:
blijf erbij dat nadia een heel raar vrouwenfiguur heeft....als je de borsten weg zou denken is het echt een mannenfiguur
quote:Op maandag 30 juli 2007 14:00 schreef Leandra het volgende:
Wat doet Dennis?? Format C?? 100% terror enzo??
Bedankt!!!!, ik kon nooit de goede naam vinden. maar dit, een te politiek correcte hockey hoer, dat dekt de lading!quote:Op maandag 30 juli 2007 13:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Deminnssssssssssssssquote:
morgenquote:Op maandag 30 juli 2007 14:03 schreef wolferl het volgende:
Nu houdt Denniks zijn smoel, let op als Huub straks weg is dan gaat Denniks weer over terror op Huub praten.
speelt ze hockey dan? en krijgt ze betaald voor die wip met huub en doet ze aan politiek?quote:Op maandag 30 juli 2007 14:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bedankt!!!!, ik kon nooit de goede naam vinden. maar dit, een te politiek correcte hockey hoer, dat dekt de lading!![]()
![]()
Bijna goedquote:Op maandag 30 juli 2007 13:59 schreef blomst het volgende:
[..]
Jij bent meer een Nadia type?
Of zit ik er nu heel erg naast.
doet ze goedquote:Op maandag 30 juli 2007 14:03 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
speelt ze hockey dan? en krijgt ze betaald voor die wip met huub en doet ze aan politiek?
mooiiiiiiiiiiiii![]()
quote:
Waarschijnlijk Nadia's moeder....quote:Op maandag 30 juli 2007 13:59 schreef blomst het volgende:
[..]
Jij bent meer een Nadia type?
Of zit ik er nu heel erg naast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |