Ik zag het ook, Huub heeft gebeld en Jaap heeft afgebeld ofzo!!!quote:Op maandag 30 juli 2007 13:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geen idee, las de Cossen terug en zag haar naam![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 13:47 schreef FdW het volgende:
[..]
Die combinatie mond en ogen, zoooo veelbelovend![]()
![]()
![]()
![]()
Ik lees het wel terug laterquote:Op maandag 30 juli 2007 13:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zag het ook, Huub heeft gebeld en Jaap heeft afgebeld ofzo!!!heb weinig streams gezien vanochtend,
Verbaast me niks. Er zijn meer jaloerse Libelle oma's hier.quote:
Even mn leesbril gepaktquote:Op maandag 30 juli 2007 13:50 schreef FdW het volgende:
[..]
Verbaast me niks. Er zijn meer van die jaloerse Libelle oma's hier.![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 13:51 schreef petraa het volgende:
L: Kan je voor mij ook een glas water meenemen aub.
H: Zie ik eruit als Palma ?
L: Nee, daarom denk ik dat jij het wel kan.
quote:Op maandag 30 juli 2007 13:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Even mn leesbril gepakt
Breiwerkje opzij
Geraniums aan de kant
![]()
oh nee, toch niet![]()
![]()
Voor Huub komt ze wel, voor Jaap wou ze toen niet omdat ze zijn kots ofzo moest opruimen.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:54 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ik denk niet dat Saffaa komt eerlijk gezegt.. ze moet het ook willen he
quote:Op maandag 30 juli 2007 13:54 schreef wolferl het volgende:
Nou Denniks, kom op met je terror.
quote:Op maandag 30 juli 2007 13:55 schreef noekje het volgende:
Lieke is gewoon een mooi mens, juist vanwege haar innerlijk. Sterk met karakter, waardigheid, slim en vanuit de basis een goed mens.
Zo mooi als ik Nadia de eerste avond vond, zo lelijk heeft zij zichzelf gemaakt.
Als ik een vriendin moest kiezen uit die twee dan wist ik wel wat ik een mooi mens zou vinden.
helemaal mee eensquote:Op maandag 30 juli 2007 13:55 schreef noekje het volgende:
Lieke is gewoon een mooi mens, juist vanwege haar innerlijk. Sterk met karakter, waardigheid, slim en vanuit de basis een goed mens.
Zo mooi als ik Nadia de eerste avond vond, zo lelijk heeft zij zichzelf gemaakt.
Als ik een vriendin moest kiezen uit die twee dan wist ik wel wat ik een mooi mens zou vinden.
Ik vind Lieke een vreselijke trol. Onderdanige stelletjes sletquote:Op maandag 30 juli 2007 13:55 schreef noekje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |