Doe maar niet. Ik vind het verschrikkelijk dat er dit soort, en vele andere achterlijke, dingen gebeuren.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Op Youtube staan wat filmpjes maar dan zou ik eerst even wat eten voordat je gaat kijken...
de link zal ik je besparen![]()
Nee er staat Tienquote:
Dat zeg ik...ik zal het je besparen!quote:Op maandag 30 juli 2007 13:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doe maar niet. Ik vind het verschrikkelijk dat er dit soort, en vele andere achterlijke, dingen gebeuren.
En dan nu zeggen; Als het uitkomt dan krijg je Nadia ging met....quote:Op maandag 30 juli 2007 13:17 schreef Maria44 het volgende:
Zo, de ex vriend van Nada zat in de vrouwenhandel en heet Michel. Melisa weet dat ook. Michel zal blij zijn met Nada...
Bij iedere schermpje staat een geluidsknopje , daar moet je gewoon op klikkenquote:Op maandag 30 juli 2007 13:19 schreef Edwinuss het volgende:
ik ben nu dat gesprek aan het volgen van die Nadia, maar ik weet niet hoe ik het andere gesprek kan volgen met Huub en de rest, kan iemand mij uitleggen hoe dit moet?
ohquote:Op maandag 30 juli 2007 13:20 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Nee er staat TienMaar Talpa media blijft het programma houden , alleen RTL zendt het uit vanaf 17 augustus verwacht ik.
Die kop is gruwelijker om naar te kijken dan unhappy slapping.quote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 13:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat zeg ik...ik zal het je besparen!![]()
cap HIDIHOquote:Op maandag 30 juli 2007 13:22 schreef FdW het volgende:
[..]
Die kop is gruwelijker om naar te kijken dan unhappy slapping.![]()
oke! Duidelijk!quote:Op maandag 30 juli 2007 13:21 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Bij iedere schermpje staat een geluidsknopje , daar moet je gewoon op klikken
Streams 1 en 2 zijn hi-la-risch!!!quote:Op maandag 30 juli 2007 13:23 schreef Suikeroom het volgende:
Huub denkt nu tv te maken met die ruzies met Palma maar die hebben we nu toch wel gezien? kom is met wat nieuws!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |