Dat vraag ik dus.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:04 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Huub is er zelf bijgekomen hoor, Brian heeft het wel verteld en toen was dat het idee maar toen in de chill kwam Huub er vanzelf bij en was dat niet afgesproken toch?
Wel dat hij bumfights filmde en zwervers er voor betaalde.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
vraagje over een paar dagen geleden, was jij het nou die hier schreef over het happy slapping van Jaap?
13:05quote:Op maandag 30 juli 2007 13:05 schreef noekje het volgende:
Het lijkt erop dat Amanda wel wil dat Saffaa komt. Hoezo meerderheid van miljonairs wat Jaap zegt?
Wat is happy slapping?quote:Op maandag 30 juli 2007 13:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
vraagje over een paar dagen geleden, was jij het nou die hier schreef over het happy slapping van Jaap?
Sorry, dat bedoel ik. Is het niet hetzelfde?quote:Op maandag 30 juli 2007 13:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel dat hij bumfights filmde en zwervers er voor betaalde.
die had ik nog niet gezien thanxquote:Op maandag 30 juli 2007 13:04 schreef ericahysterica het volgende:
ruzie palma saffra deel 2
http://nl.youtube.com/watch?v=zWkA0IHA6-w
Bumfights = 2 zwervers een hamburgertje of een eurootje geven, in ruil daarvoor moeten ze elkaar verrot slaan.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sorry, dat bedoel ik. Is het niet hetzelfde?![]()
wowquote:Op maandag 30 juli 2007 13:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Van die kinders die een random persoon slaan en het dan filmen met een mobieltje.
Dank je voor deze les. Nu kan ik het vast onthoudenquote:Op maandag 30 juli 2007 13:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Bumfights = 2 zwervers een hamburgertje of een eurootje geven, in ruil daarvoor moeten ze elkaar verrot slaan.![]()
De wereld is gek!quote:Op maandag 30 juli 2007 13:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Happy_slapping
![]()
Op Youtube staan wat filmpjes maar dan zou ik eerst even wat eten voordat je gaat kijken...quote:Op maandag 30 juli 2007 13:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dank je voor deze les. Nu kan ik het vast onthouden![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |