Wouter en Eugene nemen even pauze tijdens de wekelijkse grote poetsbeurtquote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 12:45 schreef wolferl het volgende:
[..]
Om vanavond weer te roepen dat ie het van FEBO niet mag.
Zou ook kunnen hoor.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:45 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Waarom denkt eigenlijk niemand dat Natasia het van de buren heeft?? Amanda weet dat ook denk ik , vandaar dat ze zegt: ik kan het niet vertellen. Ik geloof niet dat Herma het heeft gedaan en Brian ook niet..
Gewoon Safraa bellen, die is goed, ook voor de sfeer in huis.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:46 schreef Darklight het volgende:
Huub heeft toch allang gezegd dat die het zelf gaat opruimen? Wel als Palma weg is
Hij heeft al gezegd dat die het zelf zou opruimen als Palma het niet doet, wel na 14.30quote:Op maandag 30 juli 2007 12:49 schreef farceman het volgende:
ALs achter op deze manier Nix helpt in zijn nix verzinnen en alleen maar reageren dan stopt het voor mij hoor.
Huub moet het gewoon niet gaan opruimen
Ik dacht dat er niemand bij was...quote:Op maandag 30 juli 2007 12:50 schreef mootie het volgende:
Brian wijst er nog even op dat het met heeel veel agressie is gedaan.
CSI-Brianquote:Op maandag 30 juli 2007 12:51 schreef Dark het volgende:
Brian kan zien aan de richting van de troep, dat het met heel veel agressie is gedaan.
Als Amanda niet in de buurt is geeft Brian Palma gelijk...quote:Op maandag 30 juli 2007 12:51 schreef mootie het volgende:
Ik zou Brian wel eens willen zien als Palma Amanda kutwijf en gratenkut noemt.
die pleurt 'm dan zo bij Amanda in d'r nek, veel leuker effectquote:Op maandag 30 juli 2007 12:52 schreef ericahysterica het volgende:
dennix zoekt een dooie kikker oeeeeeeeeee nix daar zal huub van schrikken wat een terror
VET RUIGquote:Op maandag 30 juli 2007 12:52 schreef ericahysterica het volgende:
dennix zoekt een dooie kikker oeeeeeeeeee nix daar zal huub van schrikken wat een terror
Alsof het iets uitmaakt of ze stond te luisteren of niet.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:54 schreef mootie het volgende:
Nee Brian, ze zat niet af te luisteren, ze zat daar gewoon al een hele tijd. Al voor jullie naar binnen kwamen.
Jaap is een schakerquote:Op maandag 30 juli 2007 12:53 schreef riri het volgende:
wat een jaloersheid en een afgunst van die twee nepjochies richting huub...en als jaap niet oppast wordt die nog de grootste looser van het geheel
zelf heeft jaap nog nooit zijn eigen gemaakte troep opgeruimd...waar heeft dat lulletjes het over????????????
Zullen ze achter leuk vinden en tof van hem dat hij zo loopt te slijmen met achter...
Heb altijd gevonden...jaap zou in oorlogstijd gewoon een grote overloper zijn...zo makkelijk hoe hij zich aanpast aan de sfeer om hem heen.
Getuigt van zo weinig sterkte en des te meer van grote lafheid
Maar Brian ziet alleen het slechte in anderen zichzelf.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:54 schreef mootie het volgende:
Nee Brian, ze zat niet af te luisteren, ze zat daar gewoon al een hele tijd. Al voor jullie naar binnen kwamen.
hoe dom ben je dan als je iemand beschuldigd van afluisterenquote:Op maandag 30 juli 2007 12:55 schreef Darklight het volgende:
Lieke heeft zelfs gezegd dat ze in de privat zou gaan computeren, terwijl Dennix en Jaap in kantoor zaten
palma noemde net het incident met het tafelkleed dat zij in de tuin legde. Ze vergat zeker dat JAAP degene was die erover heen liep en jaap houdt wijselijk zijn mond.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:53 schreef riri het volgende:
wat een jaloersheid en een afgunst van die twee nepjochies richting huub...en als jaap niet oppast wordt die nog de grootste looser van het geheel
zelf heeft jaap nog nooit zijn eigen gemaakte troep opgeruimd...waar heeft dat lulletjes het over????????????
Zullen ze achter leuk vinden en tof van hem dat hij zo loopt te slijmen met achter...
Heb altijd gevonden...jaap zou in oorlogstijd gewoon een grote overloper zijn...zo makkelijk hoe hij zich aanpast aan de sfeer om hem heen.
Getuigt van zo weinig sterkte en des te meer van grote lafheid
Huub geeft ook altijd ruiterlijk toe dat de uitspraken van Jaap zijn trouwens.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:56 schreef ericahysterica het volgende:
jaap is stinkend jaloers op huub
...terwijl je het zelf regelmatig doetquote:Op maandag 30 juli 2007 12:56 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
hoe dom ben je dan als je iemand beschuldigd van afluisteren....
Schijnheilen zijn het..quote:Op maandag 30 juli 2007 12:59 schreef Katewalker het volgende:
Je kan veel van Huub zeggen maar het is geen lafbek..dat zijn Brian, Jaap en Dennis zeker wel..![]()
Niet mee eens. Huub is niet laf , maar Jaap & Brian ook niet. Ze doen nu zo ja , maar ze gaan gewoon bij de meerderheid , het blijven tenslotte tegenstanders. Nu staat Brian aan J&D kant maar vorige week stond hij nog met Huub Dennis te bashen., dat is gewoon het spel.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:59 schreef Katewalker het volgende:
Je kan veel van Huub zeggen maar het is geen lafbek..dat zijn Brian, Jaap en Dennis zeker wel..![]()
vraagje over een paar dagen geleden, was jij het nou die hier schreef over het happy slapping van Jaap?quote:Op maandag 30 juli 2007 12:59 schreef mootie het volgende:
Eeeeeeeeen Brian lult het meteen door.
Brian geen lafbek?quote:Op maandag 30 juli 2007 13:01 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Niet mee eens. Huub is niet laf , maar Jaap & Brian ook niet. Ze doen nu zo ja , maar ze gaan gewoon bij de meerderheid , het blijven tenslotte tegenstanders. Nu staat Brian aan J&D kant maar vorige week stond hij nog met Huub Dennis te bashen., dat is gewoon het spel.
heeft ie dus net gedaanquote:Op maandag 30 juli 2007 13:01 schreef farceman het volgende:
Yess saffra komt, laat Jaap die nu niet afbellen
Enige wat ze doen is reageren op ideeen Huub.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:01 schreef blomst het volgende:
Jaap kan het tv moment van Huub niet verwerken en belt Saffraa weer af.
Jaap word met de dag zieliger.
Moest Huub erbij komen van Brian toen deze Dennis wilde confronteren met iets?quote:
Huub is er zelf bijgekomen hoor, Brian heeft het wel verteld en toen was dat het idee maar toen in de chill kwam Huub er vanzelf bij en was dat niet afgesproken toch?quote:Op maandag 30 juli 2007 13:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Moest Huub erbij komen van Brian toen deze Dennis wilde confronteren met iets?
Ja jaap reageert op wat huub bedenkt, Jaap is bang dat hij geen rol in het eventuele tv moment speelt.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:02 schreef farceman het volgende:
[..]
Enige wat ze doen is reageren op ideeen Huub.
Snap niet dat Huub nog iest verzint daar als alles wordt geblokt
Die meid komt anders toch niet , die is toch al zovaak gebelt en dat ze niet kwam? Speltechnisch is het slim naar mijn idee.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:01 schreef blomst het volgende:
Jaap kan het tv moment van Huub niet verwerken en belt Saffraa weer af.
Jaap word met de dag zieliger.
Dat vraag ik dus.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:04 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Huub is er zelf bijgekomen hoor, Brian heeft het wel verteld en toen was dat het idee maar toen in de chill kwam Huub er vanzelf bij en was dat niet afgesproken toch?
Wel dat hij bumfights filmde en zwervers er voor betaalde.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
vraagje over een paar dagen geleden, was jij het nou die hier schreef over het happy slapping van Jaap?
13:05quote:Op maandag 30 juli 2007 13:05 schreef noekje het volgende:
Het lijkt erop dat Amanda wel wil dat Saffaa komt. Hoezo meerderheid van miljonairs wat Jaap zegt?
Wat is happy slapping?quote:Op maandag 30 juli 2007 13:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
vraagje over een paar dagen geleden, was jij het nou die hier schreef over het happy slapping van Jaap?
Sorry, dat bedoel ik. Is het niet hetzelfde?quote:Op maandag 30 juli 2007 13:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel dat hij bumfights filmde en zwervers er voor betaalde.
die had ik nog niet gezien thanxquote:Op maandag 30 juli 2007 13:04 schreef ericahysterica het volgende:
ruzie palma saffra deel 2
http://nl.youtube.com/watch?v=zWkA0IHA6-w
Bumfights = 2 zwervers een hamburgertje of een eurootje geven, in ruil daarvoor moeten ze elkaar verrot slaan.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sorry, dat bedoel ik. Is het niet hetzelfde?![]()
wowquote:Op maandag 30 juli 2007 13:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Van die kinders die een random persoon slaan en het dan filmen met een mobieltje.
Dank je voor deze les. Nu kan ik het vast onthoudenquote:Op maandag 30 juli 2007 13:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Bumfights = 2 zwervers een hamburgertje of een eurootje geven, in ruil daarvoor moeten ze elkaar verrot slaan.![]()
De wereld is gek!quote:Op maandag 30 juli 2007 13:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Happy_slapping
![]()
Op Youtube staan wat filmpjes maar dan zou ik eerst even wat eten voordat je gaat kijken...quote:Op maandag 30 juli 2007 13:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dank je voor deze les. Nu kan ik het vast onthouden![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |