abonnement Unibet Coolblue
  maandag 30 juli 2007 @ 12:38:38 #1
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_51956827


Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  maandag 30 juli 2007 @ 12:44:11 #2
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_51956948
Ondanks alles toch nog een winnaar in Parijs. En eentje die heeft aangevallen dat het een lieve lust was. Toch zal ook hij het een beetje vreemd vinden.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  maandag 30 juli 2007 @ 12:45:17 #3
82589 S-Two
barba macacu
pi_51956973
Had liever Rasumssen gezien, maar na Rasmussen heeft hij het wel verdiend.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  maandag 30 juli 2007 @ 12:51:50 #4
178990 Burghardt
Gent-Wevelgem
pi_51957149
Met het imago van deze Tour is het jammer dat Evans niet won.
Yeasayer - Wait for the Summer
  maandag 30 juli 2007 @ 12:58:42 #5
82589 S-Two
barba macacu
pi_51957337
quote:
Op maandag 30 juli 2007 12:51 schreef Burghardt het volgende:
Met het imago van deze Tour is het jammer dat EvansLeipie niet won.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_51957449
schitterende winnaar.
De enige die het nog verdiende tourwinnaar te zijn was leipheimer. Laatste bergetappe en tt laten zien dat hij echt wel bij de beste was.

spijtig dat de tour omstreden was. (vergelijkbaar met 1998). Maar verwacht volgend jaar wel terug een mooie tour zonder 3 dopinggevallen.
pi_51957557
het vriendinnetje van contador heet 'macarena', vind ik wel grappig
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51957584
quote:
Op maandag 30 juli 2007 12:51 schreef Burghardt het volgende:
Met het imago van deze Tour is het jammer dat Evans niet won.
Ja dat gevoel heb ik ook een beetje! Contador heeft fantastisch gereden, maar hij komt nou wel bekend te staan als de winnaar, doordat Rasmussen weg moest. Het was veel mooier geweest als hij volgend jaar 'op eigen kracht' zijn eerste tour zou hebben gewonnen.
  maandag 30 juli 2007 @ 13:10:09 #9
178990 Burghardt
Gent-Wevelgem
pi_51957671
Tja, in ieder geval een betere situatie waar hij in verkeert dan die van Pereiro.
Yeasayer - Wait for the Summer
pi_51957769
Van teletekst:
quote:
Het kon niet uitblijven:Tour-winnaar
Alberto Contador ligt,nog voor hij in
Spanje is gehuldigd,onder vuur.Volgens
de Duitse dopingexpert Dr.Werner Franke
is de triomf van de 24-jarige Contador
"de grootste zwendel aller tijden."

De moleculair-bioloog uit Heidelberg
zegt in bezit te zijn van een verslag
van de huiszoeking bij de dopingdokter
Eufemiano Fuentes."Die bevindingen zijn
in mijn aktentas beland",aldus Franke
in een ochtendprogramma van de Duitse
tv-zender ZDF.

Volgens Franke blijkt uit die papieren
dat Contador insuline,het astmamiddel
Trigon en een middel om testosteron
aan te maken toegediend heeft gekregen.
pi_51957775
Nogmaals proficiat Contador.
  maandag 30 juli 2007 @ 13:16:21 #12
178990 Burghardt
Gent-Wevelgem
pi_51957828
Oh, een Duitse dopingexpert. Ik dacht even dat we het serieus moesten nemen.
Yeasayer - Wait for the Summer
pi_51958066
vanaf hier : ."Die bevindingen zijn
in mijn aktentas beland" krijg je er al bedenkingen bij
pi_51958125
Hij kan wel mooi praten, maar kom dan eens over de brug met die bewijzen zou ik zeggen.
  maandag 30 juli 2007 @ 14:04:56 #15
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_51959107
De Süddeutsche Zeitung heeft weer eens wat te melden...

"Der größte Schwindel der Sportgeschichte"
Interview met meneer Franke die in het bezit is van 'de bewijzen' (video).

"Ich bin unschuldig"
Over Contador en de lijst Fuentes

"Ich habe Fuentes' Handschrift wiedererkannt"
Interview met Jörg Jaksche
pi_51959492
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 30 juli 2007 @ 14:28:09 #17
40566 Ericr
Livewrong
pi_51959731
Franke is gewoon een Judas, maar hij had wel gelijk wat beteft Ullrich.
quote:
Bekannt war bereits, dass Ullrich Wachstumshormone, Insulin, Kortekoide, Testosteron und präparierte Eigen-Bluteinheiten bekommen haben soll. Auf der Liste standen laut Werner Franke auch "Epo, vier verschiedene anabole Steroide, die Schilddrüsenhormone T3 und T4 sowie diverse Schmerzmittel."

"Es ist schon irre, was da alles auftaucht", sagte Franke.

Franke erhärtet Vorwurf. Berliner Zeitung, 05. August 2006.
pi_51960119
Tja daarom vond ik het al zo schijnheilig om Rasmussen uit de tour te halen.

Geen bewijs, negatief maar wel aantijgingen. Zelfde gold voor deze gozer. Contador.
pi_51960164
jaaaaa, we gaan hem lynchen yippie yay yee , nou hopen dat ze nog ergens in een afval bak bij evans wat verkeerds vinden en dan is leipi nummer 1
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 30 juli 2007 @ 14:51:23 #20
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_51960308
Tegenwoordig kun je maar beter niet de Tour winnen. Beter 17e en een etappe winnen ofzo, dan gaat men niet zo diep zoeken in je verleden naar doping (die iedereen gebruikt). Win je de Tour dan zal er ooit wel iemand uit de school klappen omdat de aandacht zo massaal is.
pi_51961198
het is inderaad wel grappig. de 2de komt pas in opspraak als de 1ste weg is.

Evans is nu de cleanste renner van het peleton. Als ze er ooit in slagen contador weg te krijgen gaan evans zijn banden met mapei opengesmeten worden, krijgen we de volgende.

Bij rasmussen was er nog iets tastbaars(wel geen doping), nu al helmaal niets meer, hence nu gaat men zelf al 2 jaar terug. En nu doet franke alsof contador die substanties (nog) gebruikt en de tour daarmee gewonnen heeft.
Eerst moet hij bewijzen dat hij het over contador heeft, dat hij doping gebruikt heeft toen, en dan moet hij nog bewijzen dat hij nu doping gebruikt heeft, want dat zegt ie immers.
pi_51961597
quote:
Op maandag 30 juli 2007 14:51 schreef Zwansen het volgende:
Tegenwoordig kun je maar beter niet de Tour winnen. Beter 17e en een etappe winnen ofzo, dan gaat men niet zo diep zoeken in je verleden naar doping (die iedereen gebruikt). Win je de Tour dan zal er ooit wel iemand uit de school klappen omdat de aandacht zo massaal is.
Maakt ook niet uit, Vino werd ook gepakt.........
pi_51961633
quote:
Op maandag 30 juli 2007 15:39 schreef Luni het volgende:

[..]

Maakt ook niet uit, Vino werd ook gepakt.........
dat was omdat ie heldhaftig en gewonnen had (meest voorkomende fout)
pi_51961756
deze dokter zou wel eens mogen zeggen of deze bevindingen recent zijn. het kan me niet veel boeien of contador drie jaar geleden doping pakte, maar ik wil weten of hij het NU deed...
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  maandag 30 juli 2007 @ 15:51:10 #25
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_51961936
quote:
Op maandag 30 juli 2007 14:43 schreef itsme het volgende:
Tja daarom vond ik het al zo schijnheilig om Rasmussen uit de tour te halen.

Geen bewijs, negatief maar wel aantijgingen. Zelfde gold voor deze gozer. Contador.
Typisch Nederlands. Elke andere ploeg had er gewoon over gezwijgd en Rasmussen laten staan.
pi_51962038
quote:
Op maandag 30 juli 2007 15:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

Typisch Nederlands. Elke andere ploeg had er gewoon over gezwijgd en Rasmussen laten staan.
't is gezwegen

maar wat denk je dan van astana, en cofidis ... daar zijn zoveel renners naar huis gestuurd die ook niets hebben misdaan... allez, waarvan we het in ieder geval niet weten...
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51962167
quote:
Op maandag 30 juli 2007 15:54 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

't is gezwegen

maar wat denk je dan van astana, en cofidis ... daar zijn zoveel renners naar huis gestuurd die ook niets hebben misdaan... allez, waarvan we het in ieder geval niet weten...
uiteindelijk zijn er deze tour maar 3 dopinggevallen (met sinke bij). dan zijn er 197 ofzo die niet gepakt of niet dopen. Toch word deze tour afgeschildert als 1 groot dopingschandaal.
pi_51962297
quote:
Op maandag 30 juli 2007 15:59 schreef flyck het volgende:

uiteindelijk zijn er deze tour maar 3 dopinggevallen (met sinke bij). dan zijn er 197 ofzo die niet gepakt of niet dopen. Toch word deze tour afgeschildert als 1 groot dopingschandaal.
ik denk dat het gewoon de ontgoocheling is dat er toch weer mannen gepakt zijn. Wie had gedacht na landis vorig jaar dat een vino zo STOM kan zijn...

bovendien is voor mij gewoon heel het vertrouwen weer weg. er zullen wel cleane renners tussen zitten, maar het is jammer voor hen dat ze nog nauwelijks worden geloofd.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51964871
Mooie winnaar

Nu maar hopen dat ie dat blijft .
pi_51964900
Insinuaties zijn
Onderzoekende pers is

Oftewel: ik weet nog niet zo goed wat ik van die Duitse uitlatingen moet vinden. Het zou zo maar wáár kunnen zijn dat (ook) Contador allerlei troep heeft gebruikt. De Spaanse justitie en bond zijn er overduidelijk absoluut niet happig op om dat verder uit te zoeken, dus wat dat betreft zouden journalisten wel een stukje kunnen helpen. Maar dan nog, is de toon van dit soort berichten altijd wel weer erg sneu.
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
pi_51965337
met dank aan de dokter ...
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  maandag 30 juli 2007 @ 18:06:36 #32
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51965401
quote:
Op maandag 30 juli 2007 17:44 schreef Cootz het volgende:
Insinuaties zijn
Onderzoekende pers is

Oftewel: ik weet nog niet zo goed wat ik van die Duitse uitlatingen moet vinden. Het zou zo maar wáár kunnen zijn dat (ook) Contador allerlei troep heeft gebruikt. De Spaanse justitie en bond zijn er overduidelijk absoluut niet happig op om dat verder uit te zoeken, dus wat dat betreft zouden journalisten wel een stukje kunnen helpen. Maar dan nog, is de toon van dit soort berichten altijd wel weer erg sneu.
mee eens.
Ze hadden de stukken moeten publicren van het bewijs. Nu is het wer de volgende die zwart gemaakt wordt.
In spanje doen ze niks, 1 van de grootste dopingzaken ooit, en tot nu toe hebben ze bijna niemand gepakt.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_51965402
Ik snap ook niet dat die zaak Fuentes niet tot de bodem is uitgezocht. Alleen Basso en Ullrich zijn er eigenlijk als schuldigen uitgekomen, opvallend genoeg geen Spanjaarden terwijl er zakjes waren met valv.piti erop. Dat lijkt me toch duidelijk wie dat moet zijn.
pi_51965428
quote:
Op maandag 30 juli 2007 18:06 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

mee eens.
Ze hadden de stukken moeten publicren van het bewijs. Nu is het wer de volgende die zwart gemaakt wordt.
In spanje doen ze niks, 1 van de grootste dopingzaken ooit, en tot nu toe hebben ze bijna niemand gepakt.
Als je namen als Nadal, Alonso en Real Madrid hoort langskomen snap ik dat de Spanjaarden niet zo happig zijn om het uit te zoeken
pi_51965431
quote:
Op maandag 30 juli 2007 18:06 schreef Barnet_Bee het volgende:
Ik snap ook niet dat die zaak Fuentes niet tot de bodem is uitgezocht. Alleen Basso en Ullrich zijn er eigenlijk als schuldigen uitgekomen, opvallend genoeg geen Spanjaarden terwijl er zakjes waren met valv.piti erop. Dat lijkt me toch duidelijk wie dat moet zijn.
Als Valverde in het geel had gereden na de Alpen, dan had hij zeker het einde van de tour niet gehaald...
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
  maandag 30 juli 2007 @ 18:13:14 #36
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_51965552
quote:
Op maandag 30 juli 2007 18:06 schreef Barnet_Bee het volgende:
Ik snap ook niet dat die zaak Fuentes niet tot de bodem is uitgezocht. Alleen Basso en Ullrich zijn er eigenlijk als schuldigen uitgekomen, opvallend genoeg geen Spanjaarden terwijl er zakjes waren met valv.piti erop. Dat lijkt me toch duidelijk wie dat moet zijn.
Sevilla, Beloki, Gutierrez, Heras, Mancebo?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_51965748
Maar wat maakt die zaak nu nog eindelijk uit. Iedereen pleit voor een dopingvrij wielrennen nu. niet 2,3 ,20 jaar geleden.

Gaan ze strak heel het peleton straffen omdat ze in de jaren 90gedopeerd hebben ? of omdat er 4 jaar geleden nog spraken was van globale doping ? Dat ze kijken naar hier en nu dat zegt meer dan vroeger.
vinokourov is gepakt, moreni is gepakt, sinkewitz is gepakt, kessler is gepakt de dopingcontroles werken dan toch. Nu nog opdrijven. En die grote zaken van vroeger laat die achterwege, dat zegt niet over het hedendaagse. En laat imparsant ullrich en basso en co terug fietsen.


Gewoon iedereen terug laten fietsen. Vaste regels opleggen die correct zijn, dompingcontroles tot in de wazooo. En 1 controle missen = 4weken geen competitie meer rrijden.
pi_51965815
Mooi man, dat de winnaar van de Tour de France van een beruchte dopinglijst is afgehaald omdat hij de kroongetuige is. Een smerige hond, dat is die Contador. Dit is de grootste grap in de geschiedenis van de Tour de France.
an object you can't quite remember the word for... synonyms include: thing-a-ma-jig and whatsit.
"can you please pass the doohicky with the whatsits on the thing-a-ma-jig?"
  maandag 30 juli 2007 @ 18:24:21 #39
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_51965839
En wat als wordt bewezen dat Contador bij Fuentes zat?

Goed, dan wordt hij op dat moment geschorst. Zijn Touroverwinning gaat hij daardoor niet kwijtspelen, net zoals Basso nog steeds de Giro van vorig jaar heeft gewonnen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_51965975
quote:
Op maandag 30 juli 2007 18:23 schreef doohicky het volgende:
Mooi man, dat de winnaar van de Tour de France van een beruchte dopinglijst is afgehaald omdat hij de kroongetuige is. Een smerige hond, dat is die Contador. Dit is de grootste grap in de geschiedenis van de Tour de France.
als hij al bij fuentes zou gezeten hebben door zijn ploeg. Wat effect heeft dat op deze tour? niets juist.
pi_51966182
quote:
Op maandag 30 juli 2007 18:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
En wat als wordt bewezen dat Contador bij Fuentes zat?

Goed, dan wordt hij op dat moment geschorst. Zijn Touroverwinning gaat hij daardoor niet kwijtspelen, net zoals Basso nog steeds de Giro van vorig jaar heeft gewonnen.
Ja, dat is natuurlijk wel zo. Als je niet wordt betrapt tijdens de Tour óf wordt ontslagen omdat je jezelf heel erg ongeloofwaardig maakt, dan blijft het resultaat gewoon staan. Al wordt hij er natuurlijk in de publieke opinie wel om verordeeld (zie bijvoorbeeld Ullrich, die ook nooit positief bevonden is).
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
pi_51966255
quote:
Op maandag 30 juli 2007 18:30 schreef flyck het volgende:

[..]

als hij al bij fuentes zou gezeten hebben door zijn ploeg. Wat effect heeft dat op deze tour? niets juist.
Ik snap je post niet helemaal. Probeer het nog eens duidelijk uit te leggen.
an object you can't quite remember the word for... synonyms include: thing-a-ma-jig and whatsit.
"can you please pass the doohicky with the whatsits on the thing-a-ma-jig?"
  maandag 30 juli 2007 @ 18:44:33 #43
40566 Ericr
Livewrong
pi_51966279
Denk dat de schade eigenlijk al weer gedaan is, die gaan ze net zolang uitpluizen tot ze iets gevonden hebben of nog zullen vinden. Mocht hij gebruikt hebben of nog gebruiken dan is misschien het hoogtepunt van carriere al geweest. Opgejaagd wild wederom, alleen is de jacht nu een stuk heftiger dan in vroegere jaren.
  maandag 30 juli 2007 @ 18:47:09 #44
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_51966339
quote:
Op maandag 30 juli 2007 18:23 schreef doohicky het volgende:
Mooi man, dat de winnaar van de Tour de France van een beruchte dopinglijst is afgehaald omdat hij de kroongetuige is. Een smerige hond, dat is die Contador. Dit is de grootste grap in de geschiedenis van de Tour de France.
Inderdaad, vooral dat eerste.
  maandag 30 juli 2007 @ 19:20:54 #45
6941 APK
Factual, I think.
pi_51967239
Wat houdt dat kroongetuige zijn in dit geval eigenlijk in
Mensen verlinken?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_51967289
quote:
Op maandag 30 juli 2007 19:20 schreef APK het volgende:
Wat houd dat kroongetuige zijn in dit geval eigenlijk in
Mensen verlinken?
basso en ullrich verlinken? anee enkel ullrich dat was de enigste die direct na de tour nog weerhouden werd overal. . wat een getuige toch.
pi_51967351
Niet per se verlinken, maar wel een bezwarende getuigenis afleggen tegen andere renners in ruil voor strafontloping.
an object you can't quite remember the word for... synonyms include: thing-a-ma-jig and whatsit.
"can you please pass the doohicky with the whatsits on the thing-a-ma-jig?"
pi_51967355
quote:
Op maandag 30 juli 2007 18:43 schreef doohicky het volgende:

[..]

Ik snap je post niet helemaal. Probeer het nog eens duidelijk uit te leggen.
In het kort.

Fuentes pre 2006
Deze tour eind 2007.
Is dus geen verband tussen Fuentes en deze tour. En dus ook totaal irrelevant als het gaat om zijn prestaties deze tour.
pi_51967365
quote:
Op maandag 30 juli 2007 19:22 schreef flyck het volgende:

[..]

basso en ullrich verlinken? anee enkel ullrich dat was de enigste die direct na de tour nog weerhouden werd overal. . wat een getuige toch.
Verlinkers verlinken, getuigen getuigen. Dat is compleet iets anders.
an object you can't quite remember the word for... synonyms include: thing-a-ma-jig and whatsit.
"can you please pass the doohicky with the whatsits on the thing-a-ma-jig?"
pi_51967390
quote:
Op maandag 30 juli 2007 18:44 schreef Ericr het volgende:
Denk dat de schade eigenlijk al weer gedaan is, die gaan ze net zolang uitpluizen tot ze iets gevonden hebben of nog zullen vinden. Mocht hij gebruikt hebben of nog gebruiken dan is misschien het hoogtepunt van carriere al geweest. Opgejaagd wild wederom, alleen is de jacht nu een stuk heftiger dan in vroegere jaren.
yeps vrees ervoor. Zeker als die idiote fransen gaan mogen kiezen wie er in de ronde komt. dan kun je hem al afschrijven voor de volgende touren want daar komt die niet meer in. Zelfde zal wel gebeuren voor al het aso gebeuren
pi_51967394
quote:
Op maandag 30 juli 2007 19:24 schreef flyck het volgende:

[..]

In het kort.

Fuentes pre 2006
Deze tour eind 2007.
Is dus geen verband tussen Fuentes en deze tour. En dus ook totaal irrelevant als het gaat om zijn prestaties deze tour.
Ow dus als een sporter in het verleden verkeerde dingen heeft gedaan waarvoor ze nooit gestraft zijn is dat niet zo erg?
an object you can't quite remember the word for... synonyms include: thing-a-ma-jig and whatsit.
"can you please pass the doohicky with the whatsits on the thing-a-ma-jig?"
pi_51967424
quote:
Op maandag 30 juli 2007 19:24 schreef doohicky het volgende:

[..]

Verlinkers verlinken, getuigen getuigen. Dat is compleet iets anders.
het een is negatief nasmaak het andere een positieve.

Maar ze zijn wel hetzelfde.
pi_51967449
quote:
Op maandag 30 juli 2007 19:25 schreef doohicky het volgende:

[..]

Ow dus als een sporter in het verleden verkeerde dingen heeft gedaan waarvoor ze nooit gestraft zijn is dat niet zo erg?
zoals ik al zei, dan heeft dat niets met het nu te maken.
  maandag 30 juli 2007 @ 19:29:03 #54
6941 APK
Factual, I think.
pi_51967497
quote:
Op maandag 30 juli 2007 19:24 schreef doohicky het volgende:

Niet per se verlinken, maar wel een bezwarende getuigenis afleggen tegen andere renners in ruil voor strafontloping.
Dat komt dus eigenlijk gewoon neer op een bekentenis.
Tenzij je doktersassistent bent ipv wielrenner.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Heeft over alles een mening 2022 maandag 30 juli 2007 @ 20:05:26 #55
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_51968668
quote:
Op maandag 30 juli 2007 19:27 schreef flyck het volgende:

zoals ik al zei, dan heeft dat niets met het nu te maken.
Tuurlijk schat

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_51969174
quote:
Op maandag 30 juli 2007 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Tuurlijk schat

[afbeelding]
ah dus funetes heeft met deze tour te maken ?

owk.
gelukkig zijn er mensen zoals jij die verbanden kan zien !!
pi_51971526
quote:
Op maandag 30 juli 2007 19:24 schreef flyck het volgende:

[..]

In het kort.

Fuentes pre 2006
Deze tour eind 2007.
Is dus geen verband tussen Fuentes en deze tour. En dus ook totaal irrelevant als het gaat om zijn prestaties deze tour.
Als dit zo is, dan kan je ook die eerste waarschuwing van de UCI aan het adres van Rasmussen wel weg halen.
Die dateerde ook uit maart 2006.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
pi_51972253
quote:
Op maandag 30 juli 2007 21:31 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Als dit zo is, dan kan je ook die eerste waarschuwing van de UCI aan het adres van Rasmussen wel weg halen.
Die dateerde ook uit maart 2006.
maar het staat in het regelement dat een waarschuwing 18maanden geldig is :p.

Ik ben er ook tegen hoor, had liever 1 gemiste controle = 4weken geen compititie. Maarjah wie ben ik
pi_51973556
Ach, die Contador, is pas een jonkie. dat die op zijn 22 23e misschien wat heeft gebruikt, terwijl het halve peloton het deed, dat vind ik iets anders dan de volwassen Vino die deze tour nog steeds het niet kan laten
  maandag 30 juli 2007 @ 22:29:25 #60
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51973607
quote:
Op maandag 30 juli 2007 22:28 schreef ondersoeker het volgende:

Ach, die Contador, is pas een jonkie. dat die op zijn 22 23e misschien wat heeft gebruikt, terwijl het halve peloton het deed, dat vind ik iets anders dan de volwassen Vino die deze tour nog steeds het niet kan laten
Dat vind ik nog dommer. Je ziet vanaf 1998 al wat voor dopnggekte er is. Dat je dan alsnog doping neemt vind ik dom. De oude renners zitten nog middenin het ; oude rennen'
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_51973802
menn, waar blijft dat nieuws dat konteboor ook positief is, of leipheimer, die sensatie is zoow geweldig!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_51973809
quote:
Op maandag 30 juli 2007 22:29 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Dat vind ik nog dommer. Je ziet vanaf 1998 al wat voor dopnggekte er is. Dat je dan alsnog doping neemt vind ik dom. De oude renners zitten nog middenin het ; oude rennen'
Kijk in het verleden stond iedereen strak van de doping, de ene wat meer dan de ander. Toch kan je stellen dat over het algemeen de beste won. Armstrong met of zonder doping had in beide gevallen zeker 4 tours gewonnen. In een verder verleden zaten ze ook aan de doping.
Kortom beste wint EN ze gingen tot het uiterste. Met doping ga je ook helemaal kapot.
Sport is nog steeds bewonderernswaardig.

Maar, nu moet het normaal worden om zonder doping te rijden. Dus wie deze tour aan de doping zit, ja die maakt het veel oneerlijker dan als je vroeger aan de doping zat. M..a.w: nu kappen ermee, geen oude koeien uit de sloot OF alles op tafel en dan zand erover.
  maandag 30 juli 2007 @ 22:35:32 #63
185545 maartenducrot
koning van biafra
pi_51973841
Lijkt me trouwens niet dat Contador NU nog met Fuentes te maken heeft, die is toch niet meer actief?
Live vanuit Frankrijk!
Jongens jongens toch, nou ik geef het je te doen, hoor.
  maandag 30 juli 2007 @ 23:28:12 #64
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_51975413
Maar kan één van die mensen hier die gelooft dat Contador kroongetuige was dan ff zeggen wie hij verlinkt zou hebben?
Ik ken enkel verhalen van zakken bloed met codenamen ("Jan", "Hijo de Rudi" en die hondennamen ) waaraan renners gelinkt werden. Wat zou Alberto dan gedaan hebben? Wat was het nut uberhaupt van een kroongetuige? De zaak was zo klaar als een klontje.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  Heeft over alles een mening 2022 maandag 30 juli 2007 @ 23:32:00 #65
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_51975516
quote:
Op maandag 30 juli 2007 20:20 schreef flyck het volgende:

ah dus funetes heeft met deze tour te maken ?

owk.
gelukkig zijn er mensen zoals jij die verbanden kan zien !!
Vertel jij dan eens hoe het is hmm?

2006: Fuentes voorziet tientallen met name genoemde toprenners op industriële schaal van alles wat je maar aan zondigs kan verzinnen

Kerstmis 2006: De Heilige Geest komt tot hem en zegt Foei Eufemiano, stout. Niet meer doen

2007: iedereen is weer brandschoon WANT "that was then baby, this is now"?

Zoiets ja? Dude, dit is de Efteling niet hoor.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 30 juli 2007 @ 23:34:57 #66
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_51975598
Eehhm nou, hij werd voor de Tour van 2006 opgepakt en ik neem aan dat ze hem daarna niet terug in zijn lab hebben gezet om weer vrolijk verder te gaan.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_51975661
Duidelijk is maar weer dat rabo weer veel te braaf is geweest. Had toch gewoon uitgereden, nu zijn zelfs de Rasmussen fans tegen de Rabo, ze konden het nooit goed doen, maar Discovery wint gewoon ook met een verdachte de Tour
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_51975676
quote:
Op maandag 30 juli 2007 23:34 schreef ErikT het volgende:
Eehhm nou, hij werd voor de Tour van 2006 opgepakt en ik neem aan dat ze hem daarna niet terug in zijn lab hebben gezet om weer vrolijk verder te gaan.


inderdaad, ik denk dat fuentes zijn bloedzakjes niet meer aan de straatstenen kwijt krijgt
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51975748
quote:
Op maandag 30 juli 2007 23:38 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]



inderdaad, ik denk dat fuentes zijn bloedzakjes niet meer aan de straatstenen kwijt krijgt
Die is al weer druk met nieuwer spul ontdekken.
***** Kraak.....
  Heeft over alles een mening 2022 maandag 30 juli 2007 @ 23:42:35 #70
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_51975802
quote:
Op maandag 30 juli 2007 23:38 schreef petitlapin2 het volgende:


inderdaad, ik denk dat fuentes zijn bloedzakjes niet meer aan de straatstenen kwijt krijgt


Jij bent nog in staat om iedereen die in 2006 iets met Fuentes te maken had, alleen al DAARDOOR, nu ZEKER schoon te verklaren
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 30 juli 2007 @ 23:42:45 #71
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_51975805
quote:
Op maandag 30 juli 2007 23:38 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]



inderdaad, ik denk dat fuentes zijn bloedzakjes niet meer aan de straatstenen kwijt krijgt
Jij denkt dat de Spaanse justitie hem eerst oppakt en daarna weer z'n gang laat gaan? Heb je de Guardia Civil wel eens aan het werk gezien?

of ik snap je smileys niet. Maar Dr_Flash denkt dat blijkbaar wel?
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_51975831
quote:
Op maandag 30 juli 2007 23:40 schreef kraaksandaal het volgende:

Die is al weer druk met nieuwer spul ontdekken.
het gerecht zal wel meekijken, veronderstel ik ... ik denk dat fuentes wel persona non grata is in het wielermilieu tegenwoordig.

nu nog omgaan met dokter fuentes is even verdacht als zeggen dat je in mexico zit terwijl je je verstopt in de dolomieten
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51975845
quote:
Op maandag 30 juli 2007 23:42 schreef ErikT het volgende:

Jij denkt dat de Spaanse justitie hem eerst oppakt en daarna weer z'n gang laat gaan? Heb je de Guardia Civil wel eens aan het werk gezien?
mijn emoticons zijn slecht gekozen, ik ben het met je eens hoor
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51975934
quote:
Op maandag 30 juli 2007 23:43 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

het gerecht zal wel meekijken, veronderstel ik ... ik denk dat fuentes wel persona non grata is in het wielermilieu tegenwoordig.
Hij is zijn nieuwste spul nu bij de veteranen aan 't uitproberen.
***** Kraak.....
pi_51975936
quote:
Op maandag 30 juli 2007 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:



Jij bent nog in staat om iedereen die in 2006 iets met Fuentes te maken had, alleen al DAARDOOR, nu ZEKER schoon te verklaren
zeker niet...ik wil alleen maar zeggen dat fuentes nu niet meer bepaald de dope provider is van de renners

er zijn genoeg andere dokters op de wereld
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  Heeft over alles een mening 2022 maandag 30 juli 2007 @ 23:47:50 #76
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_51975939
quote:
Op maandag 30 juli 2007 23:42 schreef ErikT het volgende:

Maar Dr_Flash denkt dat blijkbaar wel?
Dr_Flash denkt dat "op het lijstje van Fuentes staan" minstens zo verdacht is als "niet of niet op tijd zeggen waar je uithangt". Dat is alles.

En kom nou even niet aan met dat geneuzel dat hij weer van die lijst af gehaald is, dat is omdat ze hem nodig hadden om er nog veel meer aan de paal te nagelen. Dat was niet omdat hij "bij nader inzien toch wel schoon was" of zo hoor
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_51975969
quote:
Op maandag 30 juli 2007 23:47 schreef petitlapin2 het volgende:


er zijn genoeg andere dokters op de wereld
Het zijn goede klanten die renners.
***** Kraak.....
pi_51976026
het punt blijft wel dat het niet is omdat contador een paar jaar geleden aan het infuus heeft gelegen bij meneer fuentes dat hij DEZE tour ook gedopeerd was.

misschien heeft hij door de bloedprop in zijn hersenen wel geleerd
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  maandag 30 juli 2007 @ 23:51:09 #79
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_51976033
quote:
Op maandag 30 juli 2007 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Dr_Flash denkt dat "op het lijstje van Fuentes staan" minstens zo verdacht is als "niet of niet op tijd zeggen waar je uithangt". Dat is alles.

En kom nou even niet aan met dat geneuzel dat hij weer van die lijst af gehaald is, dat is omdat ze hem nodig hadden om er nog veel meer aan de paal te nagelen. Dat was niet omdat hij "bij nader inzien toch wel schoon was" of zo hoor
Maar zoals ik hierboven al vroeg (scroll svp ff naar boven): waar hadden ze nou weer een kroongetuige voor nodgi?
En het verhaal gaat ook dat die eerste "Fuentes lijst" voor een deel van de PC van Manolo Saiz kwam.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_51976073
quote:
Op maandag 30 juli 2007 23:50 schreef petitlapin2 het volgende:


misschien heeft hij door de bloedprop in zijn hersenen wel geleerd
Dat zou maar zo kunnen.
***** Kraak.....
  Heeft over alles een mening 2022 maandag 30 juli 2007 @ 23:54:26 #81
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_51976127
quote:
Op maandag 30 juli 2007 23:51 schreef ErikT het volgende:
Maar zoals ik hierboven al vroeg (scroll svp ff naar boven): waar hadden ze nou weer een kroongetuige voor nodgi?
Om de zaak tegen de rest rond te krijgen. En Bertje Kontetor is zo slim geweest om als eerste zijn hand op te steken. Om zijn maten te naaien, in ruil voor het verwijderen van zijn eigen naam van die lijst. Handig gedaan, dat zeker Wordt het daarmee een geloofwaardige Tourwinnaar? Ik dacht het niet.
quote:
En het verhaal gaat ook dat die eerste "Fuentes lijst" voor een deel van de PC van Manolo Saiz kwam.
vast wel. Nou en?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 30 juli 2007 @ 23:57:42 #82
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_51976214
quote:
Op maandag 30 juli 2007 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Om de zaak tegen de rest rond te krijgen. En Bertje Kontetor is zo slim geweest om als eerste zijn hand op te steken. Om zijn maten te naaien, in ruil voor het verwijderen van zijn eigen naam van die lijst. Handig gedaan, dat zeker Wordt het daarmee een geloofwaardige Tourwinnaar? Ik dacht het niet.
Je luistert niet he. In deze zaak was helemaal geen kroongetuige nodig. "Om zijn maten te naaien" vind ik geen goede omschrijving van een functie van een kroongetuige.
Wat was er, volgens jou, naast zakken bloed met namen erop, nog meer nodig aan belastend materiaal?
quote:
vast wel. Nou en?
Nou, Manolo Saiz was z'n ploegleider. Nogal wiedes dat zn naam op die PC staat.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_51976232
quote:
Op maandag 30 juli 2007 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:

Om de zaak tegen de rest rond te krijgen. En Bertje Kontetor is zo slim geweest om als eerste zijn hand op te steken. Om zijn maten te naaien, in ruil voor het verwijderen van zijn eigen naam van die lijst. Handig gedaan, dat zeker Wordt het daarmee een geloofwaardige Tourwinnaar? Ik dacht het niet.
deze zaak is wel al lang geleden hé, flash, al een paar jaar, met het bloed van dokter fuentes zal hij deze tour niet gewonnen hebben.

maar nogmaals, andere dokters genoeg op deze wereld, al denk ik dat hij met zijn bloedprop wel even diep zal nagedacht hebben...
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  maandag 30 juli 2007 @ 23:58:28 #84
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_51976237
quote:
Op maandag 30 juli 2007 23:34 schreef ErikT het volgende:
Eehhm nou, hij werd voor de Tour van 2006 opgepakt en ik neem aan dat ze hem daarna niet terug in zijn lab hebben gezet om weer vrolijk verder te gaan.
Zijn tussenpersoon Cecchini loopt nog steeds vrolijk rond en die begeleidt nog steeds renners (al geeft Luigi uiteraard alleen handige tips en stelt stoere trainingsschemas op, meer niet).
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 30 juli 2007 @ 23:59:18 #85
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_51976257
quote:
Op maandag 30 juli 2007 23:58 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Zijn tussenpersoon Cecchini loopt nog steeds vrolijk rond en die begeleidt nog steeds renners (al geeft Luigi uiteraard alleen handige tips en stelt stoere trainingsschemas op, meer niet).
Tussenpersoon Cecchini. Jaaa toch. Even wat meer in Cecchini verdiepen svp.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 31 juli 2007 @ 00:02:03 #86
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_51976330
quote:
Op maandag 30 juli 2007 23:57 schreef ErikT het volgende:
Je luistert niet he. In deze zaak was helemaal geen kroongetuige nodig. "Om zijn maten te naaien" vind ik geen goede omschrijving van een functie van een kroongetuige.
Wat was er, volgens jou, naast zakken bloed met namen erop, nog meer nodig aan belastend materiaal?
Vraag dat de Spaanse justitie eens?

"Hoi, we hadden een lijst, jaaaa van je ploegleider. Die leidt wel jouw hele ploeg, en we hebben het ook wereldwijd wekenlang over KROONGETUIGE, KROONGETUIGE en niets dan KROONGETUIGE, maar dat is eigenlijk allemaal onzin, weet je wat, jij bent schoon. We hebben je niet nodig als KROONGETUIGE, ook al zeggen we van wel. Jij weet als KROONGETUIGE gelukkig ALLES, maar je bent zelf schoon "

Ik ben op zich best goedgelovig, maar er zijn toch grenzen jongens
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_51976332
quote:
Op maandag 30 juli 2007 23:58 schreef petitlapin2 het volgende:


maar nogmaals, andere dokters genoeg op deze wereld, al denk ik dat hij met zijn bloedprop wel even diep zal nagedacht hebben...
Lijkt me wel als jonge renner die net komt kijken en dan gelijk kennismaakt met de risico's van het vak.
***** Kraak.....
  dinsdag 31 juli 2007 @ 00:03:03 #88
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_51976355
quote:
Op maandag 30 juli 2007 23:59 schreef ErikT het volgende:

[..]

Tussenpersoon Cecchini. Jaaa toch. Even wat meer in Cecchini verdiepen svp.
Scarponi en Basso hebben zelf bevestigd dat ze door Cecchini naar Fuentes zijn doorverwezen?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_51976390
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:

Ik ben op zich best goedgelovig, maar er zijn toch grenzen jongens
know the feeling, kheb hetzelfde met rasmussen.

maar nogmaals, door het medische verleden van contador zou hij echt wel het IQ van een pantoffeldiertje moeten hebben om nog met bloeddoping te starten...
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 31 juli 2007 @ 00:06:22 #90
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_51976443
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 00:04 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

know the feeling, kheb hetzelfde met rasmussen.

maar nogmaals, door het medische verleden van contador zou hij echt wel het IQ van een pantoffeldiertje moeten hebben om nog met bloeddoping te starten...
Mja, dachten we dat van Vino ook niet?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_51976500
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 00:04 schreef petitlapin2 het volgende:

het IQ van een pantoffeldiertje
Een kloon van static.
***** Kraak.....
pi_51976571
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 00:06 schreef Dr_Flash het volgende:

Mja, dachten we dat van Vino ook niet?
enlighten me, kweet niets van het medische verleden van vino
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51976595
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 00:08 schreef kraaksandaal het volgende:

Een kloon van static.
ikke?
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  dinsdag 31 juli 2007 @ 00:12:08 #94
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_51976611
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 00:03 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Scarponi en Basso hebben zelf bevestigd dat ze door Cecchini naar Fuentes zijn doorverwezen?
Dat is nieuws voor mij.

Overigens ook dat de Spaanse justitie heeft lopen roepen dat ze een kroongetuige hadden. Kan ik me echt niks van herinneren, maar ik was ook wel eens op vakantie vorig jaar.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_51976764
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 00:11 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

ikke?
Die heeft ook wat met IQ's van pantoffeldiertjes.
***** Kraak.....
  dinsdag 31 juli 2007 @ 00:28:40 #96
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51977100
Het zal me wel of Contador doping heeft gebruikt of niet, maar hij is wel serieus gewoon op waarde geklopt deze tour. We hebben hem allemaal zien lossen. Ik gun het die jongen verder wel, lijkt me een sympatieke knul, maar sportief heeft het toch iets minder waarde voor mij.
I hate it here
pi_51980214
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Vraag dat de Spaanse justitie eens?

"Hoi, we hadden een lijst, jaaaa van je ploegleider. Die leidt wel jouw hele ploeg, en we hebben het ook wereldwijd wekenlang over KROONGETUIGE, KROONGETUIGE en niets dan KROONGETUIGE, maar dat is eigenlijk allemaal onzin, weet je wat, jij bent schoon. We hebben je niet nodig als KROONGETUIGE, ook al zeggen we van wel. Jij weet als KROONGETUIGE gelukkig ALLES, maar je bent zelf schoon "

Ik ben op zich best goedgelovig, maar er zijn toch grenzen jongens
Bij mijn weten is er nooit sprake geweest van een kroongetuige. Zoals erikT al zei waarvoor zou die gediend hebben.

Een ander punt wat ik zei en wat je nog altijd niet snapt is dat al heb je 500bloedzakken door fuentes in uw lichaamke gepomp, dat zegt niet sover je dopingtoestand nu. Ook al als je nog doped nu kan men dat niet bewijzen aqan de hand van een vroeger schandaal.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 08:27:54 #98
40566 Ericr
Livewrong
pi_51980268
Contador heeft geluk dat hij voor Discovery rijdt, die hebben na 7 jaar Armstrong wel ervaring hoe je een renner moet prepareren zonder dat het ooit iemand opvalt. Heeft Lance toevallig niet nog even een mooie machine gekocht voor de UCI?
pi_51980277
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 08:20 schreef flyck het volgende:

[..]

Bij mijn weten is er nooit sprake geweest van een kroongetuige. Zoals erikT al zei waarvoor zou die gediend hebben.

Een ander punt wat ik zei en wat je nog altijd niet snapt is dat al heb je 500bloedzakken door fuentes in uw lichaamke gepomp, dat zegt niet sover je dopingtoestand nu. Ook al als je nog doped nu kan men dat niet bewijzen aqan de hand van een vroeger schandaal.
Zo werkt dat. Ben je zoek voor de controles en in alle ijver aan 't trainen dan ga je zonder positief te zijn er gewoon uit.
***** Kraak.....
  dinsdag 31 juli 2007 @ 08:31:16 #100
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_51980294
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Vraag dat de Spaanse justitie eens?

"Hoi, we hadden een lijst, jaaaa van je ploegleider. Die leidt wel jouw hele ploeg, en we hebben het ook wereldwijd wekenlang over KROONGETUIGE, KROONGETUIGE en niets dan KROONGETUIGE, maar dat is eigenlijk allemaal onzin, weet je wat, jij bent schoon. We hebben je niet nodig als KROONGETUIGE, ook al zeggen we van wel. Jij weet als KROONGETUIGE gelukkig ALLES, maar je bent zelf schoon "

Ik ben op zich best goedgelovig, maar er zijn toch grenzen jongens
De Spaanse justitie heeft het voor zover ik weet nooit over een kroongetuige gehad, enkel wat Duitsers deden of doen dat.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_51980357
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 08:31 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

De Spaanse justitie heeft het voor zover ik weet nooit over een kroongetuige gehad, enkel wat Duitsers deden of doen dat.
Dat hele verhaal ligt nog steeds in handen van de Spaanse justitie en die zijn nogal bang om hun vingers eraan te branden.
***** Kraak.....
pi_51980535
quote:
De miserie begon voor de 24-jarige Madrileen toen de Spaanse Guardia Civil zijn naam vond in de computer van Manolo Saiz, ploegleider bij Liberty Seguros. Om méér dan wedstrijdprogramma's en algemene informatie over het team bleek het naar verluidt niet te gaan. Bij een huiszoeking in het kabinet van dopingarts Fuentes dook een document op met de initialen A.C. en daarbij in het Spaans: niets of hetzelfde als J.J. Die laatste initialen allicht voor Jörg Jaksche, de Duitser die recent voor flink wat poenzijn betrokkenheid bekende. Het document zou echter niet eigenhandig geschreven zijn door Fuentes. Bloedzakjes uit diens lugubere voorraad worden niet toegeschreven aan Contador, evenmin als dopingschema's of gesprekken met de zwaar omstreden arts. Het zogenaamde codenummer 31 bleek uiteindelijk ook geen klantennummer, maar refereerde naar de bladzijde waarop zijn naam is gepend.

Contador werd samen met kopman Vinokourov en de andere renners van Astana, de opvolger van Liberty Seguros, weggestuurd uit Straatsburg, startplaats van de Tour 2006. 'Ik ken geen Contador', verklaarde Fuentes tijdens die Ronde aan een Spaanse radiozender. Laat staan dus dat die tot zijn klanten behoorde. Na de Ronde werd Contador kort ondervraagd door de politie en daarna ongemoeid gelaten. Van zijn federatie mocht hij had hij ondertussen al een vrijgeleide om opnieuw te koersen. Iets wat hij niet meer deed, tot zijn debuut voor Discovery Channel en Johan Bruyneel, bij de start van het nieuwe seizoen.
sportwereld.be
voila heel het verhaal

[ Bericht 0% gewijzigd door flyck op 31-07-2007 09:27:33 ]
pi_51980722
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 08:51 schreef flyck het volgende:

[..]

voila heel het verhaal
2005 heeft hij ook de tour uitgereden. Wanneer hij die lastige bloedprop had weet ik niet precies.
***** Kraak.....
  dinsdag 31 juli 2007 @ 09:07:18 #104
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_51980747
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 08:51 schreef flyck het volgende:

[..]

voila heel het verhaal
Waar heb je dit vandaan?
pi_51981151
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 09:07 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Waar heb je dit vandaan?
updated.

sportwereld.be
pi_51981959
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 08:27 schreef Ericr het volgende:
Contador heeft geluk dat hij voor Discovery rijdt, die hebben na 7 jaar Armstrong wel ervaring hoe je een renner moet prepareren zonder dat het ooit iemand opvalt. Heeft Lance toevallig niet nog even een mooie machine gekocht voor de UCI?
Die machine
pi_51982050
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 10:10 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Die machine
De laatste tijdrit zaten de 2 Discovery renners er wel verdacht lang op.
***** Kraak.....
  dinsdag 31 juli 2007 @ 12:45:47 #108
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_51985902
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 08:36 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Dat hele verhaal ligt nog steeds in handen van de Spaanse justitie en die zijn nogal bang om hun vingers eraan te branden.
Ze zijn er nota bene zelf over begonnen. Beetje tegenstrijdig met wat jij hier beweert.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_51985965
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 12:45 schreef ErikT het volgende:

Ze zijn er nota bene zelf over begonnen. Beetje tegenstrijdig met wat jij hier beweert.
ja, maar het is op een nogal vreemde manier precies volledig in de doofpot gestopt
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  dinsdag 31 juli 2007 @ 13:00:01 #110
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_51986362
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 12:47 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

ja, maar het is op een nogal vreemde manier precies volledig in de doofpot gestopt
Dat is waar ja. Maar daarbij is het (Spaanse) wielrennen niet ontzien (Sevilla, Beloki, Gutierrez, Heras, Mancebo), itt voetbal en tennis.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_51986849
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 13:00 schreef ErikT het volgende:

[..]

Dat is waar ja. Maar daarbij is het (Spaanse) wielrennen niet ontzien (Sevilla, Beloki, Gutierrez, Heras, Mancebo), itt voetbal en tennis.
Een paar offers om de rest dood te zwijgen?
***** Kraak.....
pi_51988743
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 13:00 schreef ErikT het volgende:

[..]

Dat is waar ja. Maar daarbij is het (Spaanse) wielrennen niet ontzien (Sevilla, Beloki, Gutierrez, Heras, Mancebo), itt voetbal en tennis.
Heras was toch daadwerkelijk op iets betrapt i.p.v. dat hij eruit werd gezet inzake Fuentes?

Ik zou ook wel eens willen weten hoe nu precies die banden tussen Fuentes, Nadal en Real Madrid waren.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 14:29:13 #113
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_51989138
Niet te vergeten dat zo'n Fuentes naast dopingverstrekker natuurlijk ook nog 'gewoon' sportarts is.. Ik vind die lijstjes die ze dan vinden helemaal geweldig, ze zeggen echter helemaal niks over of een renner al dan niet doping gebruikt, last van z'n rug/kniën of misschien schaamluis of lintworm?? Datzelfde geldt natuurlijk ook voor alle andere 'soorten' sporters die hem bezocht hebben. Al die afkortingen, cijfers, letters, etc., het is allemaal net hoe je het wilt interpreteren.. Met wat goede wil kun je er waarschijnlijk zelfs het geheim van de Da Vinci Code mee ontrafelen.

Voor de Tour en de wielersport is het te hopen dat het verhaal van Franke niet blijkt te kloppen. Mocht óók Contador nog worden betrapt, pff.., dan zouden het nog wel eens een paar hele zware jaren kunnen gaan worden. Aansluitend hoop ik ook dat Rasmussen gewoon blijkt te hebben gelogen over zijn trainingslocatie, maar dat dit niets met doping te maken heeft. Dan heeft Rabobank 'm terecht ontslagen (consequent liegen tegenover je werkgever is 'not done'), maar kan hij bij een andere ploeg gewoon weer aan de slag.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_51994090
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 12:45 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ze zijn er nota bene zelf over begonnen. Beetje tegenstrijdig met wat jij hier beweert.
Spaanse justitie


Te bang om Nadal en z'n vriendjes, Alonso, Real Madrid/Barcelona/Valencia aan te pakken.

Valv. Piti.: 'que'?
  dinsdag 31 juli 2007 @ 22:25:01 #115
132191 -jos-
Money=Power
pi_52002708
quote:
Contador geeft forfait voor Ronde van Spanje
Datum: 31-jul-2007 15:33

Tourwinnaar Alberto Contador neemt niet deel aan de Ronde van Spanje. Dat meldt organisator Víctor Cordero in de Spaanse krant Marca. “Ik begrijp zijn beslissing. Het zou natuurlijk geweldig zijn geweest als hij zou meedoen.”

Cordero moet het ook al stellen zonder de winnaar van 2006. Alexander Vinokourov werd tijdens de Tour de France immers betrapt op het gebruik van bloeddoping. Wel verwacht de wedstrijdleider Carlos Sastre, Haimar Zubeldia, Óscar Pereiro, Samuel Sánchez en Damiano Cunego op 1 september aan de start in Vigo.
goh, verrassend... not
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_52002883
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 22:25 schreef -jos- het volgende:

[..]

goh, verrassend... not
Waarom?

Hij is nog jong, 2 grote rondes lijkt me veel te zwaar voor zo'n jonge renner, hij kan alleen maar verliezen.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 31 juli 2007 @ 22:34:04 #117
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_52003026
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 22:29 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Waarom?

Hij is nog jong, 2 grote rondes lijkt me veel te zwaar voor zo'n jonge renner, hij kan alleen maar verliezen.
Mwoa, ik kan me niet onttrekken aan de indruk dat het *misschien wel* ergens anders aan zou kunnen liggen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_52003618
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Mwoa, ik kan me niet onttrekken aan de indruk dat het *misschien wel* ergens anders aan zou kunnen liggen
Dat kan
Maar ik denk er niet zo over, hij kan alleen maar verliezen in de Vuelta.
Renners die meerdere grote rondes rijden (om te winnen), is eigenlijk niet meer van deze tijd.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 31 juli 2007 @ 22:58:03 #119
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_52003946
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 22:49 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Dat kan
Maar ik denk er niet zo over, hij kan alleen maar verliezen in de Vuelta.
Renners die meerdere grote rondes rijden (om te winnen), is eigenlijk niet meer van deze tijd.
Pantani had ze in 1998 alledrie kunnen winnen though.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_52004749
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Pantani had ze in 1998 alledrie kunnen winnen though.
Ja, maar we kunnen nu wel stellen dat hij niet clean was
Volgens mij is Stephen Roche de laaste die alle 3 de rondes in één jaar won.
(naar mijn weten is hij nooit met doping in verband gebracht)

Maar anno 2007 is dat imo niet meer mogelijk.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
pi_52005369
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 23:20 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Ja, maar we kunnen nu wel stellen dat hij niet clean was
Volgens mij is Stephen Roche de laaste die alle 3 de rondes in één jaar won.
(naar mijn weten is hij nooit met doping in verband gebracht)

Maar anno 2007 is dat imo niet meer mogelijk.
Roche won de Vuelta niet in 1987.

Wel de Giro, Tour en het WK.
pi_52010277
op 24 jaar is het van de zotte om 2 grote rondes te rijden als dit je 2 grote ronde was. Wat verwachten jullie nie :/

cunego doet wel mee, als die in vorm is moet die wel een resultaat kunnen halen in de vuelta.
pi_52054458
Toch mooi dat hij het voor Rasmussen opneemt. Achteraf is wel heel erg makkelijk praten ('Zo had ik niet willen winnen' ) maar toch...
pi_52058274
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 23:38 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Roche won de Vuelta niet in 1987.

Wel de Giro, Tour en het WK.
Thanks, mijn fout, ik wist dat hij 3 grote evenementen in 1 jaar had gewonnen.
Toch een fraaie erelijst
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')