Er komt inderdaad een Wii game uit waar met je je gevangen pokémon kan spelen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:32 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Even tussendoor,
heeft dit spel connectie mogelijkheden met de wii?
Want daar komt een soort pokemon stadium op uit?
De suggestie wordt wel gewekt.quote:
Dan komen iig Gengar en Espeon in mijn teamquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
Evee is te verkrijgen tussen de 2e en 3e gym als ik me niet vergis. Wel in die stad iig.
Evolutiestenen weet ik niet meer
Gastly is nog te vangen voor de 2e gym.
Rode Gyarados zat ik pokemon goud.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
de rode gyarados kwam wel voor in generatie 2 en in een paar tv afleveringen , maar in D/P moet je hem idd shiny tegenkomen, zo had ik in pearl een groene marill.
Alleen als het van de vorige generatie is (dus Fire Red oa)quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:55 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Oja, je kunt linken met pokemon rood enzo he?
Daar staat mijn charizard nog op
ja je kan de ds als controller gebruiken voor die pokemon battle revolution die op de wii uit komt. Dus ook je pokemon van de ds verzenden naar 3d op de Wii.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:32 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Even tussendoor,
heeft dit spel connectie mogelijkheden met de wii?
Want daar komt een soort pokemon stadium op uit?
Ik heb net de 2e badge, en ik heb een Monferno van lvl 25, een Staravia van lvl 23, een Psyduck van lvl 19 en een Budew van lvl 18. Voor de rest heb ik nog twee HM-slaafjes, maar die zijn allebei lvl 10 of zo, en die gebruik ik toch nooit.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:16 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Serieus? Ik ben al een stuk verder dan jij maar mijn Pokémons zitten pas rond lvl 18. Ook wel een aantal boven de 20. maar de meeste rond dat level.
Ben ik dan zo slecht of jij zo goed?
Nog iemand aanwezig vanavond die wat wil ruilen om te evolven?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:01 schreef McGilles het volgende:
Iemand hier die een Graveler wilt ruilen en weer terugruilen zodat het een golem word?
jep gold/silver/crystal oftewel generatie 2quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:08 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Rode Gyarados zat ik pokemon goud.
ik vind dit deel veel te makkelijk pokemon silver enz was veel moeilijker heb nu net die fietsen verkooper geredquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:16 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik heb net de 2e badge, en ik heb een Monferno van lvl 25, een Staravia van lvl 23, een Psyduck van lvl 19 en een Budew van lvl 18. Voor de rest heb ik nog twee HM-slaafjes, maar die zijn allebei lvl 10 of zo, en die gebruik ik toch nooit.
Maar ja, de meeste trainers kan ik met gemak aan, dus dat zit (nog) wel goed.![]()
de meeste evolutie stenen graaf je met een beetje geluk op, op de wat nieuwere na , voor espeon/umbreon moet je happiness boosten en op het juiste moment levellen (overdag voor espeon en snachts oor umbreon) en de twee nieuwe vromen van evee kan je alleen halen als je in bepaalde gebieden levelt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
Evolutiestenen weet ik niet meer
Het algehele level ligt wat lager inderdaad, maar misschien verandert dat nog in de rest van het spel. Volgens mij moet je voor de Elite Four wel pokémon hebben van een level of 50 - 60.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:24 schreef daniel092 het volgende:
[..]
ik vind dit deel veel te makkelijk pokemon silver enz was veel moeilijker heb nu net die fietsen verkooper gered
oh dacht je dat, bij silver had in genoeg aan feraligatr om de hele elite four om zeep te helpenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:24 schreef daniel092 het volgende:
[..]
ik vind dit deel veel te makkelijk pokemon silver enz was veel moeilijker heb nu net die fietsen verkooper gered
Of een draadloze internetverbinding of zo'n nintedo wifi usb connectorquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
wat heb ik allemaal nodig om met wifi te kloten?
dat laatste kan ik wel ergens halen, maar dat eerst heb ik nietquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Of een draadloze internetverbinding of zo'n nintedo wifi usb connector
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |