Je krijgt in na 15 minuten pas je runningshoes.. en je moet de text snelheid op hoog zetten.. op gemiddelde vond ik dat al retetraag.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:13 schreef Rikketik het volgende:
Hm, net m'n eerste stappen in Sinnoh gezet en het eerste dat me opvalt is dat het tempo, ook in de gevechten, een stuk lager ligt dan bijvoorbeeld FireRed/LeafGreen. Op zich wel wennen...
Dat met die tekst heb ik meteen na de intro gedaan, da's inmiddels vaste prik bij pokémon games. Maar wat mij zo irriteert, is dat bijvoorbeeld het refreshen van de tekst zo langzaam gaat. Als je op A hebt gedrukt, duurt het nog een seconde voordat je in het volgende (tekst)schermpje komt, en dat is me toch iets te traag... (Klinkt mierenneukerig misschien, maar zo'n seconde kan een flink verschil maken.)quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je krijgt in na 15 minuten pas je runningshoes.. en je moet de text snelheid op hoog zetten.. op gemiddelde vond ik dat al retetraag.
Het is een klacht die je elke nieuwe pokémongame hoort.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:16 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat met die tekst heb ik meteen na de intro gedaan, da's inmiddels vaste prik bij pokémon games. Maar wat mij zo irriteert, is dat bijvoorbeeld het refreshen van de tekst zo langzaam gaat. Als je op A hebt gedrukt, duurt het nog een seconde voordat je in het volgende (tekst)schermpje komt, en dat is me toch iets te traag... (Klinkt mierenneukerig misschien, maar zo'n seconde kan een flink verschil maken.)
Niet dat de game onspeelbaar is trouwens, maar het tempo had wat mij betreft wel wat hoger mogen liggen.
Pokemon Center.. trapje op of afquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:07 schreef Jiggy het volgende:
Ik heb net de 5e gym afgerond en wil nu online via wi-fi tegen spelers over wereld batllen.
Heb gelezen dat het in Game Room/Corner kan weet iemand waar ik die kan vinden?
Mjah, ik begin er onderhand al een beetje aan te wennen, dus er valt nog wel mee te leven I guess...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het is een klacht die je elke nieuwe pokémongame hoort.
Er wordt helaas niet zo veel mee gedaan...
Oreburgh city, ten oosten van jubilife cityquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:29 schreef daniel092 het volgende:
misschien domme vraag maar waar is de 1e gym ??
Het gaat op stappen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:32 schreef ASSpirine het volgende:
Als ik bv mijn DS een dagje laat aanstaan terwijl ik bv naar mijn stage ga, stijgen mijn pokémons dan ook in level bij de day care centre?
Of moet je je echt actief bezig houden?
Iemand zin om dit uit te testen?
Telt fietsen ook?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het gaat op stappen.
1 stap is 1 exp.
ja.quote:
Principe is nog altijd identiek.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:10 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ik wil binnenkort een ds lite aanschaffen met een van deze pokemon games,
ik was 'vroegah' gestopt bij pokemon rood.
Is het spel principe hetzelfde?
Of is het nu net een zelda game ofzo iets worden?
Poketch halen bij een mannetje dat op straat staat in die grote stad.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:01 schreef daniel092 het volgende:
hallo
ik heb net de 1e gym verslagen en ik heb een beetje rondgelopen enz maar er stond dat ik een fiets moest halen in eterna city maar hoe kom ik daarzo want 2 mannetjes van team glactic weet iemand hoe ik daar voorbij kom???
nee daar ben ik allang voorbij ik bedoel bij floaroma townquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Poketch halen bij een mannetje dat op straat staat in die grote stad.
Naar rechts naar het onderzoeksgebouwtje.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:13 schreef daniel092 het volgende:
[..]
nee daar ben ik allang voorbij ik bedoel bij floaroma town![]()
en dan ?? bij mij is die geslotenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Naar rechts naar het onderzoeksgebouwtje.
Dan heb je al met het mannetje gepraat. Die zegt dan dat je naar die twee apen moet bovenin Floarama town. Die geven je dan uiteindelijk een sleutel.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:21 schreef daniel092 het volgende:
[..]
en dan ?? bij mij is die gesloten
welke 2??? die in dat bloemenveld staan ???quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan heb je al met het mannetje gepraat. Die zegt dan dat je naar die twee apen moet bovenin Floarama town. Die geven je dan uiteindelijk een sleutel.
Ja. Die horen je een sleutel te geven (evt na een gevecht).quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:28 schreef daniel092 het volgende:
[..]
welke 2??? die in dat bloemenveld staan ???
hoe heet die sleutel ??quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja. Die horen je een sleutel te geven (evt na een gevecht).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |