Bedankt voor de tips. Volgens mij ben ik nog lang niet zo ver, maar ik zal het onthouden.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:46 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Wacht anders tot je het Exp. Share item krijgt. Dit maakt het allemaal stukken makkelijker.
Als je dit aan je Magikarp geeft dan hoef je hem alleen maar in je party te hebben en krijgt hij na elk gevecht toch nog wat exp mee.
Of je moet wachten tot je in het Breeding Center kan komen zodat ze daar je Magikarp opvoeden zonder dat je er naar om hoeft te kijken.
Day Carequote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:18 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar het is zo vervelend om Magikarp te trainen.
Haunter --> Gengar hoort hier ook nog bij.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:33 schreef ASSpirine het volgende:
Misschien iemand die even kan opzoeken welke pokémons evolueren door het traden?
Ik ken er ondertussen 3
Kadabra --> Alakazam
Machoke --> Machamp
Graveler --> Golem
Ik heb alleen Ponyta nog maar als vuur pokemon gezien op Infernape na.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:42 schreef super-muffin het volgende:
Waar vang ik vuur pokemons?
De enige echte vuurpokémon die kan vangen voor de Elite Four is een Ponyta..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:42 schreef super-muffin het volgende:
Waar vang ik vuur pokemons?
Hm, dan moet ik toch maar eens gaan ruilen. Of mijn andere Pokémons trainen om de tweede gym door te komen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:45 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik heb alleen Ponyta nog maar als vuur pokemon gezien op Infernape na.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |