Ik heb een lvl 5 abra voor je. Nooit gebruik en altijd in box 1 gezetenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:46 schreef super-muffin het volgende:
Ik wil een abraDie kan ik nooit vangen. Net als die evoluties daar van, maar die kan ik wel trainen.
als je die nog hebt: graag.
Jiggy, ik zou wel graag mij graveler willen evolven, vanavond ben ik er om 21:00u! Tot dan!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:27 schreef Jiggy het volgende:
Wie nog een Graveler moet of of pokemons die evolueren na trades kun je bij mij zijn.
Op dit moment zoek k iemand die wil een Machoke tegen Machoke wil ruilen en terugruilen.
Mijn friend code is:1504 3033 2499 (Albo)
Voeg me maar toe en zeg maar wanneer je tijd hebt om te ruilen.
Grote kans dat die mesprit dan gehackt is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:03 schreef LekkerApart het volgende:
Ghehhe en ik heb net mijn abra vl 7 geruild met een idiote amerikaan voor mesprit..
Mijn wifi doet het nu wel weer.. Misschien dat mijn telefoon op het signaal heeft gestoord ofzo, maar het werkt nu wel..
Alleen GTS blijft wel vaak komen met die error :S
Het kan heel frustrerend zijn als je geen abra kan vangen (hoewel het op een gegeven moment makkelijk is) en hem dus maar in wanhoop gaat ruilen voor Mesprit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:08 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Grote kans dat die mesprit dan gehackt is.![]()
Want mensen die deze pokemon legaal hebben gevangen gaan deze niet zo snel ruilen voor een lvl 7 abra.
Abra is toch gewoon in het begin te vangen, gewoon daar heen gaan dus en veel ballen erop gooien totdat je hem hebtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:18 schreef Nebo het volgende:
[..]
Het kan heel frustrerend zijn als je geen abra kan vangen (hoewel het op een gegeven moment makkelijk is) en hem dus maar in wanhoop gaat ruilen voor Mesprit.![]()
Heb je dit met exp. share gedaan of niet?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:12 schreef daniel092 het volgende:
inmiddels een gasly gevangen en getraint tot een gengar van lvl 64 en me golduck tot 50 dus gaat allemaal veel te makkelijk
Die drifloon is er toch alleen maar elke vrijdag? En zo ja, vliegt ie daar dan gewoon rond?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:23 schreef Rikketik het volgende:
Net (weer) m'n eerste badge gehaald. Razor Leaf for the win!
Ik heb nu een Tortwig van lvl 17, een Shinx van lvl 13 en een Zubat van lvl 11. Die laatste twee probeer ik zo snel mogelijk naar een soortgelijk level als Tortwig te krijgen... Ik wil in ieder geval een beetje opschieten met die Valley Windworks, anders moet ik weer een week wachten tot ik een Drifloon kan vangen.
expquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:22 schreef McGilles het volgende:
[..]
Heb je dit met exp. share gedaan of niet?
Jup, alleen op vrijdag. En ik weet niet precies hoe en waar je hem tegenkomt, maar hij schijnt ergens bij de Windmills aanwezig te zijn als je Team Galactic daar hebt verslagen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:25 schreef McGilles het volgende:
[..]
Die drifloon is er toch alleen maar elke vrijdag? En zo ja, vliegt ie daar dan gewoon rond?![]()
elke vrijdagochtend kun je drifloon vinden vlak voor de ingang van dlei valleywork dingesquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:46 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Jup, alleen op vrijdag. En ik weet niet precies hoe en waar je hem tegenkomt, maar hij schijnt ergens bij de Windmills aanwezig te zijn als je Team Galactic daar hebt verslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |