quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 14:01 schreef Roellie80 het volgende:Ik zit dus nog een beetje rond te kijken...
Die MX-5 is net wat de exclusief om een lekker modelletje te krijgen voor die 5000 euro. Plus heeft ie eigenlijk geen opslagruimte.
Wat ik verder nog tegenkwam;
[..]
Euh, te exclusief
![]()
Er staan genoeg leuke en in goede staat verkerende MX-5jes te koop onder de 5k, zelfs bij dealers. Weliswaar zullen die meer km's op de teller hebben dan de 60-90k die je aangeeft, maar daar rijden ze niet minder om. Mijn miata heeft nu bijna 300k op de teller staan, maar daar merk ik niets van (afgezien van de zeer lage prijs die ik er destijds voor betaald heb
![]()
).
Weinig opslagruimte vergeleken met een sedan/station is waar, maar Fugie heeft zeker een punt dat de andere cabrio's die je noemt ook weinig opslagruimte hebben.
Verkijk je in ieder geval niet op km-stand en bij sommige merken op leeftijd, ga gewoon met iemand die er verstand van heeft langs bij een aantal types, maak een proefrit en dan een keus. Gezien het wel duidelijk is dat je een cabrio wil, kijk ook eens andere dingen die je belangrijk vindt aan een auto en ga dan het een en ander wegstrepen... je hebt nu nogal veel keus
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van
Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen
team 9000 - Spijker