als jij weer wat hendige kiekjes maaktquote:Op maandag 30 juli 2007 02:41 schreef Maikuuul het volgende:
Ach man.
Laten we dit afspreken.
Als ik morgen naar Hongarije ga, installeer jij weer XP
Oke ?
Denk het niet gek, me broer heeft fdigi cam mee op vakantie, dus mayb neemt me vriendin haar digi camera wel meequote:Op maandag 30 juli 2007 02:43 schreef ikJur het volgende:
[..]
als jij weer wat hendige kiekjes maakt
Oke?![]()
De ironie, jij weet duidelijk niet waar je over praat.quote:Op maandag 30 juli 2007 02:55 schreef Froop het volgende:
Noob.Het komt ook niet in je op dat je illegale Vista vol bugs zit.
![]()
Boh gek!quote:Op maandag 30 juli 2007 03:33 schreef ImTheBase het volgende:
Koop een goede pcOp mijn nieuwe laptopje draait alles hartstikke snel en kan ik zelfs onder vista Supreme Commander op high spelen.
Je moet de meiden van je afslaan, zeker.quote:Op maandag 30 juli 2007 03:33 schreef ImTheBase het volgende:
Koop een goede pcOp mijn nieuwe laptopje draait alles hartstikke snel en kan ik zelfs onder vista Supreme Commander op high spelen.
Dan moet het eerst wel goed draaienquote:Op maandag 30 juli 2007 09:23 schreef Beach het volgende:
Ik heb 80 euro betaald voor een oem versie; en als ik daar 4 á 5 jaar mee doe kost het eigenlijk niet veel per jaar.![]()
doet het lekker ookquote:Op maandag 30 juli 2007 09:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan moet het eerst wel goed draaienanders heb je er nog niet veel aan
En je wordt niet gek van alle beveiligingsmeldingen die Vista geeft ?quote:
Nee.quote:Op maandag 30 juli 2007 09:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En je wordt niet gek van alle beveiligingsmeldingen die Vista geeft ?
Ik kliktequote:Op maandag 30 juli 2007 09:07 schreef HeatWave het volgende:
Is dit weer zo'n dag? Zo een waarop al het achterlijke volk dat vakantie heeft opeens FOK! ontdekt, denkt stoer te zijn om vervolgens weer genadeloos afgefikt met de schwanz tussen de beentjes op te tieven naar www.tedomomtekakken.nl?
Zo'n dag?
Tof.
Kun je uitschakelen hequote:Op maandag 30 juli 2007 09:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En je wordt niet gek van alle beveiligingsmeldingen die Vista geeft ?
Ik had een redelijke computer. Redelijk nieuwe hardware. Niet het nieuwste van het nieuwste maar best nog wel oke. En toch waren nog niet alle drivers beschikbaar. Toen heb ik het eraf gegooid en nooit meer geinstalleerd.quote:Op maandag 30 juli 2007 09:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kun je uitschakelen he
Vista draait hier perfect het is gewoon een kwestie van goede hardware in huis hebben,
Nee, iedere 3 jaar een niet-afgemaakt produkt op de markt zetten is lekker wou je zeggen...quote:Op maandag 30 juli 2007 09:36 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Nee.
MS bashen is makkelijk hè. Als het niet veilig is wordt er geklaagd en als bij potentieel gevaarlijke acties even een waarschuwing wordt gegeven is he ook niet goed![]()
Dat ligt niet aan Microsoft maar aan de fabrikanten van de hardware.quote:Op maandag 30 juli 2007 09:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik had een redelijke computer. Redelijk nieuwe hardware. Niet het nieuwste van het nieuwste maar best nog wel oke. En toch waren nog niet alle drivers beschikbaar. Toen heb ik het eraf gegooid en nooit meer geinstalleerd.
Tussen XP en Vista zat 7 jaar...quote:Op maandag 30 juli 2007 09:59 schreef Freak187 het volgende:
[..]
Nee, iedere 3 jaar een niet-afgemaakt produkt op de markt zetten is lekker wou je zeggen...
Het wordt grafisch steeds kinderachtiger en het systeem steeds trager.
idd, fabrikantien hebben het massaal laten afweten drivers te maken voor vista. Er zijn er zelfs die geen eens drivers gaan maken voor vista (bv sony met enkele pda's) waardoor je hardware ineens afgeschreven kan worden.. Koop maar een nieuwer type zeggen ze dan.. dat is pas belachelijkquote:Op maandag 30 juli 2007 10:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan Microsoft maar aan de fabrikanten van de hardware.
Mja i know. Maar daarom is het nog wel klotequote:Op maandag 30 juli 2007 10:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan Microsoft maar aan de fabrikanten van de hardware.
quote:Op maandag 30 juli 2007 02:38 schreef Woutey het volgende:
Ja hoor ik heb het dan ook eindelijk, zo illegaal als het maar kan natuurlijk.
Maar het heeft me niet al te lang gekost om er achter te komen wat een pauper programma dit is. Het complete systeem is met een factor 100 vertraagd waardoor ik zelfs filmpjes op youtube niet zonder vertraging kan kijken. Het scrollen door de topiclijst gaat zo sloom als een hardloper zonder benen om dan nog maar niet te spreken over de potten koffie die ik zet tijdens het opstarten.
Het klikken op mapjes in het startmenu reageert ook al praktisch niet, het "kopieren naar" onder de rechtermuisknop schijnt ook een mega geheugen te vereissen om ook alleen al maar het menutje te laten weergeven. Outlook geeft standaard de melding dat het niet meer reageert omdat windows het allemaal weer eens niet aan kan.
Het is dat ik nu al mijn programma's en documenten eindelijk weer in alle onvindbare mapjes heb weten te zetten anders had ik graag mijn mooie groene illegaal gefikte dvd bij Bill Gayes in zijn bakkes geworpen.
Microsoft maak eens iets dat wel werkt stelletje lakse homo's.
In Vista schiet het zijn doel volledig voorbij... Er verschijnen gewoon té veel meldingen op je scherm waardoor iedereen toch maar blind op OK gaat klikken en die waarschuwingen dus absoluut geen zin meer hebben. Bij het kopiëren van een simpel bestand kreeg ik wel 3 waarschuwingen, ja, ik weet wel wat ik doe en wil niet lastig gevallen worden met die dingen. Ik ben een groot fan van Windows XP en heb ook niets tegen MS, maar door Vista is MS bij mij behoorlijk in aanzien gedaald... Ik vind het ook totaal niet overzichtelijk, in XP kon ik in 1 oogopslag vinden wat ik moest hebben op een scherm, in Vista staat er zoveel in zoveel verschillende kleurtjes op je scherm dat je het totale overzicht verliest...quote:Op maandag 30 juli 2007 09:36 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Nee.
MS bashen is makkelijk hè. Als het niet veilig is wordt er geklaagd en als bij potentieel gevaarlijke acties even een waarschuwing wordt gegeven is he ook niet goed![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |