als jij weer wat hendige kiekjes maaktquote:Op maandag 30 juli 2007 02:41 schreef Maikuuul het volgende:
Ach man.
Laten we dit afspreken.
Als ik morgen naar Hongarije ga, installeer jij weer XP
Oke ?
Denk het niet gek, me broer heeft fdigi cam mee op vakantie, dus mayb neemt me vriendin haar digi camera wel meequote:Op maandag 30 juli 2007 02:43 schreef ikJur het volgende:
[..]
als jij weer wat hendige kiekjes maakt
Oke?![]()
De ironie, jij weet duidelijk niet waar je over praat.quote:Op maandag 30 juli 2007 02:55 schreef Froop het volgende:
Noob.Het komt ook niet in je op dat je illegale Vista vol bugs zit.
![]()
Boh gek!quote:Op maandag 30 juli 2007 03:33 schreef ImTheBase het volgende:
Koop een goede pcOp mijn nieuwe laptopje draait alles hartstikke snel en kan ik zelfs onder vista Supreme Commander op high spelen.
Je moet de meiden van je afslaan, zeker.quote:Op maandag 30 juli 2007 03:33 schreef ImTheBase het volgende:
Koop een goede pcOp mijn nieuwe laptopje draait alles hartstikke snel en kan ik zelfs onder vista Supreme Commander op high spelen.
Dan moet het eerst wel goed draaienquote:Op maandag 30 juli 2007 09:23 schreef Beach het volgende:
Ik heb 80 euro betaald voor een oem versie; en als ik daar 4 á 5 jaar mee doe kost het eigenlijk niet veel per jaar.![]()
doet het lekker ookquote:Op maandag 30 juli 2007 09:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan moet het eerst wel goed draaienanders heb je er nog niet veel aan
En je wordt niet gek van alle beveiligingsmeldingen die Vista geeft ?quote:
Nee.quote:Op maandag 30 juli 2007 09:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En je wordt niet gek van alle beveiligingsmeldingen die Vista geeft ?
Ik kliktequote:Op maandag 30 juli 2007 09:07 schreef HeatWave het volgende:
Is dit weer zo'n dag? Zo een waarop al het achterlijke volk dat vakantie heeft opeens FOK! ontdekt, denkt stoer te zijn om vervolgens weer genadeloos afgefikt met de schwanz tussen de beentjes op te tieven naar www.tedomomtekakken.nl?
Zo'n dag?
Tof.
Kun je uitschakelen hequote:Op maandag 30 juli 2007 09:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En je wordt niet gek van alle beveiligingsmeldingen die Vista geeft ?
Ik had een redelijke computer. Redelijk nieuwe hardware. Niet het nieuwste van het nieuwste maar best nog wel oke. En toch waren nog niet alle drivers beschikbaar. Toen heb ik het eraf gegooid en nooit meer geinstalleerd.quote:Op maandag 30 juli 2007 09:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kun je uitschakelen he
Vista draait hier perfect het is gewoon een kwestie van goede hardware in huis hebben,
Nee, iedere 3 jaar een niet-afgemaakt produkt op de markt zetten is lekker wou je zeggen...quote:Op maandag 30 juli 2007 09:36 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Nee.
MS bashen is makkelijk hè. Als het niet veilig is wordt er geklaagd en als bij potentieel gevaarlijke acties even een waarschuwing wordt gegeven is he ook niet goed![]()
Dat ligt niet aan Microsoft maar aan de fabrikanten van de hardware.quote:Op maandag 30 juli 2007 09:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik had een redelijke computer. Redelijk nieuwe hardware. Niet het nieuwste van het nieuwste maar best nog wel oke. En toch waren nog niet alle drivers beschikbaar. Toen heb ik het eraf gegooid en nooit meer geinstalleerd.
Tussen XP en Vista zat 7 jaar...quote:Op maandag 30 juli 2007 09:59 schreef Freak187 het volgende:
[..]
Nee, iedere 3 jaar een niet-afgemaakt produkt op de markt zetten is lekker wou je zeggen...
Het wordt grafisch steeds kinderachtiger en het systeem steeds trager.
idd, fabrikantien hebben het massaal laten afweten drivers te maken voor vista. Er zijn er zelfs die geen eens drivers gaan maken voor vista (bv sony met enkele pda's) waardoor je hardware ineens afgeschreven kan worden.. Koop maar een nieuwer type zeggen ze dan.. dat is pas belachelijkquote:Op maandag 30 juli 2007 10:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan Microsoft maar aan de fabrikanten van de hardware.
Mja i know. Maar daarom is het nog wel klotequote:Op maandag 30 juli 2007 10:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan Microsoft maar aan de fabrikanten van de hardware.
quote:Op maandag 30 juli 2007 02:38 schreef Woutey het volgende:
Ja hoor ik heb het dan ook eindelijk, zo illegaal als het maar kan natuurlijk.
Maar het heeft me niet al te lang gekost om er achter te komen wat een pauper programma dit is. Het complete systeem is met een factor 100 vertraagd waardoor ik zelfs filmpjes op youtube niet zonder vertraging kan kijken. Het scrollen door de topiclijst gaat zo sloom als een hardloper zonder benen om dan nog maar niet te spreken over de potten koffie die ik zet tijdens het opstarten.
Het klikken op mapjes in het startmenu reageert ook al praktisch niet, het "kopieren naar" onder de rechtermuisknop schijnt ook een mega geheugen te vereissen om ook alleen al maar het menutje te laten weergeven. Outlook geeft standaard de melding dat het niet meer reageert omdat windows het allemaal weer eens niet aan kan.
Het is dat ik nu al mijn programma's en documenten eindelijk weer in alle onvindbare mapjes heb weten te zetten anders had ik graag mijn mooie groene illegaal gefikte dvd bij Bill Gayes in zijn bakkes geworpen.
Microsoft maak eens iets dat wel werkt stelletje lakse homo's.
In Vista schiet het zijn doel volledig voorbij... Er verschijnen gewoon té veel meldingen op je scherm waardoor iedereen toch maar blind op OK gaat klikken en die waarschuwingen dus absoluut geen zin meer hebben. Bij het kopiëren van een simpel bestand kreeg ik wel 3 waarschuwingen, ja, ik weet wel wat ik doe en wil niet lastig gevallen worden met die dingen. Ik ben een groot fan van Windows XP en heb ook niets tegen MS, maar door Vista is MS bij mij behoorlijk in aanzien gedaald... Ik vind het ook totaal niet overzichtelijk, in XP kon ik in 1 oogopslag vinden wat ik moest hebben op een scherm, in Vista staat er zoveel in zoveel verschillende kleurtjes op je scherm dat je het totale overzicht verliest...quote:Op maandag 30 juli 2007 09:36 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Nee.
MS bashen is makkelijk hè. Als het niet veilig is wordt er geklaagd en als bij potentieel gevaarlijke acties even een waarschuwing wordt gegeven is he ook niet goed![]()
Dat ben ik helemaal met je eens, het is godsgruwlijk irritant dat MS er automatisch maar vanuit gaat dat je een kluns bent wat betreft computers. Gevolg: 20.000 bevestigschermen op winamp te openen.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:06 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
In Vista schiet het zijn doel volledig voorbij... Er verschijnen gewoon té veel meldingen op je scherm waardoor iedereen toch maar blind op OK gaat klikken en die waarschuwingen dus absoluut geen zin meer hebben. Bij het kopiëren van een simpel bestand kreeg ik wel 3 waarschuwingen, ja, ik weet wel wat ik doe en wil niet lastig gevallen worden met die dingen. Ik ben een groot fan van Windows XP en heb ook niets tegen MS, maar door Vista is MS bij mij behoorlijk in aanzien gedaald... Ik vind het ook totaal niet overzichtelijk, in XP kon ik in 1 oogopslag vinden wat ik moest hebben op een scherm, in Vista staat er zoveel in zoveel verschillende kleurtjes op je scherm dat je het totale overzicht verliest...
Dit lijkt mij hapklare onzin..quote:Op maandag 30 juli 2007 11:09 schreef McKillem het volgende:
Gevolg: 20.000 bevestigschermen op winamp te openen.
Weet je waarom ze daar van uit gaan?quote:Op maandag 30 juli 2007 11:09 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens, het is godsgruwlijk irritant dat MS er automatisch maar vanuit gaat dat je een kluns bent wat betreft computers. Gevolg: 20.000 bevestigschermen op winamp te openen.
98% van de gebruikers zijn ook een kluns met de pc.. dus het is ideaal.. lekker dicht timmeren.. De 2% die wel weet waar hij over praat weet ook wel hoe de UAC uit te zetten...quote:Op maandag 30 juli 2007 11:09 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens, het is godsgruwlijk irritant dat MS er automatisch maar vanuit gaat dat je een kluns bent wat betreft computers. Gevolg: 20.000 bevestigschermen op winamp te openen.
Het probleem zit meestal tussen het scherm en het toetsenbord.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet je waarom ze daar van uit gaan?
OMDAT HET VERDOMME ZO IS!!!! 90% van de mensen hier snappen echt helemaal niets van die dingen, maar omdat iedereen tegenwoordig online moet heeft elke debiel een PC.
Damn, lees DIG maar eens, of KLB. Altijd als dingen niet werken ligt het aan of MS of iets anders, maar nooit aan het feit dat ze er eigenlijk gewoon de dom voor zijn.
Ik ga toch ook niet klagen dat mijn kennis dood is gegaan omdat ik wel hem wel ff een operatie gegeven heb? Daar begin ik niet aan...
Een verbindingskabeltje?quote:Op maandag 30 juli 2007 11:28 schreef Giem het volgende:
[..]
Het probleem zit meestal tussen het scherm en het toetsenbord.![]()
Precies, zelfd 95 was stabiel te krijgen, maar sinds 2000 ligt het echt aan de user (ok, soms ook aan brakke drivers of apps) dat je systeem buggy KAN zijn. Maar een fresh install van een 2000 en hoger machine met nette drivers is minstens net zo stabiel als OSX en Linux.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:28 schreef Giem het volgende:
[..]
PSST, tussen de stoel en het toetsenbord.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:28 schreef Giem het volgende:
[..]
Helemaal mee eensquote:Op maandag 30 juli 2007 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OMDAT HET VERDOMME ZO IS!!!! 90% van de mensen hier snappen echt helemaal niets van die dingen, maar omdat iedereen tegenwoordig online moet heeft elke debiel een PC.
Damn, lees DIG maar eens, of KLB. Altijd als dingen niet werken ligt het aan of MS of iets anders, maar nooit aan het feit dat ze er eigenlijk gewoon de dom voor zijn.
Ik ga toch ook niet klagen dat mijn kennis dood is gegaan omdat ik wel hem wel ff een operatie gegeven heb? Daar begin ik niet aan...
Beetje kortzichtige reply daar ik nog niet eens een poging heb gedaan dat uit te schakelen.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:25 schreef Giem het volgende:
[..]
98% van de gebruikers zijn ook een kluns met de pc.. dus het is ideaal.. lekker dicht timmeren.. De 2% die wel weet waar hij over praat weet ook wel hoe de UAC uit te zetten...
Weet je niet hoe je dat uit moeten zetten.. dan behoor je ook niet tot die 2%
UAC uitzetten heeft helemaal niks te maken met register of wat dan ook.. Dat is gewoon op een knopje drukken bij je gebruikers accounts en even opnieuw opstarten. Dus iemand die een pc goed draaiende weet te houden kan dat knopje wel vinden.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:41 schreef McKillem het volgende:
[..]
Beetje kortzichtige reply daar ik nog niet eens een poging heb gedaan dat uit te schakelen.
Je hebt natuurlijk ook nog gradaties daar tussen in, het is niet zo dat er alleen mensen bestaan die niets weten en mensen die alles weten. Je hebt ook mensen die voldoende weten hoe een pc goed draaiende te houden maar die zich niet echt op een dergelijke manier in windows verdiepen dat ze dmv het register o.i.d allerlij aanpassingen kunnen plegen.
Dus die laatste regel is onzin.
* SlaadjeBla geeft HeatWave een aai over zijn bol.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het daar mee te maken heeft, maar ik illustreerde even een voorbeeld.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:11 schreef Giem het volgende:
[..]
UAC uitzetten heeft helemaal niks te maken met register of wat dan ook.. Dat is gewoon op een knopje drukken bij je gebruikers accounts en even opnieuw opstarten. Dus iemand die een pc goed draaiende weet te houden kan dat knopje wel vinden.
Lievvvvquote:Op maandag 30 juli 2007 12:14 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
* SlaadjeBla geeft HeatWave een aai over zijn bol.
Rustig maar, denk aan je bloeddruk en haal diep adem... Het zit diep he?
De laatste regel had moeten zijn: Weet je niet hoe je het uit moet zetten en ga je ook niet op zoek, maar ga je wel klagen op een forum, dan behoor je niet tot de 2% (en mag je wmb een trein koppen)quote:
OSX86 doet het wel op mijn Packard Bell C2D met mijn RadeonX1300. Vloeiend. Enorm vloeiend.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:40 schreef HeatWave het volgende:
OSX doet het niet op mijn C2D met mijn gf8800GTS. En zo'n bak koop ik toch echt voor spellen.....
Ik was ontzettend blij met XP. Vanaf XP2 was het helemaal feest, echt een enorm stabiel OS is dat. De eerste weken met Vista waren leuk, maar het begint hoe langer hoe irritanter te worden. De achterlijkheid om menu's bij default te hidenquote:Op maandag 30 juli 2007 12:45 schreef HeatWave het volgende:
Mijn ervaring is dat Windows met elke versie beter werd, en das nu weer zo.
DE MBP heeft een prima videokaart. En je kan er gewoon Windows op installeren. Dat wist je zeker nog niet?quote:
Ik had het over OSX86 op zijn laptop. Nee, dat wist ik als systeembeheerder van 50 Apples niet neequote:Op maandag 30 juli 2007 12:53 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
DE MBP heeft een prima videokaart. En je kan er gewoon Windows op installeren. Dat wist je zeker nog niet?
En Vista beter dan XP vinden.!
In welke opzichten dan?quote:Op maandag 30 juli 2007 12:55 schreef HeatWave het volgende:
En ja, Vista is beter dan XP.
Veiligheid, bestaande functionaliteit uitgebreid. Echt niet zo moeilijk om te vinden hoorquote:
Alles word te vroeg op de markt gezet.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:39 schreef WhiteLightning het volgende:
klopt helemaal. maar waarom een os uitbrengen met niet goed geteste drivers. je kan dit niet helemaal verwijten aan de fabrikanten, maar ook aan microsoft voor het te vroeg uitbrengen van het os. maja das tegenwoordige helemaal in.
Vista is zelf vertraagd.. dat fabrikanten er niet snel genoeg bij zijn kan ms niks aan doen..quote:Op maandag 30 juli 2007 14:39 schreef WhiteLightning het volgende:
klopt helemaal. maar waarom een os uitbrengen met niet goed geteste drivers. je kan dit niet helemaal verwijten aan de fabrikanten, maar ook aan microsoft voor het te vroeg uitbrengen van het os. maja das tegenwoordige helemaal in.
Das nog een best gedurfde stelling. Volgens mij heb je de kennis niet om hierover mee te discussieren. Nofiquote:Op maandag 30 juli 2007 14:39 schreef WhiteLightning het volgende:
Nou ja, de MS drivers voor nvidiakaarten zijn iig wel stabiel. Alleen ze performen voor geen meter. Dus gaat nvidia aan de slag en DIE komen met slechte drivers. En dan krijg je problemen.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:45 schreef Nawien het volgende:
[..]
Das nog een best gedurfde stelling. Volgens mij heb je de kennis niet om hierover mee te discussieren. Nofi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |