nee helemaal niet.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:49 schreef L0t.. het volgende:
Ach, heb je een blauwtje gelopen?
quote:Op maandag 30 juli 2007 01:51 schreef Houniet het volgende:
hebben ze zeker zo'n arrogante hyves kop
ja idd, ze hebben ook alemaal zelfde soort kleren en patta's ensea.En gaan ze ook met die groep bij elkaar staan echt sjappies man.Dan gaan ze ook die jongens zo'n nepknuffel enseau geven, die zijn ook kats eerloze fuckerzzzzzzz.Echt hoe nepquote:Op maandag 30 juli 2007 01:51 schreef Houniet het volgende:
hebben ze zeker ook nog eens zo'n arrogante hyves kop
Ey ''kill''. Beetje straattaal typen maar dan wel ''kats'' ertussenquote:Op maandag 30 juli 2007 01:55 schreef Dibble het volgende:
[..]
ja idd, ze hebben ook alemaal zelfde soort kleren en patta's ensea.En gaan ze ook met die groep bij elkaar staan echt sjappies man.Dan gaan ze ook die jongens zo'n nepknuffel enseau geven, die zijn ook kats eerloze fuckerzzzzzzz.Echt hoe nepkomen ze nie naar een echte lover toe
![]()
ik leef als buitenlander tussen de nederlanders hier in Oldenzaalquote:Op maandag 30 juli 2007 01:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ey ''kill''. Beetje straattaal typen maar dan wel ''kats'' ertussen
BUSTED!
Je past je aan, goed zoquote:Op maandag 30 juli 2007 01:58 schreef Dibble het volgende:
[..]
ik leef als buitenlander tussen de nederlanders hier in Oldenzaal
WEETIKVEEL, je brengt me in de war man.Me ouders zijn turk dus wat ben ik nou? fuckinquote:Op maandag 30 juli 2007 01:58 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je past je aan, goed zo
En ben je niet gewoon Nederlands? Dus geen buitenlander [afbeelding]
Een Turkse Nederlanderquote:Op maandag 30 juli 2007 02:00 schreef Dibble het volgende:
[..]
WEETIKVEEL, je brengt me in de war man.Me ouders zijn turk dus wat ben ik nou? fuckin
aiquote:Op maandag 30 juli 2007 02:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Omdat je niet in Turkije geboren bent?
niet allemaal hequote:
Je moet gewoon een eye catcher zijn denk ik, niets op uit doen enso als ze wat askenquote:Op maandag 30 juli 2007 02:07 schreef Mustard_Man het volgende:
Je geeft ze stemrecht en direct hebben ze kapsones, van de zotten zeg ik je.
Kijk hier hebben we zo'n cafe he met dansvloer enso dus.Kijk weetje hier is klein enzo en iedereen kent elkaar je moet ook beetje status enz hooghouwe.Dus als je binnekomt ga je bij de grootste lounge zitten dat doen we altijd met matties enz want dan heb je ook goed uitzicht.Dan laat je iemand ff drank halen ( niet zelf doen) en knoop je je knoopjes beetje los en beetje borst vooruit zitten maar toch gezakt met je ketting zo half eruit weetje dat's cool.Je moet je ogen beetje half open houden en verveeld en half stoned rondkijken dat s namelijk bazig en vet.quote:Op maandag 30 juli 2007 02:10 schreef Geqxon het volgende:
Dibble. Leer mij de skills.
sjapquote:Op maandag 30 juli 2007 02:21 schreef hoM3r het volgende:
Waardeloze imitatatie Dibble. Zonde.
no woman no cryquote:Op maandag 30 juli 2007 02:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Ze spelen gewoon hard to get. Puur natuur dit. Net zoals mannen altijd stoer moeten doen om bij de vrouwen in de smaak te vallen.
Maar daarna zitten ze thuis in bed te janken dat hun prooi niet de moeite deed waarvan ze gehoopt hadden om d'r te vangen.
de mannen of vrouwe?quote:Op maandag 30 juli 2007 02:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Ze spelen gewoon hard to get. Puur natuur dit. Net zoals mannen altijd stoer moeten doen om bij de vrouwen in de smaak te vallen.
Maar daarna zitten ze thuis in bed te janken dat hun prooi niet de moeite deed waarvan ze gehoopt hadden om d'r te vangen.
Zo is het maar netquote:Op maandag 30 juli 2007 02:19 schreef Mustard_Man het volgende:
Buiten opwachten en een steegje insleuren is de enige oplossing tegen zulks insubordinatie.
We hebben zelfde smaak.quote:waar zijn die verlegen meisjes die niets in te brengen hebben en alles accepteren wat je doet enzo
Ongewenst, ophoeren!quote:Op maandag 30 juli 2007 02:00 schreef Dibble het volgende:
[..]
WEETIKVEEL, je brengt me in de war man.Me ouders zijn turk dus wat ben ik nou? fuckin
TS lijkt op de zanger van Tokio Hotel..quote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 10:52 schreef nsfw het volgende:
Hoe arroganter, hoe onzekerder, hoe makkelijker ze je aan het huilen kan krijgen![]()
![]()
Whahaha hij heeft wel gelijk, fucking Goku lvl 100 ofzo.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:27 schreef Dibble het volgende:
[..]
ik sla je dood gek, verwijder die post ff wil je
![]()
hij lijkt echt!quote:
nee blue(tje)-boysquote:Op maandag 30 juli 2007 12:50 schreef newsman het volgende:
Gaat dit over loverboys ???
Hobby's: Shoppenquote:Op maandag 30 juli 2007 12:27 schreef Dibble het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 12:59 schreef BonJovi het volgende:
poedie poedie poedie ?
Een bakkerij is geen beroep. Dat bedoelt hij schat ik.quote:
ja daar werk ik dus soms, laat maarquote:Op maandag 30 juli 2007 13:15 schreef cerror het volgende:
[..]
Een bakkerij is geen beroep. Dat bedoelt hij schat ik.
quote:Op maandag 30 juli 2007 13:16 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Welke lan game wil je spelen dan? Kheb hier nog wel GTA2 liggen mangz!
Je beseft wel dat je, als je zo doorjammert de nieuwe Piovan wordt, hè?quote:
hahahahaquote:Op maandag 30 juli 2007 02:15 schreef Dibble het volgende:
[..]
Kijk hier hebben we zo'n cafe he met dansvloer enso dus.Kijk weetje hier is klein enzo en iedereen kent elkaar je moet ook beetje status enz hooghouwe.Dus als je binnekomt ga je bij de grootste lounge zitten dat doen we altijd met matties enz want dan heb je ook goed uitzicht.Dan laat je iemand ff drank halen ( niet zelf doen) en knoop je je knoopjes beetje los en beetje borst vooruit zitten maar toch gezakt met je ketting zo half eruit weetje dat's cool.Je moet je ogen beetje half open houden en verveeld en half stoned rondkijken dat s namelijk bazig en vet.
Als ze zo doet zie je van die meisjes die voor je dansen enz en soms kijken om te checke of jij hun ook spot.Daarna komen ze meestal vanzelf naar mij maar dat lukt dus nie bij die arrogante bitches van eergister
![]()
![]()
Ik ben een vrouw. Dus die foto's zijn niet bepaald relevant.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:03 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
zeg jij dat? hoe durf je
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
gangstah!
en op jou foto's graag je lipjes niet zo geforceerd pruilenquote:Op maandag 30 juli 2007 17:09 schreef Jett het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw. Dus die foto's zijn niet bepaald relevant.
Zulke meiden verdienen gewoon een trap onder de kut met hun bekakt "kijk-mij-lekker-doen" gedrag.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:17 schreef BonJovi het volgende:
precies, je moet gewoon erg sociaal zijn. En vlakbij dat meisje staan gewoon gevaarlijk rond kijken en mensen ook ondertussen laten lachen. En dan gewoon beetje naar boven kijken of je je beter voelt dan iedereen. En als meisjes naar je kijken gewoon ff snel kijken en daarna weg kijken van yeah right daarna verlangen ze je zo graag en komen ze vanzelfoja en het helpt om naar een groepje te gaan van dat meisje, en weinig aandacht aan dat meisje besteden. Je moet haar gewoon met haar vriendinnen praten en iedereen er gezellig bij laten betrekken, dan verlangt ze je gewoon.
Ik ben ook bakker (als vakantiewerk)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hier pwn je jezelf.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:27 schreef Dibble het volgende:
[..]
![]()
Inderdaad, een beetje mensen fysiek bedreigen over internetquote:Op maandag 30 juli 2007 19:48 schreef Barachem het volgende:
[..]
En hier pwn je jezelf.
Ik had die hap genegeerd.
bon jovi wél.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:01 schreef BonJovi het volgende:
Hij is geen gay!
Tis vet stilo en breezah, je weet toch?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:52 schreef Shitonya het volgende:
Iemand die "kankahbitch"en dergelijke zegt, zou ik gewoon een nekslag geven en weer weglopen. Die zijn nog erger dan de vrouwen/meisjes wel jij beschrijft..
Ze moeten al die lui gewoon lekker op Vlieland dumpen.. 10.000 volt hek er omheen en klaar is Kees.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:00 schreef Shitonya het volgende:
mja ik weet dat ze van een brug moeten springen :/
Waarom moet Kees dat nou weer doen?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:01 schreef Avory het volgende:
[..]
Ze moeten al die lui gewoon lekker op Vlieland dumpen.. 10.000 volt hek er omheen en klaar is Kees.
Ik moest zelf aan Vegita denkenquote:
hyves kopquote:Op maandag 30 juli 2007 01:51 schreef Houniet het volgende:
Tof he...die vissen hebben een leven gehad voor ze op een dag pech hadden.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:06 schreef paradoXical het volgende:en vissen worden nieteens geFOK!t voor consumptie (bijna niet dan).
ik doe nooit wat uit op meisjes hoiorr, alleen als ze d'r echt kk geil en lekker uitzienquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:00 schreef LordofWar86 het volgende:
Ontopic:
TS je hebt wel beetje Nederlandse stijl moet ik zeggen. Je meot kiezen, of buitenlander of Nler...
SugAabAbeezZs.nl denk ik eerder aanquote:Op maandag 30 juli 2007 01:51 schreef Houniet het volgende:
Dude, dat valt dus echt wel mee.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:28 schreef BonJovi het volgende:
[..]
nou jij bent feest [afbeelding]
uitstraling van een doperwt
WTF hij heeft styloquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:30 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dude, dat valt dus echt wel mee.
Ziet er gewoon chill uit. Niet zoals de fake-baco-playert.
Ach gosh, op je teentjes getrapt jochie.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:34 schreef BonJovi het volgende:
[..]
WTF hij heeft stylo![]()
maar dat meisje wat een klote bitch reageer dan niet![]()
Wat is er eigenlijk mis met haar? Ze is wel lekker tochquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:28 schreef BonJovi het volgende:
[..]
nou jij bent feest [afbeelding]
uitstraling van een doperwt
Het is een mattie van me, als je zo reageert over hem zeg ik wel wat terug ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:08 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Ach gosh, op je teentjes getrapt jochie.
Ik heb begrepen dat je op de foto's van andere mag reageren als je zelf foto's in je fobo hebt, dus tadaa.
En dat kapsel vind ik nou eenmaal walgelijk, dat jij het nou geil vindt mag best hoor.
En mandarijnen zijn lekker.![]()
Je bent gewoon scheel :quote:Op maandag 30 juli 2007 01:47 schreef Dibble het volgende:
bij het uitgaan hele tijd om zich heen kijken dorstig zoekend naar een lekkere kill en dan spotten ze eentje waarna flitsend oogcontact volgt.Maar dan ga je dus subtiel dat wijf benaderen draait ze fuckin de rug naar je toe en gaat ze zich des-interesserend ofsow tegenover je gedragen![]()
Wtf man kankahbitch, doe je even de moeite om het ijs te verbreken enz en dan willen ze dat je meer moeite doet enz.Jonge kanker op hoerrrrrrik stond nog op minstens 10 m afstand ofsow
waar zijn die verlegen meisjes die niets in te brengen hebben en alles accepteren wat je doet enzo en niet van die arrogante kk koppen met hun kk erge kutkop die doen alsof ze te goed voor je enseau![]()
KlachtL bitches die vaag doen, als je zo doet kom dan niet en blijf lkkr thuis kutface![]()
![]()
Haha, zeg ik wel wat terug, je gaat bijna overal op het forum om het minste of het geringste uit je dak.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:07 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Het is een mattie van me, als je zo reageert over hem zeg ik wel wat terug ja.
Ahahahahahahaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:38 schreef BonJovi het volgende:
Keepwalking that way -->
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |