idd, mijn server is verre van traagquote:Op maandag 30 juli 2007 12:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met dank aan banners en de vele usersmilies, die toch weer geladen moeten worden. En soms dus op brakke servers staan
KSC gaat tenmsinte nog, maar anderen die zetten ze op een thuisservertje inc modem heb ik het idee.
quote:Op maandag 30 juli 2007 12:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe
Maak een eigen progsel, met een progressbar die exponentieel afneemt in snelheid![]()
auwaquote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 12:25 schreef Houniet het volgende:
oh dan lijkt het net alsof hij een sigaar in zijn reet heeft [afbeelding]
Is dat NSFW??quote:
hitlerquote:
quote:
quote:
valt wel meequote:
quote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 12:50 schreef MPG het volgende:
. . . .
Whehe ....quote:
quote:
quote:
er zit hier niemand en ik vind het lelijke snollenquote:Op maandag 30 juli 2007 12:50 schreef MPG het volgende:
is indd niet extreem NSFW, edoch geheel SFW ook niet, afhankelijk van je baas![]()
toch niet allemaalquote:Op maandag 30 juli 2007 12:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
er zit hier niemand en ik vind het lelijke snollen
ik heb ze niet allemaal bekeken, na 2 fotos had ik het niveau al doorquote:
Whehe... wannabee kwartetposter...quote:
not suitable for workquote:Op maandag 30 juli 2007 12:58 schreef Aarti het volgende:
wat is nsfw?
not suitable for workquote:Op maandag 30 juli 2007 12:58 schreef Aarti het volgende:
wat is nsfw?
dat zeg ikquote:
d'r zitten echt wel lekkere wijven tussen hoor...quote:Op maandag 30 juli 2007 12:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
er zit hier niemand en ik vind het lelijke snollen
quote:
pics?quote:Op maandag 30 juli 2007 13:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
d'r zitten echt wel lekkere wijven tussen hoor...
zekerquote:Op maandag 30 juli 2007 13:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
d'r zitten echt wel lekkere wijven tussen hoor...
BIJ #21 WAS IK DAN OOK NIETquote:Op maandag 30 juli 2007 13:02 schreef eer-ik het volgende:
iemand die zo'n kop heeft:
[afbeelding]
heeft sowieso een lekker bekkie
Rekken ftw!quote:Op maandag 30 juli 2007 13:03 schreef Pheno het volgende:
Goed, eens kijken hoe ik de dag verder ga besteden: of alles af maken, zodat ik de rest van de week rustig aan kan doen. Of rekken.
You've got pm...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |