italie was de bedoeling maar gaat niet lukken ivm drukte op werkquote:Op maandag 30 juli 2007 20:41 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
cool!
Da's eens wat anders dan italië niet dan?
Zo druk ja?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:46 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
italie was de bedoeling maar gaat niet lukken ivm drukte op werk![]()
Mwa, er zijn genoeg reacties op reacties uitgelokt, wat dat betreft wel een geslaagde trollquote:Op maandag 30 juli 2007 20:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nou ja, er zijn 2 sides to the story.
ik ben fan porsche noch hater dus bekeek het topic objectief. heb alles doorgelezen en ik blijf bij mijn mening.
Als ik mijn rechten nog had zou ik denk ik wel het merendeel van de reacties verwijderen, maar meer om het overzicht te bewaren/offtopic te verwijderen dan om getroll te voorkomen. dat valt namelijk imho behoorlijk mee
quote:
waarom ga jij nu door terwijl iedereen al ontopic reageert dan?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:51 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mwa, er zijn genoeg reacties op reacties uitgelokt, wat dat betreft wel een geslaagde troll
Zoals je zegt, wat zonde van het topic.
yupz nog steeds inkoop bij de hemaquote:Op maandag 30 juli 2007 20:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Zo druk ja?
Waar werk je nu dan? of nog steeds wel voor dezelfed baas?
ok bevalt nog goed?quote:
euhquote:Op maandag 30 juli 2007 20:53 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
waarom ga jij nu door terwijl iedereen al ontopic reageert dan?
bevalt helemaal topquote:Op maandag 30 juli 2007 20:58 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ok bevalt nog goed?
waar in griekenland strijk je neer? 't is er vet warm nu. Mijn zus zit ergens op kreta en die heeft mooier weer dan wij!
quote:Op maandag 30 juli 2007 20:59 schreef Paladijn het volgende:
[..]
euh
Heb net twee ontopic reacties gepost... niet zo miepen
Voor de achterwielenquote:Op maandag 30 juli 2007 21:02 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
![]()
![]()
porsche's zijn cool. maar vooral die met de motor achterin
35 is te doen.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
bevalt helemaal top![]()
kos, tis er gemiddeld 35 op moment dus een lekkere temperatuur![]()
true truequote:Op maandag 30 juli 2007 20:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Heel stiekum wil ik wel een hebben voor een week, ofzo
Schurende achterwielen? Dat is toch een Russische uitvinding?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:05 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
neh de achterwielen moeten niet achterin. dat schuurt
Tijdig weer weg voor de 'waar ben ik nu weer aan begonnen' en 'dit kost me teveel geld' fases startenquote:
met vrienden, neuckertje blijft thuisquote:Op maandag 30 juli 2007 21:04 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
35 is te doen.
zuslief had 40 graden de eerste dag. damn dat is hot.
Ga je met vrienden? of heb je een nueckertje die mee mag?
zo niet dan kan je die daar altijd nog scorenhehehe
Die Fase heb ik met BoJo's Jeep al meegemaakt en dat wens je echt niemand toequote:Op maandag 30 juli 2007 21:10 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Tijdig weer weg voor de 'waar ben ik nu weer aan begonnen' en 'dit kost me teveel geld' fases starten
ftw heb je echt een nueckertjequote:Op maandag 30 juli 2007 21:10 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
met vrienden, neuckertje blijft thuis![]()
Was dat nog erger dan de 205 en 33?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:12 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Die Fase heb ik met BoJo's Jeep al meegemaakt en dat wens je echt niemand toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |