Onzin, alleen het geluidje kan je uitzetten maar de popups zelf blijven komen bij een andere status dan bezet. Blijf je toch volhouden van wel, zeg me dan hoe je het uitzet?quote:
Extra -> Optie -> Meldingen en geluiden -> Geef een melding wanneer iemand zich aanmeldt uitvinkenquote:Op zondag 29 juli 2007 23:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Onzin, alleen het geluidje kan je uitzetten maar de popups zelf blijven komen bij een andere status dan bezet. Blijf je toch volhouden van wel, zeg me dan hoe je het uitzet?
Dit slaat toch alleen op geluidsmeldingen? Ah, lekker belangrijk, ik hou hem wel op bezetquote:Op maandag 30 juli 2007 00:03 schreef Quickie_Bijt het volgende:
[..]
Extra -> Optie -> Meldingen en geluiden -> Geef een melding wanneer iemand zich aanmeldt uitvinken
n00b
Nee, want er staat nadrukkelijk "meldingen" boven, daaronder staat specifiek "geluiden".quote:Op maandag 30 juli 2007 00:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dit slaat toch alleen op geluidsmeldingen? Ah, lekker belangrijk, ik hou hem wel op bezet
Nerd![]()
En je hebt geen last van die buzzer en popupjesquote:Op zondag 29 juli 2007 23:03 schreef ikJur het volgende:
mijne gaat automatisch op bezet als ik game, best handig. en als je em op bezet hebt maakt msn geen geluid vandaar
Jezus wat ben jij ook een lekker wijfquote:Op maandag 30 juli 2007 00:06 schreef Quickie_Bijt het volgende:
[..]
Nee, want er staat nadrukkelijk "meldingen" boven, daaronder staat specifiek "geluiden".
Jezus, waar hebben we het over?
Dat dus.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:03 schreef ikJur het volgende:
mijne gaat automatisch op bezet als ik game, best handig. en als je em op bezet hebt maakt msn geen geluid vandaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |