Ik doe meestal halve dingen!quote:Op zondag 29 juli 2007 22:43 schreef Logitik het volgende:
Ik doe altijd hele dingen als ik op bezet sta![]()
Je bent offline tonks :Squote:Op zondag 29 juli 2007 22:54 schreef tonks het volgende:
Bezet = kk stylz
In het engels?quote:Op zondag 29 juli 2007 22:56 schreef zarGon het volgende:
Ik sta altijd op "busy".
Je moet ook niet denken.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:59 schreef BereNDD het volgende:
och.. een msn topic..
ik dacht heel wat anders
Wat dan?quote:Op zondag 29 juli 2007 22:59 schreef BereNDD het volgende:
och.. een msn topic..
ik dacht heel wat anders
Da's irritant. Sommige mensen in m'n lijst doen dat ook altijd. Standaard op bezet en ook als ze weg zijn. Als je ze dan online ziet weet je nooit of ze achter de computer zitten of ergens anders mee bezig zijn.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:56 schreef zarGon het volgende:
Ik sta altijd op "busy".
ik heb die gluidsjes uitgezedquote:Op zondag 29 juli 2007 23:03 schreef ikJur het volgende:
mijne gaat automatisch op bezet als ik game, best handig. en als je em op bezet hebt maakt msn geen geluid vandaar
msn geluidenquote:Op zondag 29 juli 2007 23:03 schreef ikJur het volgende:
mijne gaat automatisch op bezet als ik game, best handig. en als je em op bezet hebt maakt msn geen geluid vandaar
Je hebt het verkeerdquote:Op zondag 29 juli 2007 22:42 schreef st0fzuiger het volgende:
Mensen die gaan doen alsof ze met veel mensen op msn praten door de status op bezet te houden
Royal sadness![]()
Jij bent zoiemand die altijd "maar dan doet hij het ook niet" als meneer agent zegt dat je moet lopen omdat je geen licht op je fiets hebt!quote:Op zondag 29 juli 2007 23:03 schreef MetalSonic het volgende:
ik sta altijd op afwezig, omdat ik ook vaak met mijn gedachten afwezig ben
op 1 of andere manier merk ik anders niet dat er iemand tegen me praat op de achtergrond. dat knipperende taakbalk gevalletje valt me gewoon niet op ofzoquote:
pure ernst wijffiequote:Op zondag 29 juli 2007 23:05 schreef ma_jojo het volgende:
Waar je je druk om kan maken.
Ik heb gemerkt dat mensen zich niet storen aan mijn "away" status... Ik word toch gestoord...quote:Op zondag 29 juli 2007 23:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Da's irritant. Sommige mensen in m'n lijst doen dat ook altijd. Standaard op bezet en ook als ze weg zijn. Als je ze dan online ziet weet je nooit of ze achter de computer zitten of ergens anders mee bezig zijn.
Aardig van je, goed dat je dat eerst beslist!!!quote:Op zondag 29 juli 2007 23:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb gemerkt dat mensen zich niet storen aan mijn "away" status... Ik word toch gestoord....
Als ik het op dat moment boeiend vind om een gesprek aan te gaan, zal die persoon ook gewoon een antwoord terug krijgen.
Bij haar is het waarschijnlijk zo dat zij de status van anderen altijd negeert, maar boos wordt als je dat bij haar doet en praat terwijl ze op bezet staat.quote:
MSN plus met alle gesprekken onder 1 venster. Keihandig.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:05 schreef ikJur het volgende:
[..]
op 1 of andere manier merk ik anders niet dat er iemand tegen me praat op de achtergrond. dat knipperende taakbalk gevalletje valt me gewoon niet op ofzo
Doe eens niet zo pesten.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Aardig van je, goed dat je dat eerst beslist!!!
Alsof jullie getrouwd zijn!quote:Op zondag 29 juli 2007 23:07 schreef classpc het volgende:
[..]
Bij haar is het waarschijnlijk zo dat zij de status van anderen altijd negeert, maar boos wordt als je dat bij haar doet en praat terwijl ze op bezet staat.
Ben je soms bezet ofzoquote:Op zondag 29 juli 2007 23:05 schreef ma_jojo het volgende:
Waar je je druk om kan maken.
quote:
Gelukkig voel ik je sarcasmequote:
Ja duhquote:
quote:Op zondag 29 juli 2007 23:04 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Jij bent zoiemand die altijd "maar dan doet hij het ook niet" als meneer agent zegt dat je moet lopen omdat je geen licht op je fiets hebt!
Dat kun je uitzetten hoor.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:13 schreef SolidasRock het volgende:
ik sta ook altijd op bezet, dan krijg je namelijk de popups van online komende mensen niet te zien dwars door een filmpje of game....
solid!quote:Op zondag 29 juli 2007 23:13 schreef SolidasRock het volgende:
ik sta ook altijd op bezet, dan krijg je namelijk de popups van online komende mensen niet te zien dwars door een filmpje of game....
anders lees je even de OPquote:Op zondag 29 juli 2007 23:43 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
toen ik 10/11 was vond ik msn geluidjes cool ,maar nu niet meer
Heb ik gelezenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |