Wedden als jij iedere dag netjes de hele dag op de bank gaat zitten en 3000 calorieen eet, je over 3 jaar met worstevingertjes zit te fokken? Meer eten, gezonder eten en regelmatig eten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:18 schreef ThE_ED het volgende:
Haha, ik kan de hele dag eten en ik wordt niet dik!
Kan ook nog, maar dat bekt niet zo lekerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:22 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nah, eerder hart- en vaatziekten denk ik.
quote:Op zondag 29 juli 2007 22:13 schreef Edie86 het volgende:
Dikke mensen![]()
Echt álle dikke mensen die ik kan zijn lui en hebben geen wilskracht![]()
Bovendien, mensen met 'anorexia'quote:Op zondag 29 juli 2007 22:12 schreef Sebasser het volgende:
Dikzak.
Ik denk het niet vriend. Ik kom tenminste 5 keer per week met mn luie reet van de bank af om in vorm te blijven.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:57 schreef TheWings het volgende:
[..]en antwoorde het orakel
u zult zelf dik worden over enkele jaren
omdat wat gij verafschuwt uzelf worden zal
![]()
Neehee, snap het nou. Dikke mensen zijn te dom en te vies om gevoel te hebben. Ze stinken naar zweet allemaal en ze zijn allemaal kortademig en ze kennen elke McDonalds en elke snackbar.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:00 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ik had vanaf mijn 6e jaar al hulp in de zin van diëtistes etc. Op mijn 17e heb ik een half jaar uit huis gewoont met 24 hr hulp (kinderarts, diétiste, psycholoog etc) en nog lukte het niet. De meeste dikke mensen zoeken hulp omdat types zoals jij geen enkel respect kunnen opbrengen. Achter die dikheid zit ook maar een mens hoor, mr perfect.
Wat jij zegt daarentegen zal bergen verzetten inderdaad.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:45 schreef Jumparound het volgende:
Gatver, anders ga je jezelf even zielig vinden...
Mag ik dan in het hoekje... ik vind mezelf niet aantrekkelijk maar mensen doen altijd zo onaardig tegen lelijke mensen?
Nee!
Kom voorjezelf op en ga niet lopen janken in een of ander janktopic...
Vind je jezelf te dik? probeer er wat aan te doen.
Lukt het niet? accepteer het en move on,.
Je helpt andere dikke mensen echt niet met dit ziellige gedoe hoor
Tsjah, dat roepen die gezellige dikkerds dan ook over zich af. Wat overgewicht mag best, maar als je 130 kilo weegt en 1.65 bent dan is dat gewoon ranzig, puntquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:45 schreef Taurus het volgende:
roepen hoe walgelijk dikke mensen zijn staat wat mij betreft gelijk aan een ernstige vorm van domheid. Simpel geblaat.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:18 schreef ThE_ED het volgende:
Haha, ik kan de hele dag eten en ik wordt niet dik!
Een vriend van mij is op vakantie geweest, elke avond uit en bier en snacks de hele dag door en totaal 3kg afgevallen op vakantie, het is maar wat je gewend bent.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:13 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Idem, tevens met bier![]()
(60 kg, 1.75)
quote:Op maandag 30 juli 2007 20:15 schreef Gozert het volgende:
Allemaal leuk en wel, maar ik val zelf ook in de 'morbide obesitas' categorie. Gelukkig heb ik vorig jaar de knop kunnen omzetten en ben sindsdien een DIKKE 50kg (bad pun intended) afgevallen. Nog 30 en dan ben ik tevreden. Ik woog over de 200kg en daar was ik niet trots op.
Waar het aan ontbrak, was gewoon de wilskracht. En support van mensen om je heen. Nu doe ik nog steeds alles alleen, maar nu lukt het wel.
Ik laat alle producten met glucose-fructosestroop staan en snack heel af en toe nog. Veel water drinken, mag ook best een frisdankje zo nu en dan. En die producten waar "0% VET!!!" op staat, blijken dan vol met slechte suikers te zitten. Ook niks dus.
Voor de mensen die het willen weten, ik begin 's ochtends met een wandeling van een half uur of een uurtje basketballen op het lokale pleintje. 's Avonds volgt er dan nog een potje fitnessen van een kleine 2 uur. Eerst krachttraining om alvast wat calorieën te verbranden zodat tijdens de cardio, mijn vetreserves worden aangesproken. Ook niet onbelangrijk, na 18:00 niks meer eten, behalve wat fruit of groenten. Dit doe ik zo'n 5x per week.
En als ik een dag niet sport, voel ik me klote. Ik ben nu dus verslaafd aan sporten
Ik wil je niet de grond in trappen, maar sinds wanneer heeft een dik iemand meer persoonlijkheid dan een dun iemand, raakt echt kant noch wal.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:24 schreef BasOne het volgende:
[..]
erg knap ^_^
Ben zelf net ff snel op de weegschaal gesprongen, 113kg (met kleren aan) op 1.85m dus zo'n 20-25kg teveel
AND I DON'T GIVE A SHIT![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen, ga vooral door met anderen een minderwaardigheids complex aanpraten![]()
Als je je stoer en goed voelt door anderen de grond in te trappen, kudo's
Zolang je maar weet dat de grootste vadsigste dikzak meer persoonlijkheid heeft in z'n kleine pink dan 20 van die haatsmurfen bijmekaar.
Ah maar waar lees ik iets van jouw over de haat tegen dikke mensen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:40 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik wil je niet de grond in trappen, maar sinds wanneer heeft een dik iemand meer persoonlijkheid dan een dun iemand, raakt echt kant noch wal.
Er zijn altijd uitzonderingen ja, maar dik zijn heeft nergens iets mee te maken over het algemeen, behalve met een tekort aan wilskracht of doorzettingsvermogen om er iets aan te doen.
Over het algemeen heb ik niks tegen dikke mensen, maar als ik dit zo weer lees met haat tegenover dunne mensen, wat echt compleet kinderachtig is, dan slaat die meer persoonlijkheid echt nergens meer op.
Maar wie kan er voor opdraaien als jij hart en vaat ziektes krijgt? Daarnaast heb je ook genoeg fatso's die wel lopen te janken over t feit dat ze dik zijn, maar er ook niets aan doen. Dat doe jij iig niet, maar ik vind t zelf ook niet zo super tof om de hele tijd alleen maar fatso's te zien eigenlijkquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:49 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ah maar waar lees ik iets van jouw over de haat tegen dikke mensen?
Hate begets hate, ik heb niets tegen dunne mensen, ik heb iets tegen dunne mensen die zich superieur voelen tegenover dikke mensen.
En waarom is het een tekort aan wilskracht of doorzettingsvermogen?
Moet iedereen maar conform de 'dunne' mens leven?
Wie zijn dunne mensen om mij te verplichten naar de sportschool te gaan, om mij te verbieden een patatje te eten?
Wie zijn hun om mij te verplichten dat ik naar hun maatstaven moet leven?
Fuck em..
Ik leef zoals ik wil leven, mijn overgewicht is niet van dien aard dat ik er medische problemen van krijg dus waar bemoeien ze zich mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |