abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51969430
quote:
Op maandag 30 juli 2007 12:29 schreef BubblegumBarbie het volgende:

[..]

zeker als deze niet lichamelijk verslavend is, maar alleen geestelijk.
Het hebben van een eetverslaving is niet te vergelijken met andere vormen van verslaving. We kunnen namelijk niet zonder eten. Eetstoornissen zijn echte psychische stoornissen. Het is meer dan je zorgen maken over je gewicht en je figuur hoor..
pi_51969548
quote:
Op maandag 30 juli 2007 20:28 schreef Trusten het volgende:

[..]

Het hebben van een eetverslaving is niet te vergelijken met andere vormen van verslaving. We kunnen namelijk niet zonder eten. Eetstoornissen zijn echte psychische stoornissen. Het is meer dan je zorgen maken over je gewicht en je figuur hoor..
Ja blijf jij je maar verschuilen achter termen als psychische stoornissen.

Maar wanneer je de volgende keer weer een vette hap naar binnen werkt, denk dan gewoon even na: jij bent het die BEWUST die vette zooi elke keer in je mond propt. Jij bent verantwoordelijk voor je omvang omdat jij er niks aan wil doen en liever achter door psychologen gegeven termen verschuilt.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_51969605
quote:
Op maandag 30 juli 2007 20:25 schreef Flashwin het volgende:
24h hulp met artsen doe normaal zeg.
Bedankt dat je je oordeel zo snel klaar heb. Zelfs op dat moment at ik waarschijnlijk op een dag al minder dan jij maar ik heb met slimfast en al die teringtroep mijn hele stofwisseling naar de klote geholpen dus als ik 1 kcal teveel at dan zag je het meteen terug op de weegschaal. Je weet blijkbaar echt niet waar je over praat anders zou je je oordeel niet zo snel klaar hebben. Ik heb niet voor mijn lol een half jaar uit huis gewoond in een andere stad als supersize girl een nieuwe middelbare school binnen gestapt. Hoe zie je het voor je dan? Dat ik iemand riep als ik wat wilde eten ofzo? Het was een woongroep met jongeren onder de 18 die veel en veel te zwaar waren. Hier werd een gezond eetpatroon aangeleerd voor zover je dat nog niet had maar het ging ook vooral om het kweken van zelfvertrouwen etc om überhaupt die sportschool weer in te durven! Kortzichtige aap

http://www.heideheuvel.nl(...)derenmetobesitas.htm
pi_51969643
quote:
Op maandag 30 juli 2007 20:32 schreef Flashwin het volgende:
-bla-
Wat begin je tegen mij? Ik heb mijn eetpatroon en gewicht al lang op orde maar niet dankzij personen als jij.
pi_51969651
Dikzak.
Don't judge a duck by its brother
pi_51969679
quote:
Op maandag 30 juli 2007 16:42 schreef Guncta het volgende:

"Ik heb zwakke enkels, dus ik kan niet sporten, maar wel eten."
pi_51969718
pi_51969959
quote:
Op maandag 30 juli 2007 20:35 schreef Trusten het volgende:

[..]

Wat begin je tegen mij? Ik heb mijn eetpatroon en gewicht al lang op orde maar niet dankzij personen als jij.
Uit je hele verhaal maak ik op dat een van de voornaamste redenen voor jou om af te vallen, was om -kort gezegd- sociaal geaccepteerd te worden.

Het is dus juist door personen als ik en anderen in dit topic dat je afgevallen bent. Immers, als mensen als wij medelevend ipv aanvallend hadden gedaan was je nu nog steeds een vetzak.

Dus denk eerst een dieper na over wat je werkelijk bewogen heeft en bedank ons maar
pi_51970001
Of van die mensen met kanker;

"Ja, dat zit in de familie..." pfff
pi_51970047
quote:
Op maandag 30 juli 2007 20:42 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Uit je hele verhaal maak ik op dat een van de voornaamste redenen voor jou om af te vallen, was om -kort gezegd- sociaal geaccepteerd te worden.

Het is dus juist door personen als ik en anderen in dit topic dat je afgevallen bent. Immers, als mensen als wij medelevend ipv aanvallend hadden gedaan was je nu nog steeds een vetzak.

Dus denk eerst een dieper na over wat je werkelijk bewogen heeft en bedank ons maar
Right

De voornaamste reden was mijn gezondheid en op de tweede plek sociale acceptatie inderdaad maar niet omdat kortzichtige personen zoals jij op een forum mij in de weg zitten maar omdat ik mezelf ook een leuke baan, leuke partner en leuk leven gun. Personen als jij hoef ik niet door geaccepteerd te worden.
pi_51970097
quote:
Op maandag 30 juli 2007 20:45 schreef Trusten het volgende:

[..]

Right

De voornaamste reden was mijn gezondheid en op de tweede plek sociale acceptatie inderdaad maar niet omdat kortzichtige personen zoals jij op een forum mij in de weg zitten maar omdat ik mezelf ook een leuke baan, leuke partner en leuk leven gun. Personen als jij hoef ik niet door geaccepteerd te worden.
Dus die collega's van die leuke baan en die leuke partner van je en alle mensen in je leuke leven zouden je ook hebben geaccepteerd indien je nog zo dik was?

Daarom zeg ik, denk eerst dieper na over wat je werkelijk bewogen heeft voordat je zo defensief reageert.
pi_51970255
quote:
Op maandag 30 juli 2007 20:46 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Dus die collega's van die leuke baan en die leuke partner van je en alle mensen in je leuke leven zouden je ook hebben geaccepteerd indien je nog zo dik was?

Daarom zeg ik, denk eerst dieper na over wat je werkelijk bewogen heeft voordat je zo defensief reageert.
Ik reageer defensief omdat het belachelijk is dat ik überhaupt mijn uiterlijk moest veranderen voor sociale acceptatie. En inderdaad accepteren collega's me ook wel als ik dik ben hoor en die andere collega's kunnen me gestolen worden. Alleen binnen komen is lastiger ivm gezondheidsklachten. En mijn partner had me ook geaccepteerd als ik nog dik was geweest. Ik heb hem ook een foto voorgelegd van mij toen ik nog 134 kilo woog bij 1 meter 65. Hij herkende me niet aangezien mijn hoofd er niet op stond maar er kwam niks negatiefs uit. Daarbij zou ik dat in het dagelijks leven ook moeten merken als hij er bekrompen gedachten op nahield over mensen met een afwijkend uiterlijk( of dat nou dik is, of zwart is etc). Er zijn zat mannen (en vrouwen) die verder kijken dan alleen de buitenkant.
  maandag 30 juli 2007 @ 20:54:30 #88
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_51970372
Ik vind dikke mensen erg want eigenlijk vermoorden zijn de negertjes in Afrika omdat ze zoveel eten zodat er niks meer overblijft voor de negertjes, die gaan dan dood en da's niet leuk. Daarom stel ik voor om kampen te maken waar we dikke mensen in stoppen, zodat ze zich kunnen concentreren op niet eten. Ik stel voor om deze kampen concentratiekampen te noemen.
It's about being boss, not being the boss...
pi_51970488
quote:
Op maandag 30 juli 2007 20:54 schreef T3rr0r het volgende:
Ik vind dikke mensen erg want eigenlijk vermoorden zijn de negertjes in Afrika
En vreemd genoeg komt overgewicht in de ontwikkelingslanden evenveel voor. In ontwikkelde landen bij relatief lage sociaal-economische status(kunnen 'dure' gezonde producten niet betalen), in ontwikkelingslanden juist bij mensen met een relatief hoge sociaal-economische status(hebben geld voor luxe, ongezonde producten)
pi_51971666
Ik zit me dit topic door te lezen en er zitten me een partij NSBers tussen dat is niet te genieten.
Waar iemand zich al wel niet aan kan storen.

TS ik wil je adviseren dit soort topics hier niet meer te openen, je ziet het resultaat. Gooi het anders in een gedeelte waar geen vmbo kutjes en lulletjes zitten die het jottem en jofel vinden om alles maar af te kraken.
Hoe meer je afkraakt, de grotere man je word hier op fok.
pi_51971740
quote:
Op maandag 30 juli 2007 21:36 schreef McKillem het volgende:
TS ik wil je adviseren dit soort topics hier niet meer te openen, je ziet het resultaat. Gooi het anders in een gedeelte waar geen vmbo kutjes en lulletjes zitten die het jottem en jofel vinden om alles maar af te kraken.
Hoe meer je afkraakt, de grotere man je word hier op fok.
Ja, ik heb het gemerkt en had het eigenlijk ook al wel verwacht (zie OP) maar ik kon het toch niet laten. Wie weet komt de boodschap bij 1 iemand toch aan....ik stop nu ook met lezen want ik verwacht niet veel nuttige reacties helaas!
  maandag 30 juli 2007 @ 22:20:34 #92
150421 Zygje
negerstaaf
pi_51973262
quote:
Op zondag 29 juli 2007 22:11 schreef Trusten het volgende:
Als het echt zo gemakkelijk zou zijn, dan zou overgewicht niet eens meer bestaan. Dan zou iedereen slank zijn. Helaas is dat niet zo en wordt het probleem tegenwoordig wordt het tegenwoordig veel erger. Dat geeft alleen maar aan, hoe moeilijk het is...
Met zulke redenaties vraag je er ook om dikke.
Toverkracht is de reclame van de herhaling!
  maandag 30 juli 2007 @ 22:49:33 #93
185631 Guncta
En un momento dado
pi_51974277
Wat me trouwens wel opvalt is dat veel dikke mensen (lees: niet alle) geneigd zijn om dunne mensen belachelijk te maken of er grapjes over te maken.

Ik had ook zo'n tante en als je dan het omgekeerde terug zei ging ze sneaky het huis uit om meteen een heel eind te joggen. Vond dat altijd wel lachen..
De goeie ouwe tijd is schijt.
Een doos met foto's en de rest is kwijt.
Ik kijk niet om en heb ook geen spijt.
Want leven is streven naar een betere tijd.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 00:34:05 #94
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_51977235
Dikke mensen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 31 juli 2007 @ 00:57:40 #95
187092 TheWings
Laat dat duidelijk zijn
pi_51977723
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 00:34 schreef fathank het volgende:
Dikke mensen
en antwoorde het orakel
u zult zelf dik worden over enkele jaren
omdat wat gij verafschuwt uzelf worden zal

Niemand is rijk genoeg, om zijn of haar Geluk, te kunnen kopen
pi_51977844
Wanneer ben je dik?
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 01:19:20 #97
187092 TheWings
Laat dat duidelijk zijn
pi_51978058
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 01:05 schreef Geerd het volgende:
Wanneer ben je dik?
weet ik veel
als je in je vel kunt prikken en er een deuk in ontstaat?
Niemand is rijk genoeg, om zijn of haar Geluk, te kunnen kopen
pi_51978450
Dikke mensen oké door een ziekte kan gebeuren..maar door te weinig sporten/teveel eten.. ---->
pi_51978538
quote:
Op maandag 30 juli 2007 00:12 schreef Dutch_Nelson het volgende:

[..]

[afbeelding]
En nu mondje dicht
Nou nou hijs daar gewoon met een helikopter heen gebracht zo kan ik het ook!
pi_51980912
Eens is met TS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')