Bij aznV.TV ook, maar ik weet niet of je nog steeds een uitnodiging moet hebben om aan te melden bij die site...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:16 schreef Shakespeer het volgende:
Ik weet niet of deze al voorbij is gekomen, maar op www.mysoju.com kun je veel dorama's online kijken. Aanrader: Karei Naru Ichizoku
Daar hoef je niet 20 verschillende filmpjes te kijken om 1 aflevering te zien. Je kan ook makkelijk bijhouden welke je favoriet is en je kan bijhouden welke je gezien hebt en je kan het bookmarken.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:31 schreef Shakespeer het volgende:
Daar lijkt het wel op, wat is het aanbod daar vergeleken met mysoju?
Dat is waar, daarom gebruik ik zowel mysoju als azn.tv.quote:
LIFE is goed inderdaad! Als mensen nog soortgelijke drama's weten, graag.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:49 schreef Q_Orianka het volgende:
Ik was laatst om 12.30 uur vrij van school en toen had ik meteen de eerste 9 afleveringen van LIFE gekeken. Het is fijn![]()
Wie weet er nog meer goede drama's?
Misschien vind je Devil beside you wel leuk.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:17 schreef JohnLocke het volgende:
Wat is een aanrader wat betreft Chinese (Mandarijn) serie?
http://www.dramacrazy.net/v/japanese-drama/1-litre-of-tears/quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:06 schreef Desunoto het volgende:
Ik hoorde laatst een nummer met een mooie video op youtube en het bleek dus dat die clip van een film genaamd 1 Litre of Tears is. Het zag er best emotioneel uit maar wel mooi.
Weet iemand waar ik deze film kan krijgen/zien met fatsoenlijke Engelse ondertiteling?
(horen films ook in dit topic of niet..?)
Ik hou van jouquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:47 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
http://www.dramacrazy.net/v/japanese-drama/1-litre-of-tears/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:19 schreef gniffie het volgende:
1 litre of tears, dat gewankel van dat meisje was echt niet overtuigend en toen heb ik het maar afgezet
Ik moest het steeds pauzeren om even uit te huilen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Die zal ik in mijn lijstje zetten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:09 schreef SureZal het volgende:
1 Litre of Tears is wel emotioneel maar minder dan Sekai no chuushin de. Misschien lag het ook wel aan de volgorde van kijken.
Heb nl. eerst Sekachu gezien en 2 weken later 1 litre of tears..
iig een aanrader
SPOILER: En dan bij aflevering 9 of zo als.. (spoilertje)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat dacht ik ook toen ik 'Sekai no chuushin de, ai wo sakebu' keek..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:24 schreef Desunoto het volgende:
Nooit gedacht dat ik zoveel kon huilen om een serie(1 Litre of Tears)
Wat was er mis met Hana Kimi?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:46 schreef mlam het volgende:
Sinds ik vakantie heb ik weer vrije tijd om films en series te kijken. Ik heb volgens in 2 weken veel aziatische Had vroeger ook Hanazakari no Kimitachi e nog gevolgd. Maar dat probeer ik te vergeten
Het begin doet mij denken aan Untouchable.quote:Op maandag 22 november 2010 01:21 schreef koffiegast het volgende:
Ondertussen kijk ik heel veel series, maar geen enkele jdrama etc meer. Ik kan me één serie herinnere van paar jaar terug die ik eigenlijk wel af wil kijken, het ging over een vrouw ofzo die volgensmij journalist wilt worden (of in ieder geval het wilt maken in de stad) en nogal op haar principes zit. Uiteindelijk na veel interviewgesprekken krijgt ze eindelijk een baan als assistent ofzo bij een nogal knudde bedrijfje. Terwijl ze denkt dat ze eindelijk journalist wordt enzo, heeft haar baas wat andere plannen... namelijk dat ze model wordt en meedoet modeshows. Ze was hier niet zo blij mee, maar op een of andere manier rolt ze er in, krijgt ze fans, felle concurrentie en spant haar gezicht wat billboards. Het laatste wat ik me kan herinneren is dat haar zusje in de stad kwam en maar ook al te graag wat wou zien van de stad en haar zus blackmailt omdat de zus liever niet heeft dat haar ouders horen wat ze doet.
tevens een sortof kick.
Ikebukuro West Gate Park en My Boss My Hero. Zelfde acteur en stijl humor.quote:Op maandag 10 januari 2011 05:01 schreef outcast_within het volgende:
Laatste do-rama die ik heb gezien is Tiger and Dragon. Grappig verhaal over een yakuza (goh) die in het verhalend theater wil gaan werken. Episodes en verhalen zijn leuk op elkaar afgestemd.
Iemand nog tips?
Ja oude goede series heb ik idd al gezien. Maar meer de laatste jaren erg weinig dorama gekeken.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:18 schreef L.no het volgende:
[..]
Ikebukuro West Gate Park en My Boss My Hero. Zelfde acteur en stijl humor.
Ik vond de serie Untouchable, wat ik eerder vermeldde, wel goed in die genre passen. Mja, ik kijk heel vaak alleen romantische komedies of iets over school. Ik ben net pas komen kijken bij mystery/crime series, dus verder kan ik je niet helpen.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:29 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ja oude goede series heb ik idd al gezien. Maar meer de laatste jaren erg weinig dorama gekeken.
Vooral omdat het echt tegenviel. Alles goed en aardig, maar een geloofwaardige crimi serie maken kunnen ze niet.
Wat dachten de makers toen ze aan deze remake begonnenquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:06 schreef outcast_within het volgende:
Hana kimi 2011 reboot.
Mening:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |