Bij aznV.TV ook, maar ik weet niet of je nog steeds een uitnodiging moet hebben om aan te melden bij die site...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:16 schreef Shakespeer het volgende:
Ik weet niet of deze al voorbij is gekomen, maar op www.mysoju.com kun je veel dorama's online kijken. Aanrader: Karei Naru Ichizoku
Daar hoef je niet 20 verschillende filmpjes te kijken om 1 aflevering te zien. Je kan ook makkelijk bijhouden welke je favoriet is en je kan bijhouden welke je gezien hebt en je kan het bookmarken.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:31 schreef Shakespeer het volgende:
Daar lijkt het wel op, wat is het aanbod daar vergeleken met mysoju?
Dat is waar, daarom gebruik ik zowel mysoju als azn.tv.quote:
LIFE is goed inderdaad! Als mensen nog soortgelijke drama's weten, graag.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:49 schreef Q_Orianka het volgende:
Ik was laatst om 12.30 uur vrij van school en toen had ik meteen de eerste 9 afleveringen van LIFE gekeken. Het is fijn![]()
Wie weet er nog meer goede drama's?
Misschien vind je Devil beside you wel leuk.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:17 schreef JohnLocke het volgende:
Wat is een aanrader wat betreft Chinese (Mandarijn) serie?
http://www.dramacrazy.net/v/japanese-drama/1-litre-of-tears/quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:06 schreef Desunoto het volgende:
Ik hoorde laatst een nummer met een mooie video op youtube en het bleek dus dat die clip van een film genaamd 1 Litre of Tears is. Het zag er best emotioneel uit maar wel mooi.
Weet iemand waar ik deze film kan krijgen/zien met fatsoenlijke Engelse ondertiteling?
(horen films ook in dit topic of niet..?)
Ik hou van jouquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:47 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
http://www.dramacrazy.net/v/japanese-drama/1-litre-of-tears/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:19 schreef gniffie het volgende:
1 litre of tears, dat gewankel van dat meisje was echt niet overtuigend en toen heb ik het maar afgezet
Ik moest het steeds pauzeren om even uit te huilen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Die zal ik in mijn lijstje zetten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:09 schreef SureZal het volgende:
1 Litre of Tears is wel emotioneel maar minder dan Sekai no chuushin de. Misschien lag het ook wel aan de volgorde van kijken.
Heb nl. eerst Sekachu gezien en 2 weken later 1 litre of tears..
iig een aanrader
SPOILER: En dan bij aflevering 9 of zo als.. (spoilertje)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |